Men varför ville du rädda Snurris? Det var väl ingen som visste att hon var god? Särskilt inte när du nu skriver att du tyckte Snurris var skum som valde Ferrari? Eller har jag missat något uppenbart i ditt resonemang här ? Tycker bara det är konstigt att i DL 1 helt medvetet gå in för att rädda någon som man inte vet rollen på.
Som jag skrev igår: fick en dålig känsla när LenaH (min huvudmisstänkte igår) röstade på Snurris + att Snurris ofta lägger såna där märkliga röster när hon är god (sist trasslade vi in oss i varann hur mycket som helst och båda var goda). Snurris lägger säkert märkliga röster som ond också, men jag kunde inte se något som tydde på ondska och jag tyckte LenaH hoppade på det tåget alldeles för lätt. Snurris ändring till Ferrari kom bara sekunder innan jag postade min ändring, så den hann jag inte se. Hade dock gjort samma sak ändå tror jag.
Niyama ändrar röst till Paddington
dels för att jag tycker Paddington är skum av samma anledning som LenaH, dels för att LenaH röstade på Snurris som verkar ligga illa till, och dels för att jag misstänker Paddington mer än Snurris, för Snurris brukar komma med konstigheter även som god.
Ibland fegar jag när jag är osäker och röstar för att inte avgöra, ibland vill jag avgöra. När jag vill avgöra är det av två skäl: jag har något jag tror på (i det här fallet att Snurris var god och att jag hade en misstanke mot Paddi) och att jag vill inte att andra ska kunna förutse mitt spel och tänka att jag alltid fegar när jag är osäker.