Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
:arghh: Få inte Q på dåliga tankar nu om du är god.

Haha jaha. Jag tycker du ska heta "delfin", det är fint.
Alltså, jag är extremt övertygad om att du är god efter dagens röstning. :) Bara det att ingen protesterat mot rollen jag satt på dig säger ju sitt. Är inte Killaloe ond är jag totalt grundlurad. Eller nåt fel på leken. :p

Alltså, jag är extremt övertygad om att du är god efter dagens röstning. :) Bara det att ingen protesterat mot rollen jag satt på dig säger ju sitt. Är inte Killaloe ond är jag totalt grundlurad. Eller nåt fel på leken. :p

Det ÄR ju nåt konstigt med den här leken, jag har nog aldrig sett ulvar spela så som dessa ulvar har gjort.

Jaha. Då borde ju Killa vara sista ulven men jag förstår inte hur hon har tänkt sig detta, utan sior fanns ju fortfarande möjligheten att luras om hon drev mot fio?
För att jag inte är ond? Och det är så tråkigt att spela och bara rösta med strömmen när en inte riktigt känner att strömmen tänker som en själv :)

För att jag inte är ond? Och det är så tråkigt att spela och bara rösta med strömmen när en inte riktigt känner att strömmen tänker som en själv :)

Men om du inte är ond borde du vara mer intresserad av att få ut en ond än av att inte följa strömmen. Om du vore ny hade jag kanske kunnat köpa att du trodde det var en bra idé att följa fio och rösta på Hedinn, men du känns lite för rutinerad för det.

Fast man kan ju inte säga annat än att de har lyckats förvirra.

Ja, alltså det blev ju en rolig lek så sätt, men det blev ju lite väl många ulvar som offrades på det spelsättet. Vilket ju var en himla tur med tanke på siarens frånfälle, hade inte Lena och Padd röjt varandra hade ju goda varit helt körda.

Men om du inte är ond borde du vara mer intresserad av att få ut en ond än av att inte följa strömmen. Om du vore ny hade jag kanske kunnat köpa att du trodde det var en bra idé att följa fio och rösta på Hedinn, men du känns lite för rutinerad för det.
För mig låg Hedinn högre upp på misstankelistan så då känner jag ju att det är vettigare att lägga rösten där? :) Jag tror ju inte att hon lägger en röst på mig eller fio utan baktanke liksom.

Så nä, när strömmen delvis består av någon jag tycker känns lurig så vill jag inte följa den om jag inte känner mig helt säker ;)

För mig låg Hedinn högre upp på misstankelistan så då känner jag ju att det är vettigare att lägga rösten där? :) Jag tror ju inte att hon lägger en röst på mig eller fio utan baktanke liksom.

Så nä, när strömmen delvis består av någon jag tycker känns lurig så vill jag inte följa den om jag inte känner mig helt säker ;)
Och nu visade det ju sig att ni hade rätt angående fio så visst, det var skitkorkat av mig att inte lägga en röst där men ändå, så är det ju ibland :)

Jaha. Då borde ju Killa vara sista ulven men jag förstår inte hur hon har tänkt sig detta, utan sior fanns ju fortfarande möjligheten att luras om hon drev mot fio? Därför tvekar jag lite ändå, är nojig att Hedinn lurat mig. Tänker på en lek där hon var ond, utanför lyan tror jag, och hon röstade snällt som goda sa och sen sa hon typ "vadå, var inte x ond? ni sa ju det?". Minns inte riktigt mer än att hon var så jävla hal och följsam. Så att hon snällt gick med på att ändra till fio skulle en ond Hedinn såklart också göra.

Q tror jag inte luras men man vet aldrig. Det mesta tyder ju dock på att Killa är sista ulven.
Tror det kan ha varit ivanhoe leken kanske? Men inte säker?

Ja, alltså det blev ju en rolig lek så sätt, men det blev ju lite väl många ulvar som offrades på det spelsättet. Vilket ju var en himla tur med tanke på siarens frånfälle, hade inte Lena och Padd röjt varandra hade ju goda varit helt körda.
Samtidigt så hade killaloe lynchats och visat sig vara ulv så kunde det sett helt annorlunda ut -eller hur? Gillar själv att spela högt som ulv så jag uppskattar tanken bakom det hela
(Förutsatt att killaloe nu är ulv dock )

Jag funderar på riktigt att låsa tråden och öppna den efter natt-DL...
Ni får väl hålla er med eftersnacket tills leken är slut när ni nu inte ville speeda upp den ikväll?
:nailbiting: du är verkligen ond! Jag kan förövrigt ha DL nu men var tvungen att lämna datorn vid DL för jag klarade knappt av att titta på skärmen.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 798
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 340
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka