Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
nej det vet jag ju och har skrivit ut tidigare också?
alltså jag skrev ju det om att det kan bli lika OM det skulle vara troligt att en ulv vill rösta ut en annan ulv för alibi och inget annat .
Det var det jag tyckte var konstigt med att en ulv skulle vilja rösta på en annan ulv i denna lynchen för alibi - för DET skulle inte leda till seger utan som bäst bara remi

alltså jag skrev ju det om att det kan bli lika OM det skulle vara troligt att en ulv vill rösta ut en annan ulv för alibi och inget annat .
Det var det jag tyckte var konstigt med att en ulv skulle vilja rösta på en annan ulv i denna lynchen för alibi - för DET skulle inte leda till seger utan som bäst bara remi
Det verkar ju på sätt och vis rimligt att de skulle kunna satsa på oavgjort om vinstchanserna ser dåliga ut. Men som rösterna ligger ser det inte direkt ut som att det är målet?

@fio och @Killaloe tror ni att jag är ensam ulv? Eller vem tror ni är den andra? Gissar att ni inte tror på varandra eftersom ni röstar likadant. :)
Men det har jag ju redan skrivit?

Men jag tror mer på din godhet är heddans så det skulle väl stå mellan dig och fio, tror jag, om heddan är god alternativt att det är två ulvar.

Alltså, jag tror att antingen Q eller fio är ond alternativt båda om det är så att du är god alternativt ond och det finns två onda. Var jag tydlig nog här? :)

Men det har jag ju redan skrivit?

Alltså, jag tror att antingen Q eller fio är ond alternativt båda om det är så att du är god alternativt ond och det finns två onda. Var jag tydlig nog här? :)
Men nu när du inte vet om Hedinn är god. Vem av mig och fio tror du är ond om det är två ulvar då?

Men nu när du inte vet om Hedinn är god. Vem av mig och fio tror du är ond om det är två ulvar då?
Jag tänker väl att det är för mig att lista ut imorgon. ;)
Som @Niyama påpekade - vi får väl ta en ulv i taget och se vad som händer sen. Och just nu ligger Heddan högst på min misstankelista så då röstar jag så.

(Även om jag vet att Niyama röstade på fio och inte använde den tanken gentemot heddan)

@Killaloe Eller ja du skrev ju att det borde vara jag och fio då
Men då borde ju du kunna tänka dig att rösta på fio idag om du tror att hon är ond om det är två ulvar kvar? Liksom både jag och Hedinn är ju utbytbara i ditt huvud som ond/god medans du verkar vilja placera fio ihop med vilken som av oss ?

Ska vi stå fast vid att lyncha fio? Jag tycker enligt tidigare teorier att fio och Killa borde vara ulvar, men nån av Hedinn och Q kan vara det. Känns dock som mest pekar på fio och Killa och som jag skrev i min genomgång i morse känns det som fio mest troligt bör vara ulv. Men jag kan ändra, men kommer behöva lämna datorn strax för jag har sån huvudvärk.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 798
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka