Hedinn
Moderator
Och det menar du att jag brukar vara?Eeeh jag sa INTE att jag var pålitlig när det gäller att hitta onda, tvärtom! Men man kan lita på att mina avsikter är goda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det menar du att jag brukar vara?Eeeh jag sa INTE att jag var pålitlig när det gäller att hitta onda, tvärtom! Men man kan lita på att mina avsikter är goda![]()
Läge att dela med dig av det då?!Lobelia funderar jag med över . och mycket är graverande - men jag har ett annat scenario i huvudet vad det gäller henne-
for the record - hade inte sett ida och hedinns röst innan jag skickade min- höll på att skriva den!Alltså jag har känt rätt länge i leken att lobelia borde Kunna vara god. Annars har hon förfinat sitt spel som ond och jag får gratulera till att hon lurat mig både framlänges och baklänges ( och har jag fel om Lobelia så får väl @Ferrari drämma till mig med sin rooooooosa stekpanna- jag är ju van vid att stekpannorna kommer svingandes
)
men faktiskt så känner jag mer frågor kring Fio än jag gör för Lobelia för stunden
så jag väljer att placera min röst på fio - främst för att jag fortfarande tycker det är märkligt att vara så säker på att Mirtai var god igår- jag reagerade direkt på det då och jag känner fortfarande att det är väldigt skumt - såsom i ulvigt
quarter4ever röstar på fio
Ja, tack. @quarter4everLäge att dela med dig av det då?!
jag gjorde det igår?Läge att dela med dig av det då?!
Lobelia är definitivt min huvudmisstänkta idag. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till resten.@Killaloe vem tror du mer är ond än Lobelia? (För visst har du Lobelia som huvudmisstänkt?)
inte bara igår utan även idag?jag gjorde det igår?
Det är främst att hon verkar så säker på att goda lyan hade med att göra att LenaH åkte?
jag gjorde det igår?
Det är främst att hon verkar så säker på att goda lyan hade med att göra att LenaH åkte?
för att hon är misstänkt . av väldigt många? Hade aldrig käkat henne om jag var i lyan. så mycket är säkert!Hur gör det henne god? Hon lever ju än.
men alltsåHur gör det henne god? Hon lever ju än.
Jag svarade på det igår tror jag, att det snarare känns som en ulv som vet hur lyan röstat och ev var Paolo eliminerat en röst.jag gjorde det igår?
Det verkar vara flera som är rätt säkra på att det är goda lyan som är inblandad, kan ju vara folk som inte tänker på andra möjligheter också.jag gjorde det igår?
Du har nog fel där, jag gissar utifrån vilka som åkt till lyan vid lynchen.men alltså
ska jag behöva skriva det på näsan ?!!
VEM kan veta vad goda lyan röstat på??
Ok?
det är helt ok så sett att misstänka mig- men jag tror inte att hon skulle fortsätta att framhäva det i sin översyn väldigt tydligtJag svarade på det igår tror jag, att det snarare känns som en ulv som vet hur lyan röstat och ev var Paolo eliminerat en röst.
Nu steg du något i mina misstankar. Är Lobelia ond så tror jag du också är det
för att hon är misstänkt . av väldigt många? Hade aldrig käkat henne om jag var i lyan. så mycket är säkert!
Visst hon kan vara ulv och jag bara lika uppe i det blå som vanligt![]()
men alltså
ska jag behöva skriva det på näsan ?!!
VEM kan veta vad goda lyan röstat på??
Ok?
OKDu har nog fel där, jag gissar utifrån vilka som åkt till lyan vid lynchen.
Och jag vet inte riktigt om kommunikationen innehåller vad folk röstat på.
Och det faktum att jag överlevdeDu har nog fel där, jag gissar utifrån vilka som åkt till lyan vid lynchen.
Och jag vet inte riktigt om kommunikationen innehåller vad folk röstat på.
Inte dum, men godtrogen kanske?det är helt ok så sett att misstänka mig- men jag tror inte att hon skulle fortsätta att framhäva det i sin översyn väldigt tydligt
i sina inlägg att Lenah fick röst no 5 av goda lyan?
Om hon inte vore god?
Eller så är jag bara så förbaskad dum och godtrogen ?!?
de fick ju skicka egen rad ( två tom?) till mediumet? Inte så konstigt om de skickar "vi röstade på LenaH" i min värld då vilket mediumet då vet?Va? Klart hon inte blir käk oavsett om hon är god eller ej. Men när hon lever så sitter hon inte i goda lyan.
Antar att du syftar på mediet? Varför skulle de skicka den infon till Lobelia? Verkar extremt långsökt.