Känns som att dag 3 är intressant, men svårt att veta när vi inte vet om Killa är ond. Funderade ett tag på om LenaH och Paddington hade tidsbrist och såg till att bli lynchade helt medvetet, och den andra halvan (?) av lyan spelade bra och skaffade alibi. Det som talar emot det är ju att de faktiskt såg ut att försöka skydda varandra. Om inte Killa är god blir det ju hur svårt som helst.
Hedinn röstade på LenaH trots att två goda (ja, jag godförklarar mig själv

) röstat på Lobelia. Det känns ganska onödigt? Här är ju problemet också om LenaH spelade så skumt för att bli lynchad, men röständringen hon ev. försökte göra (skriver ev. för vi vet ju faktiskt inte om det var ett spel för galleriet) tyder ju på att hon ville rädda sig kvar. Alltså tycker jag Hedinn borde vara god.
Q la tredje rösten på LenaH dag tre, när hon hade kunnat lägga en fjärde på Lobelia. Dock, för att få alibi måste ju rösten betyda något, att lägga nån icke-vågad alibiröst är ju meningslöst. Men det hade ju varit enkelt att följa minst två goda. Dag ett tänkte jag att Paddis och Qs röstande på varandra skulle kunna vara alibiförsök, men Q la ändå andra rösten på Paddington. Så trots ev. alibiröstande tycker jag Q borde vara god.
Dag 3
20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21.02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH
21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia ändrar röst till LenaH
Kvar blir då fio, Ida och
Killa. Jag vet inte om jag vågar lita på att Killa är god. LenaHs andraröst på Killa dag två tyder ju på det (Paddi la dessutom den första), samt Paddis och LenaHs röster på Killa dag tre. Men det skaver lite att det känns för synkat. Även Killas röst på Cirkus dag två skaver, samt att hon la fjärde rösten på Lobelia dag tre när det annars hade kunnat vara fjärde rösten på LenaH. Jag förstår den på så sätt att jag ju själv misstänkte Lobelia, men sammantaget med LenaHs och Paddis jagande av Killa känns det inte riktigt bra. Dag fyra är också lite intressant, trots att Paddi inleder med att rösta på Killa, röstar Killa på Lobelia. Röster på en själv brukar ju de flesta syna lite extra och reagera mer på (och Killa reagerade ju ganska mycket på Idas röst dag ett) så man undrar ju om det hela var helt enligt lyans plan och Killa därför såg mellan fingrarna med denna?
Fio och
Ida då. Det känns som att det är här man borde satsa på att hitta en ond i första hand, för minst en av dom borde vara onda. Här tycker jag röstningen dag tre är mest intressant, och den är väl mer till fios nackdel.