Om alla LL:s dör bör ju leken ta slut i alla fall.Alla kommer rösta på dig, mig och Myrten.
Vi får väl annars göra en quadruppellynch så att någon annan stryker med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om alla LL:s dör bör ju leken ta slut i alla fall.Alla kommer rösta på dig, mig och Myrten.
Är det inte bättre att ha två eller tre lyncher med kort mellan rum istället. Så man får lite mer att gå på? Dubbellynch känns okViktigt meddelande!!
Jag har ledsnat på att bara döda en per uppdatering nu. Så vad säger ni om trippellynch ikväll?
Varje deltagare får rösta på tre personer? Obs! Ej på mig.
Eller vill ni hellre ha dubbel/enkel lynch?
Jag tycker iofs att du dödat fler än en tillräckligt många gånger redan i denna leken.Jag har ledsnat på att bara döda en per uppdatering nu. Så vad säger ni om trippellynch ikväll?
Är det inte bättre att ha två eller tre lyncher med kort mellan rum istället. Så man får lite mer att gå på? Dubbellynch känns ok
Det kräver att alla är online. Samt försvårar livet för självmordsbombaren.
Så OM jag är ond, det säger jag inte nu. Tror du verkligen att jag hade varit nästan först ut (tror jag var tvåa?) att rösta på en kollega (poisonous) som många verkade ha misstankar om och riskera att dra igång ett drev, bara för att eventuellt skaffa mig ett alibi? Ja, det hade kanske varit ett fint alibi. Men jag tvekar på att man som ond går så långt att man riskerar att dra igång ett drev mot en annan ond? Jag vill minnas att onda som dragit igång drev mot onda kollegor blivit ondförklarade rätt snabbt efteråt...Ok nu har jag grönnat klart
har inte allt för mycket tid men ska skriva så mycket jag kan under rasten nu ifall jag ändå blir käk
Tack@hemlig! Dettablir faktiskt vettigt för mig. Har hållit heffa som troligt god just för rösterna på poisonous framför allt i lynchen då poisonous gjorde sin blooper. Då hon röstade där före det hände. Hon kan såklart vara fårulven! Blir ju bra alibi och framför allt om glömmerallt är god vilket jag mer och mer känner mig övertygad om efter sitt grävande igår och inatt
Jag har ju starka misstankar om gabby -ossi också. Kanske min främsta kandidat till att vara onda master mind dock. Men skulle kunna vara ulv också. Och om man tänker sig heffa och gabby som onda tillsammans så blir detta citatet väldigt intressant tycker jag
lenah var jag lite fundersam över och röstade på i förrigår innan jag såg poisonous blooper tack vare snurrfians snabba citering
Tycker lenah kommit igång ordentligt med start den kvällen och igår tyckte jag hon börjat få ordning på tankarna riktigt mycket och vill därför hålla henne åt det godare hållet
Det enda som är lite synd är att hon inte verkar ha koll på lyan. Vi får hoppas att hon är kvar efter natten så hon kan fortsätta gräva där
Varför skulle det blivit ett drev menar du? Var ju flera olika som var röstade på när du kan din röst.Så OM jag är ond, det säger jag inte nu. Tror du verkligen att jag hade varit nästan först ut (tror jag var tvåa?) att rösta på en kollega (poisonous) som många verkade ha misstankar om och riskera att dra igång ett drev, bara för att eventuellt skaffa mig ett alibi? Ja, det hade kanske varit ett fint alibi. Men jag tvekar på att man som ond går så långt att man riskerar att dra igång ett drev mot en annan ond? Jag vill minnas att onda som dragit igång drev mot onda kollegor blivit ondförklarade rätt snabbt efteråt...
Nu råkade ju poisonous lösa det så superbra själv genom att posta ett lyameddelande fel. Men om inte det hade hänt?
Jag har inga problem med att försvåra varken liv eller död för självmordsbombaren?Det kräver att alla är online. Samt försvårar livet för självmordsbombaren.
Men jag upplevde det inte alls som att många hade misstankar mot Poison före hennes felmeddelande, tyckte att det var ganska likt med misstankar kring de som röstade på GA så inte tyckte jag att man kunde räkna ut att det skulle bli ett drev före detta. Jag tror att det hade varit mycket mer spridd röstning om hon inte skrivit sitt inlägg på fel ställe.Så OM jag är ond, det säger jag inte nu. Tror du verkligen att jag hade varit nästan först ut (tror jag var tvåa?) att rösta på en kollega (poisonous) som många verkade ha misstankar om och riskera att dra igång ett drev, bara för att eventuellt skaffa mig ett alibi? Ja, det hade kanske varit ett fint alibi. Men jag tvekar på att man som ond går så långt att man riskerar att dra igång ett drev mot en annan ond? Jag vill minnas att onda som dragit igång drev mot onda kollegor blivit ondförklarade rätt snabbt efteråt...
Nu råkade ju poisonous lösa det så superbra själv genom att posta ett lyameddelande fel. Men om inte det hade hänt?
Min röst var fjärde rösten i listan, vad jag läser mig till. Innan det fanns det en på Q, en på Pegasus och en på Poisonous. Sedan la jag min röst på poisonous. Då hade poisonous 2 och Q och pegasus en var.Varför skulle det blivit ett drev menar du? Var ju flera olika som var röstade på när du kan din röst.
Vet inte om jag kan vara online 19 ifall det blir tidigare DL. Vi ska bort på middag. Så måste rösta innan vi far om det blir tidigare DL. I annat fall lär vi vara tillbaka i tid.Det kräver att alla är online. Samt försvårar livet för självmordsbombaren.
Är det inte bättre att ha två eller tre lyncher med kort mellan rum istället. Så man får lite mer att gå på? Dubbellynch känns ok
Dubbellynch räker väl? Tre blir väl chansartat.Viktigt meddelande!!
Jag har ledsnat på att bara döda en per uppdatering nu. Så vad säger ni om trippellynch ikväll?
Varje deltagare får rösta på tre personer? Obs! Ej på mig.
Eller vill ni hellre ha dubbel/enkel lynch?
Alla nöjda med dubbellynch?
Vid samma dl tid som vanligt dvs 21.30?Alla nöjda med dubbellynch?
Japp.Vid samma dl tid som vanligt dvs 21.30?
Nu känns det som att du vrider mina ord till något jag inte alls tycker.Jag håller pegasus som god och har gjort det ett bra tag nu, typ den enda jag är säker på om man nu kan vara säker i ett ulvspel och det har jag skrivit flera gånger i leken.
Det som gör mig misstänksam mot BSF är att hon verkar tycka det är skumt att se till att pga blev BM och inte onda cirkus.
OkiAlla nöjda med dubbellynch?