Deltagare:
1.
ilantazie - bybo
2.
karamelldrottningen - bybo
3. hemlig - jag
4.
glömmerallt - röstfifflare
5. Madalitso - har ingen koll på mada. Måste titta vidare där och försöka få en uppfattning.
6.
Ceta - bybo
7. Blacksmithfarm - tycker hon kommit med vettiga inlägg genom hela leken, inte på min ondlista just nu.
8.
Elo - bybo
9. Heffaklumpen - misstankar om att hon kan vara ulv (i fårakläder), enligt mina tidigare teorier
10.
Cirkus - psykopat/ulv
11. qitis - ja du, qitis. Först ville jag ha henne till ond utanför lyan. Sen tyckte jag hon ändå kom ned vettiga funderingar. Hon la första rösten på iiantazie igår och ja, efter att ha funderat lite undrar jag om jag inte misstänkte rätt från början.
tror ni får leta någon annan stans efter fårulven faktiskt
Nä, du är nog inte fårulv, men lutar mer och mer igen åt att du inte är god
12. Gabby_Ossi - det lilla jag sett verkar vettigt. Funderade snabbt på varför poisonous ändrade röst till snurrfian och inte till qitis.
Bollen__ hade dock en viktig poäng i att gabby inte tyckte om att fio fick på cirkus. Har jag för mig...
13 Lobelia - fortfarande inte helt säker på var jag har henne.
14. bollen__ - vet inte...i och med det här vill jag nog hålla henne mer åt goda hållet. Tycker hon resonerar vettigt där.
Jahopp. Om fårulven inte röstade på GA (ja, jag är tillbaka där) så kunde väl elo bara åkt om antingen fårulven röstat dolt på elo, eller röstfifflaren röstat där? För i tråden så står det ju 4-3 till GA. Antingen är Q fårulven och har röstat dolt på elo eller så har röstfifflaren vågat lägga en röst där. Det känns så vågat bara men är såklart ett troligt scenario också. GA bör iallafall inte vara fårulv, då hade knappast elo åkt för varför skulle en röstfifflare vara så vågad i DL1? För om GA sku vart fårulv så hade det blivit 4-3 om inte röstfifflaren röstade på elo dolt.
15. LenaH - först rätt intetsägande eftersom hon inte hade så mycket tid. Tycker det hon skrivit på sistone är vettigt, även om jag som sagt inte tror att q är fårulv.
Om vi tänker oss att fårulven röstade på glömmerallt i DL1 så är det bara @qitis kvar.
Fio var god, Poisonous nattvakt och @Snurrfian med största sannolikhet god av någon sort.
Tål att grunnas på även om vi inte vet till 100% att det var så det gick till.
16. Pegasus63 - BM och rätt anonym men ingen jag misstänker i nuläget
17.
Fio - tjuv
18.
Snurrfian - jägare
19.
Poisonous - nattvakt/ulv
20.
Niyama - bybo