Vi i lyan spelade efter att mammas var fe ända till slutet då hon röstade på bollen, då börjadd vi fundera. Men jag vet inte om hon verkligen var fe
Så du var ond, du var på min lista med bollen och Snurr ... XD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi i lyan spelade efter att mammas var fe ända till slutet då hon röstade på bollen, då börjadd vi fundera. Men jag vet inte om hon verkligen var fe
Du, bollen och Madalitso i lyan?Vi i lyan spelade efter att mammas var fe ända till slutet då hon röstade på bollen, då börjadd vi fundera. Men jag vet inte om hon verkligen var fe
Ja och ida.Du, bollen och Madalitso i lyan?
Ja, fast det visste vi ju.Ja och ida.
Jag SA ju det men du lyssnade inte!Men enkelt för lyan när det i princip bara varit goda som har drivit leken framåt.
Jag hade qitis dig och Mads på min ulvlista.Så du var ond, du var på min lista med bollen och Snurr ... XD
Anställd på postnord?jag var brevbärare som inte kunde leverera som jag borde
Ja, det var tur när jag inte riktigt funkade till att leka. Hade kanske varit bättre att hoppa av men blev inte så..Men enkelt för lyan när det i princip bara varit goda som har drivit leken framåt.
Vi i lyan behandlade mammas som fe hela leken. Jag ville inte käka henne.
Fast rätt trist också, speciellt när det fanns noll info i leken. Det gjorde det omöjligt för oss goda.Ja, det var tur när jag inte riktigt funkade till att leka. Hade kanske varit bättre att hoppa av men blev inte så..