Funderar lite på Elos resonemang kring Q´s och Cirkus´s röster men att hon ändå väljer att lägga en 5 röst på Karamellen... för mig verkar det som om hon försöker god förklara både Q och Cirkus genom att föreslå att en god Q vet något om Karamell fast inga sior eller annan info delats ut ännu.
Cirkus kan mycket väl vara ulv i lag med Q och Elo och lägger en djärv första röst i leken som Q sedan ser bort ifrån utan att lägga några större funderingar kring rösten, utan hellre ger sig på Karamelldrottningen.
Elo följer upp det hela med lite funderingar som godskriver både Cirkus och Q och lägger spiken i kistan för Karamelldrottningen.
Med detta som grund:
Pegasus63 röstar på Elo
Jag undrar varför du väljer att rösta på Elo och inte på mig eller q?
Elo satte inte spiken i kistan så som du skriver eftersom hon inte sett bsfs röst. Visst kan Elo vara ulv ändå men jag tycker att det är för mycket som inte stämmer i det du skriver. Dessutom så blev det 5-5 (alltså ingen övervikt till Karamells nackdel) om man inte har info om fejkrösten och nu undrar jag om du kanske vet något som jag inte vet. Dvs att det kanske fanns en synlig röst på dig men den riktiga låg nån annanstans så det verkligen var så att Elos röst var just spiken i kistan.
Senast ändrad: