Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
jag har i vart fall svårt att se att BÅDE killaloe och fio är goda
Och deras ovilja att rösta på varandra stärker mig i min tanke att de borde vara onda ihop?
Men kan absolut ändra till killaloe om det känns bättre?
Men jag känner mig också nöjd med att ha röstat på fio-
som sagt jag tror ju att båda är onda
Ska vi stå fast vid att lyncha fio? Jag tycker enligt tidigare teorier att fio och Killa borde vara ulvar, men nån av Hedinn och Q kan vara det. Känns dock som mest pekar på fio och Killa och som jag skrev i min genomgång i morse känns det som fio mest troligt bör vara ulv. Men jag kan ändra, men kommer behöva lämna datorn strax för jag har sån huvudvärk.

Nu börjar jag undra om det sitter ett par ulvar och är väldigt nöjda med lynchen och det är därför det blev tyst :nailbiting:
jag resonerar mer så att de onda börjar få svårt att argumentera för sig:p
tillägg; som god på väg att lynchas i en ev avgörande lynch ffa om jag hade en specialroll så skulle jag kämpat rätt hårt för att vara kvar! Det tycker jag inte fio gör

jag har i vart fall svårt att se att BÅDE killaloe och fio är goda
Och deras ovilja att rösta på varandra stärker mig i min tanke att de borde vara onda ihop?
Men kan absolut ändra till killaloe om det känns bättre?
Men jag känner mig också nöjd med att ha röstat på fio-
som sagt jag tror ju att båda är onda

Jag tycker ju fio känns rätt bra eftersom Hedinn faktiskt röstade på Killa först och ändrade till fio.

tillägg; som god på väg att lynchas i en ev avgörande lynch ffa om jag hade en specialroll så skulle jag kämpat rätt hårt för att vara kvar! Det tycker jag inte fio gör
Det är väl hennes tidsbrist som iofs skulle kunna ställa till det.

Plus att fio snarare hade valt Killa än mig att rösta på om hon var god.

Jag tycker ju fio känns rätt bra eftersom Hedinn faktiskt röstade på Killa först och ändrade till fio.
tillägg igen angående min kommentar ang fio och ev specialroll- det känns ju som hon vill få det till att hon har en sådan? och då skulle jag definitivt delta aktivt för att hitta argument för mig själv och misstänka mer än en enda

tillägg igen angående min kommentar ang fio och ev specialroll- det känns ju som hon vill få det till att hon har en sådan? och då skulle jag definitivt delta aktivt för att hitta argument för mig själv och misstänka mer än en enda
Exakt så. Sen är det väl en sak att fio röstar på mig i det här läget, men att Killa inte röstar på fio säger ju en del.

Herregud vad ni skriver, massa sidor att gå igenom för att hitta röster ju ;)

Uppdatering!!

1604-Gutta-232x300.jpg

Gutta hade ju planerat födelsedagsfirande och bakat tårta och allt, så när det närmade sig fios födelsedag fick hon ge upp fighten och åka hemåt. Man missar helt enkelt inte en Noblessetårta!

fio var farmendeltagare/ulv

natt-DL 10.00

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 798
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka