Hedinn
Moderator
Alltså, jag är extremt övertygad om att du är god efter dagens röstning.Få inte Q på dåliga tankar nu om du är god.
Haha jaha. Jag tycker du ska heta "delfin", det är fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag är extremt övertygad om att du är god efter dagens röstning.Få inte Q på dåliga tankar nu om du är god.
Haha jaha. Jag tycker du ska heta "delfin", det är fint.
Alltså, jag är extremt övertygad om att du är god efter dagens röstning.Bara det att ingen protesterat mot rollen jag satt på dig säger ju sitt. Är inte Killaloe ond är jag totalt grundlurad. Eller nåt fel på leken.
![]()
För att jag inte är ond? Och det är så tråkigt att spela och bara rösta med strömmen när en inte riktigt känner att strömmen tänker som en självJaha. Då borde ju Killa vara sista ulven men jag förstår inte hur hon har tänkt sig detta, utan sior fanns ju fortfarande möjligheten att luras om hon drev mot fio?
För att jag inte är ond? Och det är så tråkigt att spela och bara rösta med strömmen när en inte riktigt känner att strömmen tänker som en själv![]()
Fast man kan ju inte säga annat än att de har lyckats förvirra.Det ÄR ju nåt konstigt med den här leken, jag har nog aldrig sett ulvar spela så som dessa ulvar har gjort.
Fast man kan ju inte säga annat än att de har lyckats förvirra.
För mig låg Hedinn högre upp på misstankelistan så då känner jag ju att det är vettigare att lägga rösten där?Men om du inte är ond borde du vara mer intresserad av att få ut en ond än av att inte följa strömmen. Om du vore ny hade jag kanske kunnat köpa att du trodde det var en bra idé att följa fio och rösta på Hedinn, men du känns lite för rutinerad för det.
Jag med var ju knappt med i början av leken juJag fattar inte hur jag kan ha så många inlägg, två dagar har jag inte haft nån tid att skriva alls på hela dagarna ju?!
De enda "dåliga tankar" jag har är omFå inte Q på dåliga tankar nu om du är god.
Och nu visade det ju sig att ni hade rätt angående fio så visst, det var skitkorkat av mig att inte lägga en röst där men ändå, så är det ju iblandFör mig låg Hedinn högre upp på misstankelistan så då känner jag ju att det är vettigare att lägga rösten där?Jag tror ju inte att hon lägger en röst på mig eller fio utan baktanke liksom.
Så nä, när strömmen delvis består av någon jag tycker känns lurig så vill jag inte följa den om jag inte känner mig helt säker![]()
Tror det kan ha varit ivanhoe leken kanske? Men inte säker?Jaha. Då borde ju Killa vara sista ulven men jag förstår inte hur hon har tänkt sig detta, utan sior fanns ju fortfarande möjligheten att luras om hon drev mot fio? Därför tvekar jag lite ändå, är nojig att Hedinn lurat mig. Tänker på en lek där hon var ond, utanför lyan tror jag, och hon röstade snällt som goda sa och sen sa hon typ "vadå, var inte x ond? ni sa ju det?". Minns inte riktigt mer än att hon var så jävla hal och följsam. Så att hon snällt gick med på att ändra till fio skulle en ond Hedinn såklart också göra.
Q tror jag inte luras men man vet aldrig. Det mesta tyder ju dock på att Killa är sista ulven.
Nån måste ha tagit över våra konton och skrivit massor? Eftersom @LenaH är moderator blir hon huvudmisstänkt.Jag med var ju knappt med i början av leken ju
![]()
Samtidigt så hade killaloe lynchats och visat sig vara ulv så kunde det sett helt annorlunda ut -eller hur? Gillar själv att spela högt som ulv så jag uppskattar tanken bakom det helaJa, alltså det blev ju en rolig lek så sätt, men det blev ju lite väl många ulvar som offrades på det spelsättet. Vilket ju var en himla tur med tanke på siarens frånfälle, hade inte Lena och Padd röjt varandra hade ju goda varit helt körda.
Försök inte! Du ligger ju bakom minst 20 sidor av mina och Qs inlägg!Ska ni få till 30 sidor till i natt eller?![]()
Exactly!!!Försök inte! Du ligger ju bakom minst 20 sidor av mina och Qs inlägg!
Jag funderar på riktigt att låsa tråden och öppna den efter natt-DL...Försök inte! Du ligger ju bakom minst 20 sidor av mina och Qs inlägg!
Jag ska gå och lägga mig snartSka ni få till 30 sidor till i natt eller?![]()
Jag funderar på riktigt att låsa tråden och öppna den efter natt-DL...
Ni får väl hålla er med eftersnacket tills leken är slut när ni nu inte ville speeda upp den ikväll?
@Hedinn var inte ond utanför lyan då! Hon var delfin.., eh demon!Tror det kan ha varit ivanhoe leken kanske? Men inte säker?