Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi stå fast vid att lyncha fio? Jag tycker enligt tidigare teorier att fio och Killa borde vara ulvar, men nån av Hedinn och Q kan vara det. Känns dock som mest pekar på fio och Killa och som jag skrev i min genomgång i morse känns det som fio mest troligt bör vara ulv. Men jag kan ändra, men kommer behöva lämna datorn strax för jag har sån huvudvärk.
jag resonerar mer så att de onda börjar få svårt att argumentera för sigNu börjar jag undra om det sitter ett par ulvar och är väldigt nöjda med lynchen och det är därför det blev tyst![]()
jag har i vart fall svårt att se att BÅDE killaloe och fio är goda
Och deras ovilja att rösta på varandra stärker mig i min tanke att de borde vara onda ihop?
Men kan absolut ändra till killaloe om det känns bättre?
Men jag känner mig också nöjd med att ha röstat på fio-
som sagt jag tror ju att båda är onda
Det är väl hennes tidsbrist som iofs skulle kunna ställa till det.jag resonerar mer så att de onda börjar få svårt att argumentera för sig
tillägg; som god på väg att lynchas i en ev avgörande lynch ffa om jag hade en specialroll så skulle jag kämpat rätt hårt för att vara kvar! Det tycker jag inte fio gör
Plus att fio snarare hade valt Killa än mig att rösta på om hon var god.jag resonerar mer så att de onda börjar få svårt att argumentera för sig
tillägg; som god på väg att lynchas i en ev avgörande lynch ffa om jag hade en specialroll så skulle jag kämpat rätt hårt för att vara kvar! Det tycker jag inte fio gör
Nu börjar jag undra om det sitter ett par ulvar och är väldigt nöjda med lynchen och det är därför det blev tyst![]()
Alltså: om Hedinn är ond borde hon testat med en god först. Sen kanske hon gick med på att ändra för alibi. Då är fio ond. Om Hedinn är god - då bör fio också vara ond.Jag tycker ju fio känns rätt bra eftersom Hedinn faktiskt röstade på Killa först och ändrade till fio.
tillägg igen angående min kommentar ang fio och ev specialroll- det känns ju som hon vill få det till att hon har en sådan? och då skulle jag definitivt delta aktivt för att hitta argument för mig själv och misstänka mer än en endaJag tycker ju fio känns rätt bra eftersom Hedinn faktiskt röstade på Killa först och ändrade till fio.
Exakt så. Sen är det väl en sak att fio röstar på mig i det här läget, men att Killa inte röstar på fio säger ju en del.tillägg igen angående min kommentar ang fio och ev specialroll- det känns ju som hon vill få det till att hon har en sådan? och då skulle jag definitivt delta aktivt för att hitta argument för mig själv och misstänka mer än en enda
Inte värst faktiskt.Nu är ni allt nervösa![]()
Inte värst faktiskt.Den som skulle kunna ha lurat mig är Niyama och har hon gjort det så är det bara hatten av för henne!
![]()
Går det kanske att snabba på fortsättningen?
kan man inte köra en lynch till direkt på det också?Jag är helt på att köra natt-DL redan ikväll, 22.30? 23.00? Om inblandade är med på det o inte dragit på galejNi kan ju PMa mig isåfall!
Jag röstar för. Natt-DL så fort alla som väljer gjort sina val och sen dag-DL rätt snart efter det?kan man inte köra en lynch till direkt på det också?om alla kan?
frågan är om @Niyama kan mtp huvudvärk?Jag röstar för. Natt-DL så fort alla som väljer gjort sina val och sen dag-DL rätt snart efter det?