Klart hon skulle?jo och den skulle hon nog inte skrivit så om hon vore ond-eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart hon skulle?jo och den skulle hon nog inte skrivit så om hon vore ond-eller hur?
Inte så på det sättet det är jag övertygad om!Klart hon skulle?
Inte så på det sättet det är jag övertygad om!
tja
Lite hur hon ändå bemött misstankarna mot henne samt det där med att ha koll på att goda lyan kan ha avgjort LenaH lynchen?
Kan vara jag som läser det hela fel- men nja en ond Lobelia brukar inte alls agera som hon gjort i denna leken - inte som jag kan komma på iaf
sedan kan jag vara tvärlurad kanske men då får det vara så
Ja jo absolut det är inte bara det
Mer en känsla av att hon bemöter saker och teorier på ett sätt hon inte borde göra om hon vore ond?
Jag har suttit i lyan med Lobelia ett par gånger och tycker inte att hon spelar så som om hon vore i lyan denna gången egentligen .
Men kan som sagt vara tvärlurad- det vore inte första gången!
jag tror att det kan ha andra orsaker än att lobelia är ond just
Sedan så vill jag inte totalt godförklara Lobelia heller så det inte blir några missförstånd på det .
Men är inte övertygad om att Lobelia är ond faktiskt
hon har själv skrivit det i inlägget innan
Det är inte info som finns i leken och inte ens har med denna leken att göra - så har inte velat ta upp det - men när hon själv skriver det så hoppas jag det är ok @Lobelia ?![]()
det får man tro men jag tycker man kan bortse från att hon inte varit så "på" som vanligt![]()
samtidigt så är det ju lite det som får mig att tveka ändå?
Liksom visst Paddis och LH gjorde ju som ulvar "inte borde"
det vore ju närmast sanslöst om 3 ulvar gjort det? eller?
min tanke här är ju att de passat på att få det att verka som att Lobelia skulle vara ond?
Eller så ÄR de helt huvudlösa i lyan denna gången?Värre än vad jag skulle vara - indeed!
![]()
Jag å min sida funderar mer över fios lite oväntade vilja att hålla Mirtai god jag
funderar vidare.....
ah ja nu är det ju lite ofokus jaAlltså det är väl svårt när nån aktivt byter spelstil på det sättet, men att som ond låta bli att ta upp det verkar osannolikt. Dock känns väl inte det som rätt sak att fokusera på just nu.
Varför?Är det två i lyan så tror jag Killa kan vara ond faktiskt
jag samlade lite snabbt lite citat
©Niyama
bara att läsa om du inte orkar leta upp dem själv
Ja du det handlar om om jag haft en teori ett tag nu att det kan vara alibiröstande in absurdum på dig från Paddington och LenaH?Varför?
Fio kan jag liksom relatera till men jag tycker det svängt väldigt, först är jag supersupekt, sen jättegod och nu sitter jag troligtvis i lyan![]()
Nu har du ju inte suttit i en lya med mig -än - tyvärr jag måste motvilligt tillstå att just DET argumentet INTE har med min sida i leken att göra - jag kan utmärkt väl sitta och snacka i lyan OCH i leken OCH på Facebook samtidigt - så hur gärna jag än vill att du ska tro just det så nej det kan jag inteTack! Ja, jag vet att du "försvarat" henne. Men det är ju också en rätt vanlig sak att göra som ulv, och med tanke på hur mycket som tydde* på att hon var ulv, så blir jag skeptisk.
*nu menar jag inte vad hon skrivit utan röstningar.
Men du är väl inte huvudmisstänkt och det faktum att du sitter här och letar citat istället för att diskutera käk i lyan talar till din fördel![]()
Ja du det handlar om om jg haft en teori ett tag nu att det kan vara alibiröstande in absurdum på dig från Paddington och LenaH?
Har skrivit det flera ggr (sorry om det är svårt att hitta det dock)
Att om du är vanlig ulv så skulle det få Paddis och LenaH att se ganska goda ut om de röstat ut dig?
Eller så är det bara JAG som skulle tycka att det var en lysande stategi om jag var i lyan
(avd som man känner sig själv känner man andra?)![]()
Fast alltså, både Paddis och Lena har ju haft specialförmågor så att lägga en alibiröst på mig skulle ju vara rätt dumt ändå ränner jag? Det straffade ju dem båda på sätt och vis, så alibit misslyckades ju för deras del. Och jag ser det som onödigt och dumt att offra specialrollerna till förmån för att ge en vanlig luden ett alibi? Då hade det ju varit vettigare att göra det omvända? Dvs att jag hade offrat mig istället för att ge alibi till Lena eller Paddi?
Det känns liksom mer rimligt i mina ögon![]()
Alltså jag menar ju att det var precis det de försökte åstadkomma?Fast alltså, både Paddis och Lena har ju haft specialförmågor så att lägga en alibiröst på mig skulle ju vara rätt dumt ändå ränner jag? Det straffade ju dem båda på sätt och vis, så alibit misslyckades ju för deras del. Och jag ser det som onödigt och dumt att offra specialrollerna till förmån för att ge en vanlig luden ett alibi? Då hade det ju varit vettigare att göra det omvända? Dvs att jag hade offrat mig istället för att ge alibi till Lena eller Paddi?
Det är ju sant att förmågorna kan varit använda. Men tänk om dom inte var det? Då blir det ju hela ännu mer obegripligt faktiskt att skaffa alibi åt en annan i lyan?Fast förmågorna kan ju varit delvis använda? Dock fattar jag inte varför de skulle röja sig själva (TVÅ ulvar) för att skaffa alibi åt EN?
Nu har du ju inte suttit i en lya med mig -än - tyvärr jag måste motvilligt tillstå att just DET argumentet INTE har med min sida i leken att göra - jag kan utmärkt väl sitta och snacka i lyan OCH i leken OCH på Facebook samtidigt - så hur gärna jag än vill att du ska tro just det så nej det kan jag inte
Heck - jag är mulitasking in absurdum
(det är bara dejter som får mig offline)
Ja jo, jag fattar vad du far efter. Men jag menar att det gick ju sådär första lynchen för Lena så varför envisas med att fortsätta då med Paddi? Det är där jag tycker att din tes liksom fallerAlltså jag menar ju att det var precis det de försökte åstadkomma?
hypotetiskt då :
Att de två med specialförmåga röstade på dig (vanlig ulv) för att du skulle åka? och de bli lite lagomt godförklarade på kuppen?
Men absolut du kan vara god och de har jätteskojigt i lyan nu för att jag går bananas![]()
ja det har du juJo, som LL i alla fall?
Ja jo där hänger jag med iafJa jo, jag fattar vad du far efter. Men jag menar att det gick ju sådär första lynchen för Lena så varför envisas med att fortsätta då med Paddi? Det är där jag tycker att din tes liksom faller![]()
Det är ju så, därför har jag svårt att få dig till möjlig lyakandidat oavsett hur mycket jag vill vända och vrida på saker.Fast alltså, både Paddis och Lena har ju haft specialförmågor så att lägga en alibiröst på mig skulle ju vara rätt dumt ändå ränner jag? Det straffade ju dem båda på sätt och vis, så alibit misslyckades ju för deras del. Och jag ser det som onödigt och dumt att offra specialrollerna till förmån för att ge en vanlig luden ett alibi? Då hade det ju varit vettigare att göra det omvända? Dvs att jag hade offrat mig istället för att ge alibi till Lena eller Paddi?
Om det bara är en i lyan då- vem är din toppkandidat?Det är ju så, därför har jag svårt att få dig till möjlig lyakandidat oavsett hur mycket jag vill vända och vrida på saker.
Niyama och Q... Nä, jag är inte säker, men båda har jag upplevt som uppriktigt goda.
Jag har lite två möjliga scenarier där det ena är uteslutningsmetoden enligt ovan, då i så fall fio och Idahoe hamnar i lyan, om jag förutsätter att det är två kvar. Det andra är där nån annan sitter i lyan.
Nä, om nån lurar mig får den väl göra det. Jag får inte ihop det på nåt annat sätt om det är två kvar.