Hade tänkt hinna gå igenom Poison och Q (fårulvenspåret, ni vet) men har inte hunnit det ordentligt.
Så snabba tankar ändå.
Q känns som att hon gräver efter svar, och verkar komma till liknande slutsatser som jag och flera andra nu under kvällen. Inget som gör att jag litar på henne fullt ut, men inte heller något som gör henne skum
Nominerar cirkus till BM, vilket jag tycker pekar på att Q inte är i lyan, iom cirkus motstånd mot att bli BM och att cirkus kunde bett om att slippa tänker jag.
Poison är svårare, kommer inte ihåg om vi spelat i samma lekar mycket innan, någon gång i alla fall tror jag. Spelsättet känner jag att jag hakar upp mig lite på, så vet inte om det bara är det eller att Poison är skum för att hon är ond. Tänker att det, som någon (Q?) skrev är vanligast att ulvarna klagar om hintar i lyan, men ändå skaver P's kommentar lite - alltså visst, såhär i efterhand ser fios inlägg helt klart övertydliga ut. Men, hade inte Niyama hakat på så kanske det gått annorlunda. Nu var fio och Niyama kärlekspar visade det sig - så att de samspelade bidrog till att cirkus rök.
Sedan är det då rösten på glömmerallt som kan vara lagd av fårulven i leken, eller av fifflaren på elo, eller båda.
Men längre än så har jag inte hunnit kolla på P.
jo, hon nominerar cirkus hon med - vilket borde tala till hennes fördel om jag säger att q's nominering talar till q's fördel.. Poisons är i dåläget en andrnominering, Pegas ändrar ju sin senare.
Nu lämnar jag datorn, tyvärr. Lite svårare med överblick i mobilen, men ska göra mitt bästa för att fortsätta bidra.