Försöker lite snabbt få lite koll och saker jag kan gå igenom mer sen.
Och så allas vår q. Vilka har hon nämnt tro? Och när kan hon ha använt sina gissningar?
To be continued (dvs vågar inte göra alltför långa inlägg pga mobilspelande).
Mada ville här hålls q som ond. Ville hon försvarar cirkus?Jag röstade hyfsat tidigt igår och orkade sen inte in och läsa mer än kolla vad som hände vid dl igår, var lite för trött för lek.
Jag röstade på q för jag hade någon form av motivation mot henne. Hann inte se din röst Niyama, och var inte i det läget beredd att följa fio, för jag kände mig inte klar i huvudet nog för att säga om hon skrev mer som en säker god eller som en ulv som försökte luras. Och iom att jag inte hade energi att gå igenom cirkus och titta på henne för att se om hon varit skum i vad hon skrev så fick det bli q där jag hade en tanke på saker som kunde tyda på att hon var ond.
Även här var hon fundersam på poisonous känns det som?Jag skulle leka, och sen somnade jag istället. Var nog lite överambitöst att vara med i en lek.
Ska försöka samla tankar.
Du säger att du litar på fio och därför röstar där, men det har ju just diskuteras att fio inte har hunnit syna mer än två personer, och att den andra mest troligt var pega om jag förstod folk rätt? Så fio borde ju inte veta ett dugg mer om poisonous än vi andra?
Känns konstigt att motivera en röst med att man vill veta personens roll snarare än att man har något som gör att dom känns ulviga?
Och så allas vår q. Vilka har hon nämnt tro? Och när kan hon ha använt sina gissningar?
börjar bakifrån de med minst inlägg ( ser att många andra redan grävt kring de med många inlägg och utefter utfallet i första lynchen
LenaH
har bara lycktas åstadkomma 6 (!) inlägg i leken så här långt. Missade att leken startat och skyndade sig att nominera till BM ( cirkus) Röstar på Fio som vi vet var god i dl1 och sent på cirkus i dl2 utan några reflektioner mer än att cirkus var skum som inte ville bli borgmästare pga käkrisken, men gladeligen nominerade Pegasus63 för att han skulle få vara kvar i leken lite längre
Själv ville hon inte heller bli bm pga käkrisken dock
Typ det enda jag hittat från henne med egna tankar samtliga hennes inlägg är citerade
Extremt magert och kan ju faktiskt tyda på en ond LenaH, men kan också vara en god med extrem tidsbrist? Blev lite bränd här för någon lek sedan när jag var bombsäker på att @Hedinn var ond och såg till att hon lynchades så goda förlorade Men hedinn var ju en qitis i antal inlägg mot LenaHs insats nu tycker jag
Lobelia
har inte heller så många inlägg ( 13 st) men har iaf en del egna tankar och reflektioner i de flesta
Nominerar pegasus till Bm så han ska få leva längre denna gången
Röstar på Elo i Dl1 ( som vi vet var god) och på cirkus i Dl2 sist av alla dock men har angivit tidsbrist har jag för mig innan lekstarten? kanske blandar ihop det med förra leken möjligen?
Hon funderar kring ceta innan DL2 är över för att hon misstänker Lobelia och GA pga taskiga förstadagsteorier Och ifrågasätter varför hon kommer med egna teorier när det händer så mycket i leken och dividerar lite med henne angående att hon trodde hon skulle bli lynchad idag men försvarar henne till mig ( lite onödan då jag faktiskt skrivit just det hon ville påpeka - att ceta är nybörjare och kanske inte riktigt "kan" än hur man ska formulera sig ) och i morse innan dl dividerar hon och jag lite angående sannolikheten att niyama skulle kunna vara ulv som var följsam till fio
Vet inte vart jag har Lobelia Hon resonerade på liknande sätt i förra leken och hade inte så mycket inlägg då heller och då var hon god . kan vara vadsomhelst med andra ord
To be continued (dvs vågar inte göra alltför långa inlägg pga mobilspelande).