Ni var tvillingar då eller hur? Eller minns jag fel?@Hedinn var inte ond utanför lyan då! Hon var delfin.., eh demon!
Jag hade feber och sov mig igenom ett ikoniskt DL som @Monstermom försökte väcka mig till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni var tvillingar då eller hur? Eller minns jag fel?@Hedinn var inte ond utanför lyan då! Hon var delfin.., eh demon!
Jag hade feber och sov mig igenom ett ikoniskt DL som @Monstermom försökte väcka mig till.
Just ja, jag trodde nog att Habina var den onda utanför lyan, kan det ha varit så?@Hedinn var inte ond utanför lyan då! Hon var delfin.., eh demon!
Just ja, jag trodde nog att Habina var den onda utanför lyan, kan det ha varit så?
Jamen jag trodde du var ond.Nähä!Jag var god som offrade mig för den goda sidans skull. Typ det bästa jag någonsin gjort.
![]()
Vad? Du trodde hon var demon, d v s den roll du själv hade?Jamen jag trodde du var ond.Det var ju ett fullt ärligt utspel från min sida efter den uppdateringen.
![]()
Den fick jag iaf stopp på!
Känns ju svårt att övertyga er liksom när det känns som om ni bestämt erFast Kiööas inlägg känns ganska uppgivet?
Smart tänkt! Önskar lite att jag kommit på det själv.Hm om inte Hedinn är röstfifflare så måste Killa vara det. Så egentligen vore det smart att rösta på Hedinn för att då avgör röstfifflarens dolda?
Nä, jag var beredd att ändra om det skulle behövas. Men med tanke på att du inte tog upp argumentet att låta röstfifflarens röst avgöra tror jag inte att du är röstfifflare.Känns ju svårt att övertyga er liksom när det känns som om ni bestämt er![]()