Mammas: Hedinn -
hemlig -
cirkus - Snurrfian
Lobelia: Mammas - Snurrfian -
Idahoe - Ferrari
Madalitso: missar - Snurrfian -
Idahoe -
Mirtai
Snurrfian: (
Lobelia)
Artline - Qitis -
Idahoe -
Mirtai
Bollen: missar -
cirkus -
Idahoe -
Mirtai
Qitis: Artline -
missar -
Hedinn - mammas
Jag har så svårt att stapla upp och skriva vad som hänt och gjorts de senaste dagarna när det väl har gått ett par dagar. Så har det alltid varit, och jag har varit mer upptagen än jag väntat mig. Men så kan det ju vara ibland..
Jag har ju röstat på
@bollen__ vid två tillfällen och jag har fortfarande på känn att hon kan vara luden. Jag har förvisso inte sett något som sticker ut men har upplevt henne som följsam hela leken igenom. Vilket kan kännas lite som en ulv som inte vill sticka ut hakan.
Har lite samma känsla angående
@Madalitso men tycker jag sett mer egna teorier där och hon har varit aktiv så gott som hela leken igenom. Så där är jag inte lika övertygad. Möjligen kanske en ond fe, men har svårt att sätta henne min lya.
@Lobelia säger att jag brukar vara skum och därför undviker hon att "kolla" mig. Jag kan ärligt säga att det går båda vägarna, inte så mycket för att Lobelia är skum men hon är fantastiskt duktig på att lura mig så jag vet inte alls var jag har henne. Just nu kan hon vara antingen eller i mina ögon.
@qitis var så inaktiv i början så där hittar jag inte mycket alls. Jag vill tro att hon är god då hon teoriar som en god q, men ja.
@Snurrfian trooor jag är ond. Sa massa konstiga saker i början som jag ifrågasatte och tyckte aldrig jag fick ett tillfredsställande svar. Valde att backa lite där för att se hur det skulle utveckla sig men tycker att efter första DL så smälte hon in mera. Hon la en rätt "lätt" röst på q i andra lynchen som inte ens varit online under hela dagen, vilket jag tycker upplevs som mysko. Lätt för en ulv att glida under radar om man dels röstar på de som fått flera röster och som det har diskuterats om under dagen (Artline DL1, Idahoe DL3 & Mirtai DL4). Eller att helt enkelt lägga en röst på någon som inte riskerar att åka ut i lynch (Q i dl2)
@Mammas uhm, känns vettig i det hon skriver, och har inte reagerat på något alls där.
Ferrari röstar på Snurrfian
För att hon känns som en rätt uppenbar ulv. I tre av fyra lyncher har hon lagt röster på de som varit aktuella för dagen utan att själv komma med så mycket egna teorier. Och i andra lynchen röstade hon på en helt inaktiv q. Försöker göra det lätt för sig och smälta in?
Sen har jag svårt att släppa att cirkus som är bättre än mig på denna lek var inne på Snurrfian, och inte Mirtai. Och hon hade ju rätt angående Mirtai. Så därför väljer jag att lägga min röst där.