Skriver fritt ur minnet nu då de flesta har såpass många inlägg att jag inte orkar gå igenom alla en och en.
1. iantazie (bybo)
2. karamelldrottningen (bybo)
3. hemlig - får jag inte riktigt något grepp om. Kan vara god likväl som hon kan vara ond… hon har misstänkt mig rätt mycket speciellt idag och lite igår vilket jag inte tycker talar till hennes fördel. Men jag tycker trots allt att hon verkar kunna styrka sin teori, även om jag inte håller med. Så jag skulle nog ändå våga hålla henne lite mer åt det godare hållet trots allt.
4. glömmerallt (röstfifflare)
5. Madalitso - har inte varit så aktiv, men har sagt att hon är gravid och ska föda när som helst. Har väldigt svårt att placera henne och har nog aldrig lekt med henne tidigare, det är mycket möjligt att hon är ond och mest flyter med eller så är det hennes spelstil (vilket jag nog inte tror då hon själv sagt flera gånger under leken att hon är medveten om att hon inte är så aktiv som hon velat/brukar vara). Förstår att hon har sina anledningar, så i min värld kan hon vara vad som helst.
6. Ceta (bybo)
7. Blacksmithfarm - många verkar vilja sätta BSF åt det godare hållet. Tycker själv att hon har haft vettiga teorier i leken, så antingen är hon ond och har lurat mig totalt eller så är hon god. Vet inte vart jag skulle placera henne…
8. Elo (bybo)
9. Heffaklumpen - det är jag det
10. cirkus (psykopat)
11. qitis - är verkligen inte säker på hennes godhet efter igår. Samtidigt är väl inte hon så säker på min godhet heller… skulle mycket väl kunna vara ond. Har ingen aning. Känner att hon är erfaren och vet hur man spelar spelet, hon har dessutom lurat mig tidigare så jag vill inte lita för mycket på henne. Är med andra ord inte alls säker på hennes godhet…
12. Gabby_Ossi - är med i leken men jag har ingen uppfattning om henne. Hon kan vara vad som helst. Ja, jag vet inte. Tycker inte att jag har sett tillräckligt med egna tankar och teorier från henne för att kunna placera henne. Kommenterade det även igår när jag teoriade om henne och har inte sett så mycket mer efter det heller (har sett att hon skrev något om det - tror hon sa att hon jobbar). Så jag står kvar vid det jag sa igår.
13. Lobelia - har kommit igång de senaste dagarna och börjat skriva mer inlägg. Men jag har för mig att det var ungefär då som någon påpekade att det känns som att ulvarna mest flyter med och har få inlägg. Vet inte om det talar till Lobelias nackdel, men det känns lite så. Har henne som en potentiellt ond.
14. bollen__ - precis som Lobelia har hon kommit igång med inlägg nu och börjat skriva mer. Om det gör henne ond eller god vet jag inte, men eventuellt ond som kom igång när det påpekades att det kändes som att några flöt med? Får en känsla av att hon kan vara ond, så hon kan mycket väl vara ond, vågar inte utesluta det.
15. LenaH - kändes som en ond LenaH i början då hon hade väldigt få inlägg. Nu har hon skrivit flera inlägg och delat med sig av sina tankar. Även om jag inte håller med henne i allt hon säger så kan jag inte säga att hon inte varit aktiv nu i alla fall. Vet inte vart jag ska placera henne.
16. Pegasus63 - vad jag uppfattade det som igår så ville många sätta honom åt det godare hållet. Idag verkar det som att folk tvekat lite mer på det? Att han är BM är i alla fall en sak som är klar. Men om vi har en ond eller god BM vet jag inte? Som jag sa för någon dag sen när jag teoriade om honom, han var väldigt aktiv fram till BM valet, då han blev BM, sedan dess har han inte varit lika mycket på hugget. Där ser jag två alternativ 1) att han är ond och inte vill bli misstänkt eller 2) att han helt enkelt är god men inte vill råka säga något som någon snappar upp som att han skulle vara ond och att han därmed skulle bli lynchad.
17. fio (ficktjuven)
18. Snurrfian (jägaren)
19. Poisonous (nattvakt)
20. Niyama (bybo)
Med det sagt:
Heffaklumpen röstar på Lobelia
Heffaklumpen röstar på bollen__