Nä, inget som tyder på något iaf, jag har inte specifikt gått igenom hennes inlägg dock.ser du inget hos killaloe? Eftersom vi pratar om de med L i namnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, inget som tyder på något iaf, jag har inte specifikt gått igenom hennes inlägg dock.ser du inget hos killaloe? Eftersom vi pratar om de med L i namnet?
Får jag fråga varför?dag har jag typ ingen tid alls - så jag kommer rösta tidigt, nu vet vi att Snurrfians röständring inte var det minsta skum. Däremot så är jag fortsatt misstänksam mot Paddington, men ännu mer mot alla som har ett L i namnet. Lobelia har resonerat lite runt detta med L och statistik och sannolikheter och grejer - jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag tror inte att en ulv hade highlightat det resonemanget så henne lägger jag åt sidan en stund. Sen har vi killaloe och bollen__ de har förvisso bokstaven L i namnet, men jag är petig och noterar att LL skrev versalt L (vilket kanske inte har någon bäring, men ändå) det lämnar Lobelia och LenaH.
Det är ändå storsint av dig tycker jageller ja, jag har släppt att Snurris kan vara skum pga att hon ändrade till Ferrari istället för Paddington![]()
Jag vet såklart inte heller. Men jag tänker att det är ett mycket märkligt resonemang av henne. Det var ju ett missförstånd helt klart eftersom hon utgick från att det endast fanns en ulv med L. Men det som skaver är att hon som god med L i så fall borde vänt förstoringsglaset direkt mot de andra tre så vi kunde hitta inte bara en ulv utan också tre goda.Lobelia är som sagt skicklig på analyser och sannolikheter och jag tänker att hon inte borde missat den aspekten av det hela.
Hur tänker du kring det där med versal vs gemen nu då?
Mm och jag hann inte räkna rösterna på varje spelare utan gick bara efter det jag hade i huvudet, men du fick väl ingen mer röst och då fick jag för mig att det var bättre att inte lägga en meningslös röst när jag faktiskt har misstankar även mot en som har röster![]()
![]()
Detta hakade jag upp mig på.
Paddington har glömt goda lyan - är det för att hon aldrig någonsin kommer att komma dit?
cirkus röstar därför på Paddington
Idag har jag typ ingen tid alls - så jag kommer rösta tidigt, nu vet vi att Snurrfians röständring inte var det minsta skum. Däremot så är jag fortsatt misstänksam mot Paddington, men ännu mer mot alla som har ett L i namnet. Lobelia har resonerat lite runt detta med L och statistik och sannolikheter och grejer - jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag tror inte att en ulv hade highlightat det resonemanget så henne lägger jag åt sidan en stund. Sen har vi killaloe och bollen__ de har förvisso bokstaven L i namnet, men jag är petig och noterar att LL skrev versalt L (vilket kanske inte har någon bäring, men ändå) det lämnar Lobelia och LenaH.
cirkus röstar på LenaH
pga hennes L i namnet och hennes andraröst på Snurrfian. Jag tror att lyan fattade att Snurr hade viktig roll och att det var viktigare att få ut den viktiga rollen än att en eventuell lyamedlem blev avslöjad
Jag tänker lite samma sak kring Lobelia faktiskt, känns inte helt ulvigt, lite för enkelt, på nåt sätt.Jag måste oxå rösta tidigt , har sovit och varit i stallet, kom precis hem och ska iväg men jag hinner in innan DL så ingen fara på det taket om det hinner hända något drastiskt .. Funderat mkt på just @Lobelia i natt men jag har släppt det för tillfället, visst jag tyckte hon resonerade skumt men jag vet faktiskt inte om en ulv hade stuckit ut så mkt , visserligen kan ulvar bete sig precis hursomhelst men nja.. Lobelia är fortfarande på min misstänkta lista men kanske mer pga L et än hennes teori från igår.
Jag tänker lite samma sak kring Lobelia faktiskt, känns inte helt ulvigt, lite för enkelt, på nåt sätt.
Detsamma tänker jag kring cirkus, med dagens röstteori som några reagerat på. Jag reagerade också när jag läste den, men det känns som att cirkus var medveten om att den typen av teori skulle dra blickarna till sig och det är något jag tänker att en ulv-cirkus inte skulle göra i onödan, så jag tror inte det tyder på ulvighet.
15.57 Idahoe röstar på Killaloe--I
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington
20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH
21.22 snurrfian ändrar sin röst till Idahoe
21.27 Snurrfian röstar på Ferrari
21.27 Niyama röstar på Paddington
De som jag anser utmärker sig är:
Snurris, men hon är god.
Niyama:
21:20 - Niyama röstar på LenaH
21:27 - Niyama ändrar röst till Paddington
21:33 - Niyama skriver:
Niyama har för vana att ändra sig i sista stund, men hennes röst var direkt avgörande. Jag vet inte riktigt vad hon var ute efter. Det ser ut som hon försöker rädda Ferrari, som visar sig vara god.
Bollen__ Är lite intressant också
Edit: Lyckades posta för tidigt innan jag var klar, åtkommer med resten av tankarna.
Niyama har för vana att ändra sig i sista stund, men hennes röst var direkt avgörande. Jag vet inte riktigt vad hon var ute efter. Det ser ut som hon försöker rädda Ferrari, som visar sig vara god.
Om jag nu var i lyan så hade det inte varit supersmart av mig att käka Snurris eftersom min andraröst då skulle bli än mer granskad.Fortsätter där jag slutade:
Det jag noterar här med bollens, och även LenaH röst lägger andra röster på bevisat goda. Snurris och Ferrari. Någon av dem eller kanske båda kan vara lyamedlemmar som skyddar Paddington lite diskret genom att lägga upp fler för lynch/lottning. Eller så är de goda som röstar på den de tror mest på som ond. Jag noterar dock att Paddis tidigare meddelat att hon inte mådde bra och därför sannolikt inte kommer att försvara sig.
Det var det jag menade med direkt avgörande, var lite otydligt.Nja, inte direkt avgörande. Jag puttade upp Paddington till lika i tråden (sen kan ju något dolt avgjort). Och Paddington lever än, så direkt avgörande var den knappast. Vad jag var ute efter skrev jag igår: rädda Snurris. Sen hade jag inte koll på att Ferrari också låg illa till, men i valet mellan Paddington och Ferrari hade jag ändå valt Paddington (vilket väl framgått eftersom jag inatt tyckte Snurris var skum som valde Ferrari).
Nja, inte direkt avgörande. Jag puttade upp Paddington till lika i tråden (sen kan ju något dolt avgjort). Och Paddington lever än, så direkt avgörande var den knappast. Vad jag var ute efter skrev jag igår: rädda Snurris. Sen hade jag inte koll på att Ferrari också låg illa till, men i valet mellan Paddington och Ferrari hade jag ändå valt Paddington (vilket väl framgått eftersom jag inatt tyckte Snurris var skum som valde Ferrari).
Om jag nu var i lyan så hade det inte varit supersmart av mig att käka Snurris eftersom min andraröst då skulle bli än mer granskas.
Att jag mem skyddade Paddi har jag redan tillstått.![]()
Det var det jag menade med direkt avgörande, var lite otydligt.
Det var lite rörigt där så det är högst förståeligt om man inte har full koll. Däremot så bör du varit fullt medveten om att sannolikheten att Paddis på något sätt var uppe för lynch var påtaglig med 2 röster sedan tidigare.