Ulvlek - Historieätarna

Blacksmithfarm: Ceta(BM) - elo - Pegasus63 - poisonous - Lobelia
Still me! :D
Madalitso: LenaH (BM) - fio - qitis - hemlig - Gabby_Ossi
La första rösten på G_O igår, tycker det känns som att hon har vettiga tankar, men vet inte vart jag ska placera henne.

qitis: cirkus (BM) - glömmeralt - cirkus - LenaH/poisonous - iiantazie
Jaa du. Tillsammans med heffa väldigt förvånad över iiantazies godhet. Tycker ändå hon grävt och kommit med vettiga tankar, men Q har lurats förut. Men hennes och Heffas kommentarer efter DL igår gör att det inte känns som att de två är tillsamman si lyan i alla fall?

hemlig: Niyama (BM) - karamelldrottningen - cirkus - poisonous - qitis/Lobelia
Verkar gräva på bra, tycker jag. Ifrågasätter och verkar genuint leta efter ulvar.
Lägger den första rösten på Poison igår vilket ändå gör att jag känner att hon inte borde sitta i lyan? Omöjligt är det inte, men det känns mindre troligt.

Heffaklumpen: Lobelia (BM) - Ceta - cirkus - Poisonous - qitis/iiantazie
Trasslade till det för sig igår? Innan dess har jag inte lagt så mycket märke till henne? Vet inte vad jag ska tro, andra har teoriat om att hon skulle kunna vara fårulven, nu när vi vet att GA var fifflaren så löser det ju DL1, och Heffas röst på Poison är ju fin som albi om hon är i lyan, iom att den kom innan Poisons tabbe.
Jag har ändå fått känslan att Heffa gärna slår knut på sig för att förklara, och frågar om fler frågor för att kunna förklara sig mer, har för dålig koll på henne för att veta om det är hennes spelstil, men det känns lite så.

Lobelia: Pegasus63 (BM) - elo - cirkus - poisonous - Blacksmtithfarm/Gabby_Ossi/iiantazie
Alltså, det känns inte som att Lobelia förstår min motivering mot henne igår, och jag lyckas inte förklara tillräckligt tydligt. Vet inte om det är för att Lobelia inte vill förstå eller om jag inte får fram vad jag menar. Samtidigt så var hon tydlig med att hennes första röst på mig igår var svag, inlägg #1021
Hon ändrar röst två gånger, till G_O och sist iiantazie. Lagt sena röster i dreven dagarna innan. Kan inte riktigt släppa att det känns som en ond som flyter med. Tillsammans med hennes kommetarer om Poison så är hon kvar på misstankelistan för mig.

Gabby_Ossi: Madalitso (BM) - Lobelia - cirkus - poisonous - qitis
Har flugit under radarn lite för mig, känner jag. Får röster på sig igår, (bla. från Lobelia som sedan ändrar till iiantazie)
Hennes förhållandevis "sena" röster i dreven talar för att hon skulle kunna vara en ond som flyter med lite lagom?


LenaH: cirkus (BM) - fio - cirkus - poisonous - iiantazie
Har haft ont om tid, men verkar komma med vettiga tankar? Förutom att jag reagerade på när hon började tvivla på Pegasuas? Känns inte som att fio vågat skriva "mest troligt" om hon inte "fått något" tjuvgods? För det vore ju att riskera att godförklara en ulv? Men tror LenaH släppt det igen?

Pegasus63: cirkus/Gabby_Ossi(BM) - Karamelldrottningen - cirkus - poisonous - glömmerallt/iiantazie
Som jag sagt tidigare så vågar jag sätta Pegasus åt det godare hållet. Helt helt hundra är jag inte - men tänker att fio borde uttalat större osäkerhet om hon fått ett svar som tydde på att det inte fanns stöldgods. Och jag tror P var den andra som fio tjuvade. Se mina fetningar.
Jag får väl skriva ihop något om jag dör.

Är väl mest rösterna på GA som jag hänger upp mig på, utan att veta mer än någon annan, jag kan ju vara helt ute och cykla där.

Cirkus var ulv så mest troligt att Pegasus spelar för den goda sidan. Känns ganska osannolikt att dom är i lyan ihop faktiskt. Jag vet att jag hade den tanken om han som nattvakt men det var en för sen röständring där från hans håll för att jag ska tro det nu. Tror inte heller precis som @Niyama att lyan la sina röster på Cirkus som BM

Niyama känns väldigt grävande och lyfter fram olika teorier och följde mig ganska snabbt så hon hamnar ju åt det goda hållet.

Har ju inte haft så mkt mer att fokusera på ikväll.

bollen: missar (BM) - Missar - cirkus - poisonous - Gabby_Ossi/iiantazie
Undrar när Pegasus blev god, men verkar släppa det direkt? Kommer ju ändå med egna teorier och tankar, vilket ju är bra. Samtidigt ändrade hon röst till iiantazi, men ja, iintazie betedde sig ju lite skumt, men änd. jag vet inte.

Okej. Suttit med detta länge nu. Så jag känner att jag postar vad jag har, och fortsätter gräva vidare.
 
Hade samlat på mig lite citat.
@glömmerallt

Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM. Jag hade inte någon direkt koll på Cirkus önskan förrän efter lynchen, om det nu var hennes egentliga önskan.
Du har redan blivit ifrågasatt, men det är väl ordet inte i den meningen som inte passar in? Om du nu inte vet att Pegasus är ond trots allt? Om du inte är i lyan tillsammans med Pegasus kan du inte veta att din nominering av honom bidrog till att vi "inte fått en god BM".


jag har ju en tanke om att hon tjuvade poisonous faktiskt Men ville inte vara för tydlig med det? hon var oavsett väldigt bestämd på att Pegasus inte var nattvakten Sedan om det beror på att hon tjuvat av honom eller poisonous det får vi veta efter leken Men det där med att hon tyckte vi skulle kolla på rösterna på glömmerallt i dl1 tycker faktiskt jag tyder på att hon tjuvade av poisonous

Nej men det kom ju sura kommentarer om hintar frpn just poisonous och även lite från cirkus och hon kan ju ha fått en tillsägelse att vara mer otydlig sas? Men än en gång inget jag vet oavsett vilket var det rätt som hon ville visa på - att Pegasus inte var nattvakten Dock särsklit pekade hon på rösterna på glömmerallt Och hon kunde ju inte stjäla käket en gång till endast nattvakten kunde hon få vetskap om
Det är ju såklart bra att vrida och vända på saker, och inte glömma någon, jag menar om Lobelias kommentar är en felsägning och Pegasus faktiskt sitter i lyan, men är vanlig ulv? Men alltså... fio borde varit veligare då inte skriva "mest troligt god" på Pegasus?

Ulvarna räknade antagligen med att fio tjuvade BM och att han med största sannolikhet var skyddad av ängeln och då var ju hon skyddad. Men de kunde ju inte veta (och då ta BM) istället och tog väl nån de visste var godförklarad.

Fast nu kom jag på att @Pegasus63 kanske inte alls är god?

Säg att fio tjuvade BM och att han var skyddad av ängeln - det betyder ju faktiskt inte per automatik att han är god?

Gud, jag orkar inte. :banghead:
Hmmm. Klargjort av LL (efter detta? minns inte får kolla sen) att det är originalförmågan som stjäls, alltså om Pegas är ulv och skyddad av ängeln hade fio inte fått något alls om hon snott från Pegasus?
Pegas är jag som sagt osäker på, när blev han god? Men samtidigt verkar ingen annan misstänka honom så det måste vara jag som nojar.
För mig blev han god när fio skrev sitt testamente.
 
Hmmm. Klargjort av LL (efter detta? minns inte får kolla sen) att det är originalförmågan som stjäls, alltså om Pegas är ulv och skyddad av ängeln hade fio inte fått något alls om hon snott från Pegasus?
Ja, jag kunde med lättnad släppa den tanken då. :)

För mig är @Pegasus63 odiskutabelt god efter det förtydligandet.
Däremot trodde jag att du kanske var röstfifflaren med din tidiga röst på Elo men jag hade uppenbarligen fel. :D
 
Jag hade BSF eller glömmerallt som trolig röstfifflare IOM resultatet. Sedan kan fårulven lagt rösten på Elo också så glömmerallt skulle se misstänkt ut oavsett ? Är bara en tanke jag har
 
Madalitso:
Jag har dålig koll här, bara det är en varning, en ulv som går under radarn?

qitis
Gräver som Q brukar göra oavsett roll. Jag får inte känslan av ond men kan vara grundlurad. Gårdagens lynch ger i och för sig inte något positivt. Det känns lite som hon kanske fick en och annan ond att försöka rädda henne, eller inte.

hemlig:
Gräver på och försöker hitta något... tror jag. Förstarösten på pois gör henne inte mer misstänkt, men jag har sett många ulvar lyncha de sina. Har misstänkt mig en del men det är ganska sunt med tanke på bristen på information i leken. Inte min min förstahands ulv i vart fall.

Heffaklumpen: Jag har inte mycket koll alls på Heffa, måste kolla vidare men känslan är att hen kanske är i lyan. Hon röstar på pois före blopern men det kan vara en alibiröst, eller så kanske pois offrade sig och medvetet gick in för att bli lynchad, hon hade mycket misstankar på sig sen tidigare och mycket av mitt nojande om

Blacksmithfarm Har jag haft en del kontroverser med, jag lyckas inte nå fram med att det liksom är scenariot kring pega jag reagerar på. Jag ska vara ond för att jag (som det ser ut) sett till att en god blivit BM och inte en ond. Jag bryr mig inte direkt om lull-lullet kring det. Nåja BSF verkar faktiskt kämpa på, jag tror inte jag röstar på henne i kväll.


Gabby_Ossi: Madalitso (BM) - Lobelia - cirkus - poisonous - qitis
Också en anonym spelare, en spelare som röstar sent och flyter med. Ulvvarning månde.



LenaH:
Gräver en del men känns lite off i spelet, verkar dock ha ganska bra ideer trots det är jag misstänksam mog LenaH, en lena som lever länge i en lek är alltid potentiellt ond.

Pegasus63: Antingen har fio lurat mig eller så är Pega god.


bollen: missar (BM) - Missar - cirkus - poisonous - Gabby_Ossi/iiantazie
Från ingenstans börjar bollen misstänka Pega, hon röstar dessutom på mig för att jag var tveksam om pois och cirkus, när jag läser om hennes inlägg om pois så är hon också tveksam, som hon kanske vill skydda en kollega. GA hade tankar om att bollen var fårulven och jag börjar tänka i samma banor om hon inte rent av är ulv.

Jag hänger inte med, varför skulle cirkus vara ond för att ulvarna blev av med sitt käk? Det behöver dom väl inte ha blivit, de kan väl ha valt en person som är skyddad? Missar jag någon roll nu? Det är för stor rollista för mig att hålla koll på...


Och när du skriver så här så tänker jag att jag också tycker att det är klarspråk men blir alldeles rädd att ni två filurat ihop något och man blir alldeles för lurad för varför röja något man isåfall vet så pass tydligt?

Jag håller med om att Poison är svår och att något skaver, men jag vet inte heller om det är spelstil eller tecken på ulvighet. Jag har ju också svårt att tro ändå att inte en enda ulv sku ha nominerat cirkus ändå, om hon nu inte ville vara BM.

En sak som skaver med att det skaver angående @Poisonous är att hen vågar sticka ut, den biten känns inte så värst ond. Jag har ingen koll men på något vis verkar hon för ond och för knepig för att vara ond.

Förstår hur du menar. Så himla svårt. Blir mest förvirrad :meh:
 
Hade samlat på mig lite citat.

Du har redan blivit ifrågasatt, men det är väl ordet inte i den meningen som inte passar in? Om du nu inte vet att Pegasus är ond trots allt? Om du inte är i lyan tillsammans med Pegasus kan du inte veta att din nominering av honom bidrog till att vi "inte fått en god BM".
Jag har hela tiden hållit Pegasus som god (sen fios inlägg ) och fick till ett skrivfel när jag ifrågasatt att du motiverade en röst på mig med att jag såg till att onda cirkus inte blev BM. Om du kör på på det här spåret så känns det mer som du vill få folk att haka på att jag är ulv än för att du tror det. Jag vet ju min roll och att du håller kvar vid misstanken gör dig mer och mer skum. Jag trodde du släppt det vid det här laget.
 
Har hållit heffa som troligt god just för rösterna på poisonous framför allt i lynchen då poisonous gjorde sin blooper. Då hon röstade där före det hände. Hon kan såklart vara fårulven! Blir ju bra alibi och framför allt om glömmerallt är god vilket jag mer och mer känner mig övertygad om efter sitt grävande igår och inatt
Jag har ju starka misstankar om gabby -ossi också. Kanske min främsta kandidat till att vara onda master mind dock. Men skulle kunna vara ulv också
Lägger mina röster nu så får vi se om något framkommer under kvällen om jag ska ändra

enligt motivering i det citerade

qitis röstar på Heffaklumpen
Tror hon kan vara fårulven

qitis röstar på gabby -ossi
Tror att hon är ond utanför lyan eller ulv
Pga hennes egna uteblivna teorier och att hon röstat sent i samtliga lyncher samt allmänt liksom flutit med.
 
Jag har hela tiden hållit Pegasus som god (sen fios inlägg ) och fick till ett skrivfel när jag ifrågasatt att du motiverade en röst på mig med att jag såg till att onda cirkus inte blev BM. Om du kör på på det här spåret så känns det mer som du vill få folk att haka på att jag är ulv än för att du tror det. Jag vet ju min roll och att du håller kvar vid misstanken gör dig mer och mer skum. Jag trodde du släppt det vid det här laget.
Nä, alltså jag är nog inne på att jag antagligen hakade upp mig på dig faktistk.
 
DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi

Heffaklumpen 3
qitis 1
Lobelia 1
gabby_ossi 1
 
Känner att jag inte vill vänta för länge med att rösta, men känner mig fortfarande osäker, många spelare kvar, och flera som känns som de haft ont om tid/flugit under radarn.

Och så ska jag då rösta på två stycken...

Blacksmithfarm: Ceta(BM) - elo - Pegasus63 - poisonous - Lobelia
Still me! :D
Madalitso: LenaH (BM) - fio - qitis - hemlig - Gabby_Ossi
La första rösten på G_O igår, tycker det känns som att hon har vettiga tankar, men vet inte vart jag ska placera henne.

qitis: cirkus (BM) - glömmeralt - cirkus - LenaH/poisonous - iiantazie
Jaa du. Tillsammans med heffa väldigt förvånad över iiantazies godhet. Tycker ändå hon grävt och kommit med vettiga tankar, men Q har lurats förut. Men hennes och Heffas kommentarer efter DL igår gör att det inte känns som att de två är tillsamman si lyan i alla fall?

hemlig: Niyama (BM) - karamelldrottningen - cirkus - poisonous - qitis/Lobelia
Verkar gräva på bra, tycker jag. Ifrågasätter och verkar genuint leta efter ulvar.
Lägger den första rösten på Poison igår vilket ändå gör att jag känner att hon inte borde sitta i lyan? Omöjligt är det inte, men det känns mindre troligt.

Heffaklumpen: Lobelia (BM) - Ceta - cirkus - Poisonous - qitis/iiantazie
Trasslade till det för sig igår? Innan dess har jag inte lagt så mycket märke till henne? Vet inte vad jag ska tro, andra har teoriat om att hon skulle kunna vara fårulven, nu när vi vet att GA var fifflaren så löser det ju DL1, och Heffas röst på Poison är ju fin som albi om hon är i lyan, iom att den kom innan Poisons tabbe.
Jag har ändå fått känslan att Heffa gärna slår knut på sig för att förklara, och frågar om fler frågor för att kunna förklara sig mer, har för dålig koll på henne för att veta om det är hennes spelstil, men det känns lite så.

Lobelia: Pegasus63 (BM) - elo - cirkus - poisonous - Blacksmtithfarm/Gabby_Ossi/iiantazie
Alltså, det känns inte som att Lobelia förstår min motivering mot henne igår, och jag lyckas inte förklara tillräckligt tydligt. Vet inte om det är för att Lobelia inte vill förstå eller om jag inte får fram vad jag menar. Samtidigt så var hon tydlig med att hennes första röst på mig igår var svag, inlägg #1021
Hon ändrar röst två gånger, till G_O och sist iiantazie. Lagt sena röster i dreven dagarna innan. Kan inte riktigt släppa att det känns som en ond som flyter med. Tillsammans med hennes kommetarer om Poison så är hon kvar på misstankelistan för mig.

Gabby_Ossi: Madalitso (BM) - Lobelia - cirkus - poisonous - qitis
Har flugit under radarn lite för mig, känner jag. Får röster på sig igår, (bla. från Lobelia som sedan ändrar till iiantazie)
Hennes förhållandevis "sena" röster i dreven talar för att hon skulle kunna vara en ond som flyter med lite lagom?


LenaH: cirkus (BM) - fio - cirkus - poisonous - iiantazie
Har haft ont om tid, men verkar komma med vettiga tankar? Förutom att jag reagerade på när hon började tvivla på Pegasuas? Känns inte som att fio vågat skriva "mest troligt" om hon inte "fått något" tjuvgods? För det vore ju att riskera att godförklara en ulv? Men tror LenaH släppt det igen?

Pegasus63: cirkus/Gabby_Ossi(BM) - Karamelldrottningen - cirkus - poisonous - glömmerallt/iiantazie
Som jag sagt tidigare så vågar jag sätta Pegasus åt det godare hållet. Helt helt hundra är jag inte - men tänker att fio borde uttalat större osäkerhet om hon fått ett svar som tydde på att det inte fanns stöldgods. Och jag tror P var den andra som fio tjuvade. Se mina fetningar.


bollen: missar (BM) - Missar - cirkus - poisonous - Gabby_Ossi/iiantazie
Undrar när Pegasus blev god, men verkar släppa det direkt? Kommer ju ändå med egna teorier och tankar, vilket ju är bra. Samtidigt ändrade hon röst till iiantazi, men ja, iintazie betedde sig ju lite skumt, men änd. jag vet inte.

Okej. Suttit med detta länge nu. Så jag känner att jag postar vad jag har, och fortsätter gräva vidare.

Är rädd att jag kan ha hakat upp mig på Lobelia, så vill nog avvakta där.
Heffaklumpen betedde sig underligt med sin röständring och reaktionen efter DL. vet faktiskt inte vad jag tror om henne. Hon har redan flera röster på sig, och känns som att hon är ett lätt mål idag.
Q hade liknande reaktion, innan Heffas vill jag minnas. Plus att Q verkar vilja vända och vrida på fios tjuveri för att så osäkerhet kring Pegasus godhet? Nja, det känns sådär faktiskt.

Blacksmithfarm röstar på qitis

För att jag är rädd att jag blivit lurad av hennes grävande, att hon försöker så tvlivel kring Pegasus känns skumt.
Hon har röstat på Heffa och Gabby redan idag. Två andra som jag funderar över faktiskt... Vet inte vad jag ska läsa ut av det.
Fårulven är ju vid liv och det är inte omöjligt att q har den rollen? Glömmerallt funderade över det och trodde mer på att q isf var ond mastermind. Kanske, men hon kan vara fårulv och den vill vi ha ut.

Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi

För att jag tycker att hon har flutit med och är rädd att hon är en ulv som har flugit under radarn. Jag tänker att om Q är ond så kan hennes röst vara ett försök till alibi, dels är det långt kvar till DL fortfarande - tid för ändrignar finns - dels, om Q är fårulv så räknas inte hennes röster i tråden.
 
DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi
20:23 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi

Heffaklumpen 3
qitis 2
Lobelia 1
gabby_ossi 2
 
Luften gick ur mig lite efter igår och vi förlorade ytterligare en god jag börjat känna mig säker på, g-a var låååångt ner på min lista över misstänkta typ tillsammans med @Pegasus63

Men jag är kvar där jag var efter lynchen, jag tycker att både @qitis och @heffaklumpen agerade skumt efter lynchen, är man inte säker så ska man inte framstå som om man är det och chansar man blir man inte SÅÅÅÅ bestört när den man lynchat visar sig vara god.

LenaH röstar på qitis

LenaH röstar på heffaklumpen
 
DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi
20:23 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
20.24 LenaH röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på heffaklumpen


Heffaklumpen 3
qitis 2
Lobelia 1
gabby_ossi 2
 
12. Gabby_Ossi - det lilla jag sett verkar vettigt. Funderade snabbt på varför poisonous ändrade röst till snurrfian och inte till qitis.
Bollen__ hade dock en viktig poäng i att gabby inte tyckte om att fio fick på cirkus. Har jag för mig...

Gabby_Ossi: Madalitso (BM) - Lobelia - cirkus - poisonous - qitis
Har flugit under radarn lite för mig, känner jag. Får röster på sig igår, (bla. från Lobelia som sedan ändrar till iiantazie)
Hennes förhållandevis "sena" röster i dreven talar för att hon skulle kunna vara en ond som flyter med lite lagom?

Gabby_Ossi: Madalitso (BM) - Lobelia - cirkus - poisonous - qitis
Också en anonym spelare, en spelare som röstar sent och flyter med. Ulvvarning månde.

Nu är jag hemma och tänkte börja med lite kort "försvar" av mig själv.

Först och främst skriver jag alltid väldigt lite, tycker det är svårt att hålla reda på mycket text och brukar mest gå på att analysera röstningar. Vilket är lite svårt i denna leken när det mest varit drev...

Ang fio: Det jag reagerade på var att fio skrev om att lyan "blev av med käket", där plingade det till i min ulvklocka efterom jag tänkte att det är ju lyan som vet vad som hände egentligen, om det var tjuveri eller ängeln. Eftersom jag letar ulvar och inte goda roller så var det min första tanke, men sen insåg jag efter Niyamas inlägg att det kunde ju vara tvärt om också, och det ihop med att jag själv tyckte cirkus betedde sig skumt gjorde att jag röstade där. Här är om någon vill läsa mer vad jag skrev efter fios röstinlägg mot cirkus.

Jag hänger inte med på det sista, käket kan ju ha misslyckats av andra anledningar än att tjuven tog det? Ängeln kan ju också ha skyddat den som valdes?

Och angående Poisonous så röstade jag iof sent, (eftersom jag tittade på "På spåret"...), men jag hade varit inne på Pois även innan hennes blooper och satt bl.a. och grävde fram Pois inlägg i samband med fios röstinlägg, det kan ni se här:

Plockar fram lite inlägg från fio, Niyama och Poisonous runt fios röstinlägg och hur N och P först reagerade och sedan deras egna röster.
 
DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi
20:23 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
20.24 LenaH röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på heffaklumpen


Heffaklumpen 3
qitis 3
Lobelia 1
gabby_ossi 2
 
Jag känner att jag måste gå tillbaka och läsa gårdagens lynch, hängde inte alls med på varför iiantazie blev så misstänkt att alla började ändra sina röster...
 
DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi
20:23 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
20.24 LenaH röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på heffaklumpen


Heffaklumpen 3
qitis 2
Lobelia 1
gabby_ossi 2

DL5 21.30

10.19 hemlig röstar på heffaklumpen
16.17 hemlig röstar på qitis
16.29 bollen__ röstar på heffaklumpen
17.08 bollen__ röstar på Lobelia
19.53 qitis röstar på heffaklumpen
19.53 qitis röstar på gabby_ossi
20:23 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
20.24 LenaH röstar på qitis
20.24 LenaH röstar på heffaklumpen


Heffaklumpen 3
qitis 3
Lobelia 1
gabby_ossi 2

Har vi månne två ulvar här? Båda räknar bort en röst på Heffa, men hemlig lägger till den korrekta 3 rösten på Q. Vet de redan att en av rösterna på heffa räknas bort?
 
Det blev mer natur än väntat, och sen har kvällen blivit att spela spel med maken, så måste rösta nu så jag inte missar.

Kan hålla med om att heffas inlägg igår var lite konstigt, men samtidigt verkar det inte som folk reagerat på henne innan dess? Tycker heffa är typen som brukar uttrycka sig lite märkligt ibland, precis som att hemlig ofta tas som ond för hon är virrig, utan att faktiskt vara det? Så jag är lite rädd att det blir ännu en lynch där det blir ett lätt drev mot någon som alla bara hänger på?

Jag är nog lite kvar i mina tankar mot gabby från igår, att det känns som hon bara hängt med i dreven som blivit? Sen vad jag verkligen reagerade på igår var lobelias många ändringar, förstod mig verkligen inte på dem? Tycker också det känns som hon går i väldigt mycket försvar så fort hon ifrågasätts?

Så det får nog bli där idag....

Madalitso röstar på gabby_ossi
Madalitso röstar på lobelia


Med ovanstående motivering.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 310
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp