Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick och somnade efter 04 i morse efter att ha jobbat 17 h, ursäkta att jag är lite mosig och knappt vaken.Att ulvarna struntar i att skriva kan jag köpa men har ni andra goda gett upp helt?
Förhoppningsvis är det flera än du och jag som är goda i leken...Jag gick och somnade efter 04 i morse efter att ha jobbat 17 h, ursäkta att jag är lite mosig och knappt vaken.
@Mammas misstänker jag också är ulv helt enkelt för att hon inte gräver och ifrågasätter som hon brukar göra när hon är god . hon kan också vara onda fen som inte vill riskera att rösta ut en ulv
Har du bytt nick, för jag kan inte minnas att vi spelat ihop tidigare?
Jag måste packa inför morgondagens utställning och lyckas komma i säng tidigt helst. Tänker att jag lägger en säkerhetsröst eftersom jag inte vet hur mycket jag kan vara online. Kikar in när jag packat klart.
Man ska ju inte kasta sten i glashus men den jag reagerar på är Mirtai. Det känns som att hon smyger med och hon är en jäkel på att lura mig när hon är ond. Jag har ju inte riktigt fattat vad som Ferrari gör som är så misstänkt, så för mig skaver det lite att Mirtai går på henne.
Det finns ju fler som smyger med, mig själv inkluderat och om det är annat IRL eller ondska är ju svårt men jag behöver rösta känner jag. Bättre att ändra röst om jag har tid att vara med mer och finner något mer utstickande.
bollen__ röstar på Mirtai
Ferrari röstar på Mirtai
för att hon röstat på mig med samma motivering två dagar i rad, och nu lägger ännu en röst på mig utan något mer konkret än att jag enligt hennes uppfattning gör många misstag. Men inte närmare förklarat än så. Det känns lite som att hon glider lite i kulisserna och röstar på mig för att det är lätt. Just för att jag har skrivit mycket och teoriat i alla möjliga galna riktningar.
Röstar också nu då jag har lite att göra och kanske inte hinner kolla buke igen förrän om ca 40-45 minuter
Jag tycker rent allmänt att det är jäkligt svårt att leka när det är så pass många som inte tillför så mycket tankar, speciellt när det är så lite info i leken.
Av den anledningen, trots att jag tycker att både Mirtai och Ferrari är skumma, så röstar jag på Mirtai eftersom jag anser att Ferrari tillför mer tankar och funderingar. Om det är så att Cirkus är ulv och har bestämt sig för att få ut mig så kommer det antingen att bli ändringar eller så kommer det in röster på mig i sista minuten.
Snurrfian röstar på Mirtai eftersom jag anser att det är skumt att inte vilja utveckla sin tankar på varför Ferrari skulle vara skum trots att hon har röstat på henne tre gånger nu.
Sammanfattningsvis så beslutar sig 4 personer för att lyncha Mirtai, det blir ett drev baserat påInsåg att tiden sprang iväg med mig och det var hög tid att rösta. Jag har varit upptagen idag, och det tillsammans med att jag varit utslagen pga pollenallergi har gjort att jag inte haft jättemycket energi till leken.
Känns som där är en del som inte skriver så mycket, ulvar som flyter med medan det teorias om andra?
Men känns fortfarande som vi inte är så många fler goda än onda, så vill inte sprida röster hur som helst.
Ferrari har kanske trasslat in sig lite, men samtidigt känns det som hon verkligen försökt teoria och bara missat ibland.
Mirtai känns lite som att hon kom och var precis lagom aktiv för att avleda misstankar efter att folk hade börjat lyfta dem, och dessutom känns det som hon hakat upp sig alldeles på ferrari.
Madalitso röstar på mirtai med ovanstående motivering.
Så hoppas jag verkligen vi får ut en till ulv ikväll!
När jag började skriva hade ferrari och mirtai 2 röster var, och i det läget kändes det dumt att lägga en ströröst, och jag hade mer misstankar mot mirtai än mot ferrari, varför min röst hamnade där. Sen när jag väl skickat iväg inlägget såg jag Snurrfians röst. Och det enda jag hade kunnat göra då hade varit att ändra röst till ferrari så det blev lottning mellan dom två, vilket jag inte kunde se skulle vara ett bättre alternativ.Sammanfattningsvis så beslutar sig 4 personer för att lyncha Mirtai, det blir ett drev baserat på
Bollen röstar på Mirtai för att hon smyger med och att hon misstänker Ferrari
Ferrari röstar på Mirtai för att Mirtai röstat på henne med samma motivering två dagar på raken och att hon glider med.
Snurrfian röstar på Mirtai för att både Mirtai och Ferrari är skumma men Ferrair tillför mer i leken
Madalisto röstar på Ferari för att inte sprida rösterna, för att hon är lagom aktiv för att avleda misstankarna från sig själv och för att Mirtai hakat upp sig på Ferrari.
Ingen av rösterna är direkt konstiga men tillsammans blir det väldigt svagt för att strömrösta på en person. det är inte så att Mirtai trampat i klaveret och avslöjat att hon är ond eller det varit starka misstankar mot henne tidigare. Det skaver både att det är ett drev och att substansen i rösterna är så låg. Jag funderar på om ulvarna inte samlat sina resurser lite här. Frågan är då vem som är ond, jag tror det finns minst två ulvar i skaran. Jag behöver läsa mer för att komma fram till något mer bestämt men som sagt det skaver.
Förlåt? Vill du jag ska rösta på mig själv för att fixa det?Noterar också att vare sig @Lobelia eller @Madalitso fått någon röst på sig hittills i leken , om det nu betyder något det vet jag inte.
Har du bytt nick, för jag kan inte minnas att vi spelat ihop tidigare?
bara om du är ulvFörlåt? Vill du jag ska rösta på mig själv för att fixa det?
Ska vi införa det till nästa lek? Att ulvarna måste rösta på sig själv? Hade underlättatbara om du är ulv
det hade varit en spännande roll. En typ av trollkarl som varje natt bestämmer någon som måste rösta på sig själv.Ska vi införa det till nästa lek? Att ulvarna måste rösta på sig själv? Hade underlättat
Hade blivit kul att läsa motiveringarna. "Madalitso röstar på Madalitso, för min motivering igår handlade om OT trots det var dl 2,och idag har jag inte varit så aktiv, vilket kan vara att jag är ulv som försöker smyga med".det hade varit en spännande roll. En typ av trollkarl som varje natt bestämmer någon som måste rösta på sig själv.
Nu börjar jag fundera på riktigt på det. Hade ju klart varit mer hjälp som en av de onda än som en av de goda, men blir samtidigt lire väl stark roll om den är i lyan. Men kanske som en ond utanför lyan som känner till lyan, men lyan känner inte till den.... Hmmm, tåls att tänka pådet hade varit en spännande roll. En typ av trollkarl som varje natt bestämmer någon som måste rösta på sig själv.