Här undrar jag om det inte blivit lite tokigt? Hela mitt citat handlar ju om varför jag tycker att Q betedde sig märkligt? Jag ser inte hur det skulle vara ett tecken på att jag inte hade velat skydda Niyama?
Om vi förutsätter att någon av Q och Niyama har blivit skyddade den natten, så känns det ju, för mig, rimligare att ta upp orsaker till varför jag inte är ängel baserat på mina tankar kring båda. Som det är nu låter det som att du vet att det var Niyama som blev skyddad eftersom det är hennes beskydd du fokuserat på och det ser jag tre möjligheter till att veta (om jag fattat rätt); du har skyddat henne, du har fått en rad från den goda lyan, du sitter i den onda lyan.
Eftersom du så gärna vill kasta misstankar mot mig baserat på detta så undrar jag ju såklart varför. Du säger att det är för att jag känns misstänkt men ja, jag tror att det är för att du vill spela på att vara god och försöka rikta över fokus från mig till dig eftersom du varit uppe lite på diskussion som "smygande" i bakgrunden.
Det som skulle tala för att det inte är så är om det är så att
@Niyama alibiröstat delux och är ensam ond, om
@fio ovh
@Niyama sitter i en lya ihop eller om
@fio är ensam ulv kvar. Men det vet jag ju inte så det är svårt för mig att avgöra.
Skulle det dessutom vara så att det är två ulvar kvar så känner väl jag kanske lite att jag inte vill tilldela folk en roll jättespecifikt. Nu är väl de allra första av oss kvar lite halvt övertygade om vem som är vad, men jag trot inte heller att det är gynnsamt attackrobotar ut vem som är ängel respektive röstfifflare.