Kan vi få en korrekt röstlista så att jag kan ägna mig åt att skapa?
Med två lynchade förväntar jag mig mig en novell över 4-5 sidor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vi få en korrekt röstlista så att jag kan ägna mig åt att skapa?
Nähä?! Inte i min senaste ändring, tycker jag .Du glömde lobelias ändring också
Jag tror nog bara det är på en sida. Den ondaMed två döda förväntar jag mig mig en novell över 4-5 sidor
Vi har en BM som faktiskt kan rösta en gång extra dolt... vet inte hur ofta den gör det? Men möjligheten finns ändå.Jag tror nog bara det är på en sida. Den onda
För om jag har rätt så borde q och heffa åka oavsett var fårulvens hemliga röst ligger.
Tror det bara är en gång den får avlägga extraröstenVi har en BM som faktiskt kan rösta en gång extra dolt... vet inte hur ofta den gör det? Men möjligheten finns ändå.
Och du vet att den redan har gjort det en gång?Tror det bara är en gång den får avlägga extrarösten
Nej det har jag ingen aning om. Trodde du frågade hur många gånger den fick lägga en extraröst?Och du vet att den redan har gjort det en gång?
Aha okej, då förstår jag vad du menade. Nej, jag ville bara påpeka att BM KAN lägga en dold röst. Mitt "vet inte hur ofta den gör det" var menat som att jag inte vet om det är något BM brukar använda sig av i lekar eller om den ofta låter bli att använda sina krafterNej det har jag ingen aning om. Trodde du frågade hur många gånger den fick lägga en extraröst?
Uppdatering!!
Qitis hade verkat i det dolda med ett tydligt syfte – hon måste hjälpa till att återupprätta den riktiga gastronomin och dumpa Historieätarna. Nu tänkte hon se till att betala det högsta priset och göra en värdig sorti. På hennes hand blänkte den gamla romerska ring hon köpt dyrt på en gastronomisk auktion. Den som inte visste kunde inte ana att stenarna var format glas som gick att fälla ut. Och i hålrummet under – gift. Hon knackade på Heffaklumpens dörr. Den öppnades. Blicken var tvivlande, men mjuknade när Heffa fick syn på brickan med två skålar rykande het lammbuljong.
-Åh, vad är det här?
-Det är en lammbuljong jag har tillrett själv. Efter recept av Ludvig XIVs personlige fältkock. Kungen drack den varje morgon. Jag tänkte om du ville smaka.
(I själva verket var det Bong på tärning, qitis hade haft lite bråttom…)
-Fantastiskt! Kom in!
De slog sig ner. Heffas rum var lyxigt som attan. En utmärkt idé att samlas på ett slott såhär, även om de bara kunde umgås över skärmarna. Qitis sträckte sig efter koppen men då hände det som hon förutsett. Heffa tog koppen ur hennes hand.
-Om du inte misstycker tar jag den här. Ja, som du vet har jag lite tvångstankar.
-Naturligtvis.
Giftet verkade snabbt och smärtfritt. Qitis blev lite dåsig och lutade sig tillbaka i stolen. Då insåg hon att Heffa… hade en pin. Gastronomiska supersällskapets pin. Vad hade hon gjort?
Heffaklumpen var ulv i fårakläder
Qitis var ond mastermind
Nästa DL 10:00
Uppdatering!!
Qitis hade verkat i det dolda med ett tydligt syfte – hon måste hjälpa till att återupprätta den riktiga gastronomin och dumpa Historieätarna. Nu tänkte hon se till att betala det högsta priset och göra en värdig sorti. På hennes hand blänkte den gamla romerska ring hon köpt dyrt på en gastronomisk auktion. Den som inte visste kunde inte ana att stenarna var format glas som gick att fälla ut. Och i hålrummet under – gift. Hon knackade på Heffaklumpens dörr. Den öppnades. Blicken var tvivlande, men mjuknade när Heffa fick syn på brickan med två skålar rykande het lammbuljong.
-Åh, vad är det här?
-Det är en lammbuljong jag har tillrett själv. Efter recept av Ludvig XIVs personlige fältkock. Kungen drack den varje morgon. Jag tänkte om du ville smaka.
-Fantastiskt! Kom in!
De slog sig ner. Heffas rum var lyxigt som attan. En utmärkt idé att samlas på ett slott såhär, även om de bara kunde umgås över skärmarna. Qitis sträckte sig efter koppen men då hände det som hon förutsett. Heffa tog koppen ur hennes hand.
-Om du inte misstycker tar jag den här. Ja, som du vet har jag lite tvångstankar.
-Naturligtvis.
Giftet verkade snabbt och smärtfritt. Qitis blev lite dåsig och lutade sig tillbaka i stolen. Då insåg hon att Heffa… hade en pin. Gastronomiska supersällskapets pin. Vad hade hon gjort?
Qitis var ond mastermind
Mm. Får leva på detDu var bra nära att lura mig igår @qitis
WHAT?! Inte var väl JAG ond?? Nej. Tror minsann att det har blivit fel igenUppdatering!!
-Åh, vad är det här?
-Fantastiskt! Kom in!
-Naturligtvis.
Qitis var ond mastermind
Måste det ha varit bara tur då? Eller kan inte folk ha listat ut rätt i sina motiveringar.Wow, funderar på om inte den här killen var med på ett hörn här
för sådan tur kan man vi bara ha om det går fel i onda lyan.
Fast både jag och @hemlig har ju varit tydliga med att vi trodde på fio förutom att jag i natt kom på ett tänkbart scenario till men det punkterades ju av LL och sen dess har vi ju varit klara över det.Fast info bör ju komma ut på något sätt endå för att hjälpa den egna goda sidan, manbehöver ju inte skrika like högt som fio gjorde, men lite mer än bara "känns god" vore önskvärd. Fast det beror ju även på mottagarens spel/skriv stil om denne är van att "brodera" eller inte.