ULVLEK *Hajen som visste för mycket*

Ni börjar det kännas kris då allt fler onda försvinner.
Jag väljer nu att titta på dom som röstade på Habina igår, känns som det borde gömma sig 1 eller 2 onda där för känns konstigt om 5 goda skulle rösta ut en god så tydligt.

Koppen
Till att börja med missade hon DL1, vilket visserligen jag också gjorde och med det sagt kommer jag inte lägga mer tyngd vid det faktumet.
Hennes motivering till rösten på Habina i stort är att hon tror att Habina vill få oss att tro hon är osäker men att hon i själva verket har koll. Detta visade sig inte stämma då hon var god. Därefter poängterar även hon att Q sena röst på Habina är misstänksam då det kändes som en strömröst.

Cirkus
Spekulerar mycket kring Lobelia kring hennes att vara eller icke vara ond. Men slutar ändå upp med att hon röstar på Habina.

Lobelia
Lobelia diskuterar mycket utförligt hur hon hade agerat som ond och poängterar att lyan vore korkad som käkade snurrfian om hon nu hade suttit i den. Men är det så att det är det hon vill få oss att hålla med om så vi ska släppa kopplingen mellan henne och lyan tack vare att Snurrfian käkades?

Ferrari
Ferrari är inne och petar på både q4e, Habina och Lobelia. Det som får hennes röst att landa på Habina är att hon spelar annorlunda än hon är van och tidigare har hon varit god.
Ferrari diskuterar också hur hon har gjort i lyan.

Quarter4ever
Klagar på att rösterna på henne är lätta (hon har 2 röster på sig) och tror att lyan försöker få ut henne. Därför väljer hon att flyta med på Habina då hon anser hon hade dåligt med egna funderingar. Själv tycker jag att det också är känns som en lätt röst som dessutom hade avgörande utgång.
Hon la även ut ett inlägg med tankar kring dom andra i leken. Där skriver hon 2-3 rader om alla UTOM koppen där hon bara nämner att hon vill se mer.
Hon är även kritisk mot att säga "imorgon" och poängterar själv detta. Javisst har hon en poäng i att man kanske inte är kvar efter käket.

Med detta i facit blev jag inte mycket klokare.
Dock säger magkänslan att vi har två onda bland rösterna.
q4e håller jag kvar som starkt misstänkt, dessutom börjar jag fundera att är det så att koppen också sitter i lyan med henne och att q4e inte vill sätta så många ögon på henne.
För hur eller hur är q4e en duktig spelare som syns mycket och har många teorier!
 
Lobelia På tapeten efter röstningen igår. Och har diskuterats mycket under dagen idag med. Lobelia kan lika gärna vara god som ond, baserat på röstningen. Klart hon försökte rädda sig igår, det säger tyvärr inte så mycket om vilken roll hon har. Jag tänkte lite snabbt igår att hon inte borde vara röstfifflare, men får nog backa på det påståendet, det går inte att utesluta det helt enkelt. Det enda som är "säkert" är att röstfifflaren inte röstade på Lobelia. Jag håller ögonen på Lobelia tills vidare men håller henne som neutral för stunden

MikaTela har inte deltagit idag än vad jag sett, missade rösta igår, och verkar anse att det är misstänkt av mig att rösta sent- att jag skulle lärt mig det från förra leken? Jag vet att MikaTela inte lekt på ett tag, men jag brukar alltid rösta sent , inte alltid iofs, men ofta. jag tycker att hon hakat sig fast vid den tanken, och vet inte riktigt vad jag ska tycka om det egentligen. Mer än att det är märkligt att hon inte tar upp något mer om det andra som hänt i leken? fortfarande känns hon väldigt blank för mig. är det ett sätt att smyga under radarn rentav?

Mirtai var snabb att passa på att rösta på Klara, till habinas förtrytelse. Jag har noterat att hon ville anföra att det inte går att läsa ut så mycket av den röständringen Lobelia gör till bollen__.Skriver sedan idag att hon kanske släppte det för lätt... verkar tycka att lobelia sticker ut idag. Verkar hänga med i disussionerna men kommer inte med så mycket egna tankar.. Eftersom hon är en smygare av hög rang när hon är ond, så hamnar även hon i kategorin spelare jag håller ögonen

quarter4ever det är jag :D

Jag försökte få svar av @MikaTela igår vart hon hade röstat om hon hunnit in i tid? men hon har inte svarat på det ) troligen har hon ont om tid nu med) Och finner det fascinerande att hon hakar upp sig så totalt på att jag röstar sent,( eller för sent :crazy:) vilket även Ferrari är på spåret om. Vet inte om det är ett sätt för en ulv att försöka haka i andras teorier eller om det renatv är något som diskuterats i lyan? Eller är det en god som bara hakat upp sig på en tanke?
Jag är rätt fundersam över MikaTela måste jag säga

DL 2
19:56 Koppen röstar på Habina
20:38 Klara röstar på quarter4ever
20:38 Habina röstar på cirkus
20:51 MikaTela röstar på quarter4ever
20:58 Mirtai röstar på Lobelia
20:59 cirkus röstar på Habina
21:24 Lobelia röstar på Habina
21:28 Ferrari röstar på Habina
21:29 quarter4ever röstar på Habina

Habina 5
quarter4ever 2
cirkus 1
Lobelia 1
Har läst lite på Qs inlägg och tycker mig kunna tyda en kovändning från DL1.
Ska försöka att inte säga så mycket mer då jag tror det finns risk för hintning.
Men det känns som du fått kött på benen, och din "envisthet" mot Lobelia och MT gör mig nyfiken.
Mirtai är en spelare jag alltid tycker är lurig och denna leken är inget undantag :p

Kommer lägga min röst tidigt idag då jag ska på fest. Men det är inte riktigt än så jag hinner fundera lite till :)
 
@MikaTela Vill försvara mig där med vad jag skrev ovan.
Innan första DL vet ju ingen nånting, och jag ville bara få igång en diskussion kring Q.
Nu tror jag mig veta mer om henne!
 
Ni börjar det kännas kris då allt fler onda försvinner.
Jag väljer nu att titta på dom som röstade på Habina igår, känns som det borde gömma sig 1 eller 2 onda där för känns konstigt om 5 goda skulle rösta ut en god så tydligt.

Koppen
Till att börja med missade hon DL1, vilket visserligen jag också gjorde och med det sagt kommer jag inte lägga mer tyngd vid det faktumet.
Hennes motivering till rösten på Habina i stort är att hon tror att Habina vill få oss att tro hon är osäker men att hon i själva verket har koll. Detta visade sig inte stämma då hon var god. Därefter poängterar även hon att Q sena röst på Habina är misstänksam då det kändes som en strömröst.

Cirkus
Spekulerar mycket kring Lobelia kring hennes att vara eller icke vara ond. Men slutar ändå upp med att hon röstar på Habina.

Lobelia
Lobelia diskuterar mycket utförligt hur hon hade agerat som ond och poängterar att lyan vore korkad som käkade snurrfian om hon nu hade suttit i den. Men är det så att det är det hon vill få oss att hålla med om så vi ska släppa kopplingen mellan henne och lyan tack vare att Snurrfian käkades?

Ferrari
Ferrari är inne och petar på både q4e, Habina och Lobelia. Det som får hennes röst att landa på Habina är att hon spelar annorlunda än hon är van och tidigare har hon varit god.
Ferrari diskuterar också hur hon har gjort i lyan.

Quarter4ever
Klagar på att rösterna på henne är lätta (hon har 2 röster på sig) och tror att lyan försöker få ut henne. Därför väljer hon att flyta med på Habina då hon anser hon hade dåligt med egna funderingar. Själv tycker jag att det också är känns som en lätt röst som dessutom hade avgörande utgång.
Hon la även ut ett inlägg med tankar kring dom andra i leken. Där skriver hon 2-3 rader om alla UTOM koppen där hon bara nämner att hon vill se mer.
Hon är även kritisk mot att säga "imorgon" och poängterar själv detta. Javisst har hon en poäng i att man kanske inte är kvar efter käket.

Med detta i facit blev jag inte mycket klokare.
Dock säger magkänslan att vi har två onda bland rösterna.
q4e håller jag kvar som starkt misstänkt, dessutom börjar jag fundera att är det så att koppen också sitter i lyan med henne och att q4e inte vill sätta så många ögon på henne.
För hur eller hur är q4e en duktig spelare som syns mycket och har många teorier!

Varför misstänker du Koppen och Q?

Jag ser dig mest rada upp händelser, men inte mycket till reflektion om någon. Varför skulle just Q och Koppen sitta i lyan tillsammans?
 
Dessa finns kvar - detta är gårdagens röstordning om ni undrar.


Koppen
inledde röstandet med en röst på habina, hon hade teoriat ingenting om övriga spelare - i det läget hade hon bara skrivit 2 inlägg öht. Jag erkänner att jag blev lite lurad av henne här för jag tänkte att det kunde vara så att hon satt inne med info - typ var besserwisser som frågat om habina - och att hon ville vara tydlig med den infon. Uppenbarligen så hade hon inte den typen av info om Habina, frågan är ju bara om hon gjorde såhär som en strategi från lyan att de sen kan offra Koppen när hon lyckats lura andra att rösta ut en god. Mycket tveksam till henne. Även om hon inte är ond har hon iallafall lyckats få med sig ett drev mot Habina så lyan lär ju tacka henne oavsett.
MikaTela röstade på Q igår. Idag har hon bara tittat på de som röstade på Habina och visst bör/kan det dölja sig ulvar där, men jag tycker det är lite knepigt att exkludera Mirtai. Varför inte teoria om henne också? Känns skumt. Samtidigt så kan ju strömrösterna på Habina helt enkelt vara för att rädda just Q som MT röstade på. Själv tror jag inte det. Jag tror att de insåg att Koppen "spelat siare" så bra att folk nog lär rösta på habina så kan de själva rösta lite varsom. Helt klart misstänkt
Mirtai hon röstade på Lobelia igår. Här är också en som jag inte tror missat Koppens sätt att nästan se ut som om hon siat Habina, ändå så följer hon inte med dit - jag tror det kan dölja sig en ulv som helt enkelt hoppas på att folk helt enkelt gör som MT, dvs bara tittar på de som röstat på Habina
cirkus JAG - som ska bort ikväll och kommer få rösta från vännernas facilitet
Lobelia röstade på habina igår - jag teoriade runt hennes röständring och röst i DL1 och jag tror fortfarande inte att hon sitter i lyan. I lyan hade hon varit betydligt mer strategisk, nu ville hon bara rädda sig själv. Jag ser också hennes teori från igår - hon misstänkte egentligen Ferrari mest men vill vara med och göra skillnad och valde då Habina över Q. Jag har Lobelia som möjligt god trots rösten på Habina
Ferrari här är en som ser ut att rösta på magkänsla mer än på teori igår - antingen har hon gjort som jag - blivit lurad av Koppen. Eller så är hon ulv som ser sin chans att lägga en enkel röst på en god. Hon börjar bra med teorier igår men det tog slut efter bara tre och återkom inte - är det en ulv som inte vill blotta sig?
quarter4ever antingen så försökte lyan rädda dig eller inte. Jag som varit med dig i lyan vet att du aldrig skulle be kollegorna rädda dig. Nånsin. Det + att habina hade 4 röster när du la din röst som alltså blev helt meningslös för även om Habina lagt sin extraröst på dig hade du inte kunnat åka - gör att jag tror nästan gott om dig. Men bara jävligt nästan :laugh:

Så min lya är lite för stor just nu, vem ska bort?:laugh:
 
Med detta i facit blev jag inte mycket klokare.
Dock säger magkänslan att vi har två onda bland rösterna.
Och med det sagt att du anser att den tredje onda är antingen är du eller Mirtai då? Förutsatt att det är 3 onda kvar och inte bara 2?
Eller har du precis som du skriver -facit? :confused:

Ang koppen så när jag gjorde den sammanställningen du refererar till så hade väl koppen egentligen inte gjort mer i leken än just det jag skrev- jag tyckte att det inte var vettigt att skriva någon fundering om åt vilket håll man skulle kunna tro att hon stod bara utifrån det. Jag kan ju inte gärna hålla någon som ond , eller god för den delen, utan att ha något att luta mig emot

Sedan ser jag ju att du valt att gå igenom bara rösterna på Habina , och det vore trevligt att veta vad du anser om Mirtai också, för det är ju den enda som är kvar att gå igenom.

Saknar input från @cirkus @Mirtai och @Ferrari idag, och i viss mån @Lobelia
Jag tror att det är 3 ulvar totalt i lyan om inte BSF varit så snäll att det bara är två, men det har jag ingen lust att räkna med utan i så fall får det bli en positiv överraskning
Är det 3 ulvar kvar så är det ju faktiskt så att vi måste få ut en ond idag, helst inte psykopaten heller, jag är rädd för att den kan dra med sig en viktig god nyckelroll i detta läget
Jag tänker så här : siaren vet iaf om en person vart den står och det är klart har den siat en ond så vore det grejt, har den siat en god så kan den ju veta om iaf en god så den kan se vilka som som sprider misstankar ditåt....

edit ser att cirkus precis kommit med ett inlägg just när jag postat detta
 
@cirkus jag följde inte koppen eftersom jag faktiskt inte trodde hon var siare. Helt enkelt.

@quarter4ever mer input från mig kommer under kvällen. Varit ensam hemma med 4 barn plus kompisar hela dagen så möjligheten till datortid har varit minst sagt begränsad
 
Och med det sagt att du anser att den tredje onda är antingen är du eller Mirtai då? Förutsatt att det är 3 onda kvar och inte bara 2?
Eller har du precis som du skriver -facit? :confused:

Ang koppen så när jag gjorde den sammanställningen du refererar till så hade väl koppen egentligen inte gjort mer i leken än just det jag skrev- jag tyckte att det inte var vettigt att skriva någon fundering om åt vilket håll man skulle kunna tro att hon stod bara utifrån det. Jag kan ju inte gärna hålla någon som ond , eller god för den delen, utan att ha något att luta mig emot

Sedan ser jag ju att du valt att gå igenom bara rösterna på Habina , och det vore trevligt att veta vad du anser om Mirtai också, för det är ju den enda som är kvar att gå igenom.

Saknar input från @cirkus @Mirtai och @Ferrari idag, och i viss mån @Lobelia
Jag tror att det är 3 ulvar totalt i lyan om inte BSF varit så snäll att det bara är två, men det har jag ingen lust att räkna med utan i så fall får det bli en positiv överraskning
Är det 3 ulvar kvar så är det ju faktiskt så att vi måste få ut en ond idag, helst inte psykopaten heller, jag är rädd för att den kan dra med sig en viktig god nyckelroll i detta läget
Jag tänker så här : siaren vet iaf om en person vart den står och det är klart har den siat en ond så vore det grejt, har den siat en god så kan den ju veta om iaf en god så den kan se vilka som som sprider misstankar ditåt....

edit ser att cirkus precis kommit med ett inlägg just när jag postat detta
tillägg till detta när jag funderat ett varv till- varför så bestämt att det skulle vara just 2 ulvar som röstat på Habina? Inte 1 och inte 3 utan just 2?
Du skriver visserligen i början att det borde vara 1 eller 2 ulvar bland rösterna men avslutar med att magkänslan säger dig att det är 2? Inte ens att det kan vara ?
 
Dessa finns kvar - detta är gårdagens röstordning om ni undrar.


Koppen
inledde röstandet med en röst på habina, hon hade teoriat ingenting om övriga spelare - i det läget hade hon bara skrivit 2 inlägg öht. Jag erkänner att jag blev lite lurad av henne här för jag tänkte att det kunde vara så att hon satt inne med info - typ var besserwisser som frågat om habina - och att hon ville vara tydlig med den infon. Uppenbarligen så hade hon inte den typen av info om Habina, frågan är ju bara om hon gjorde såhär som en strategi från lyan att de sen kan offra Koppen när hon lyckats lura andra att rösta ut en god. Mycket tveksam till henne. Även om hon inte är ond har hon iallafall lyckats få med sig ett drev mot Habina så lyan lär ju tacka henne oavsett.
MikaTela röstade på Q igår. Idag har hon bara tittat på de som röstade på Habina och visst bör/kan det dölja sig ulvar där, men jag tycker det är lite knepigt att exkludera Mirtai. Varför inte teoria om henne också? Känns skumt. Samtidigt så kan ju strömrösterna på Habina helt enkelt vara för att rädda just Q som MT röstade på. Själv tror jag inte det. Jag tror att de insåg att Koppen "spelat siare" så bra att folk nog lär rösta på habina så kan de själva rösta lite varsom. Helt klart misstänkt
Mirtai hon röstade på Lobelia igår. Här är också en som jag inte tror missat Koppens sätt att nästan se ut som om hon siat Habina, ändå så följer hon inte med dit - jag tror det kan dölja sig en ulv som helt enkelt hoppas på att folk helt enkelt gör som MT, dvs bara tittar på de som röstat på Habina
cirkus JAG - som ska bort ikväll och kommer få rösta från vännernas facilitet
Lobelia
röstade på habina igår - jag teoriade runt hennes röständring och röst i DL1 och jag tror fortfarande inte att hon sitter i lyan. I lyan hade hon varit betydligt mer strategisk, nu ville hon bara rädda sig själv. Jag ser också hennes teori från igår - hon misstänkte egentligen Ferrari mest men vill vara med och göra skillnad och valde då Habina över Q. Jag har Lobelia som möjligt god trots rösten på Habina
Ferrari här är en som ser ut att rösta på magkänsla mer än på teori igår - antingen har hon gjort som jag - blivit lurad av Koppen. Eller så är hon ulv som ser sin chans att lägga en enkel röst på en god. Hon börjar bra med teorier igår men det tog slut efter bara tre och återkom inte - är det en ulv som inte vill blotta sig?
quarter4ever antingen så försökte lyan rädda dig eller inte. Jag som varit med dig i lyan vet att du aldrig skulle be kollegorna rädda dig. Nånsin. Det + att habina hade 4 röster när du la din röst som alltså blev helt meningslös för även om Habina lagt sin extraröst på dig hade du inte kunnat åka - gör att jag tror nästan gott om dig. Men bara jävligt nästan :laugh:

Så min lya är lite för stor just nu, vem ska bort?:laugh:
Men iom att siaren inte kunde sia förrens natt 2 så undrar jag hur du kunde få för dig att någon alls kunnat sia igår?
"Lennart Cumberland-Brons, Siarlärling
Lennart har länge jobbat för Benny Hörnsten genom att förse honom med insidertips via tv-showen Conny Corny Show. Detta gör han för att han vill åt Bennys förmögenhet, han vill att Benny och Cilly ska gifta sig. Men när det visar sig att det är lättare att tjäna pengar på annat håll så överger han sin plats hos Benny för att försöka klara sig på egen hand. I Conny Corny Show fortsätter han att sprida sina dolda budskap, men nu är det kanske inte bara Benny som förstår de hemliga koderna…
Lennart är siarlärling och kan varannan natt sia en deltagare. Start natt 2."
 
Quarter4ever
Klagar på att rösterna på henne är lätta (hon har 2 röster på sig) och tror att lyan försöker få ut henne. Därför väljer hon att flyta med på Habina då hon anser hon hade dåligt med egna funderingar. Själv tycker jag att det också är känns som en lätt röst som dessutom hade avgörande utgång.
måste svara på detta igen- min röst var inte avgörande så du har ett tankefel här som får mig att fundera mera över dig, tar du bara fram det som passar dig ( om du är ond)?
Ferrari röst var den som var avgörande, och om henne skriver du inte så mycket mer än en sammanfattning? Inga tankar eller något kring henne?
 
Men iom att siaren inte kunde sia förrens natt 2 så undrar jag hur du kunde få för dig att någon alls kunnat sia igår?
"Lennart Cumberland-Brons, Siarlärling
Lennart har länge jobbat för Benny Hörnsten genom att förse honom med insidertips via tv-showen Conny Corny Show. Detta gör han för att han vill åt Bennys förmögenhet, han vill att Benny och Cilly ska gifta sig. Men när det visar sig att det är lättare att tjäna pengar på annat håll så överger han sin plats hos Benny för att försöka klara sig på egen hand. I Conny Corny Show fortsätter han att sprida sina dolda budskap, men nu är det kanske inte bara Benny som förstår de hemliga koderna…
Lennart är siarlärling och kan varannan natt sia en deltagare. Start natt 2."
därmed inte sagt att jag håller dig som ond, kanske mer att det talar för din godhet faktiskt? då du verkar leta efter de ledtrådar en god "ska" göra .Jag är sjukt ambivalent kring hur jag ska tänka kring dig , jag vet ju precis hur duktig du är när du är på "fel" sida.....:cautious:
 
Men iom att siaren inte kunde sia förrens natt 2 så undrar jag hur du kunde få för dig att någon alls kunnat sia igår?
"Lennart Cumberland-Brons, Siarlärling
Lennart har länge jobbat för Benny Hörnsten genom att förse honom med insidertips via tv-showen Conny Corny Show. Detta gör han för att han vill åt Bennys förmögenhet, han vill att Benny och Cilly ska gifta sig. Men när det visar sig att det är lättare att tjäna pengar på annat håll så överger han sin plats hos Benny för att försöka klara sig på egen hand. I Conny Corny Show fortsätter han att sprida sina dolda budskap, men nu är det kanske inte bara Benny som förstår de hemliga koderna…
Lennart är siarlärling och kan varannan natt sia en deltagare. Start natt 2."
Jag vet - jag skrev också att jag trodde hon kunde vara Besserwisser som ställt en fråga, det funkar ju som en siare om frågan ärvtex jag vet att Habina är ond
 
Jag vet - jag skrev också att jag trodde hon kunde vara Besserwisser som ställt en fråga, det funkar ju som en siare om frågan ärvtex jag vet att Habina är ond
jag såg det när det gällde koppen men sedan ändrade du det till sia när du funderade över Mirtai- därav min förvirring
 
Jag tror också det är 3 ulvar, fler kan det inte vara.

Koppen vet jag inte var jag har, hon har skrivit väldigt lite så henne vill jag hålla neutralt, men lite åt ulvhållet.

MikaTela Lyckas skriva ett långt inlägg om alla, men det är mest en uppradning om vad folk gjort, inte några egan tankar. I slutet av inlägget så placerar hon Koppen och Q i lyan utan vidare motivering. Jag undrar varför dessa är onda men har itne fått något svar. På det hela taget är MT undanglidande och hänger mest på. Frågan är om de som hon sätter i lyan inte mest är utvalda för att de kan vara möjligt att få support att få ut dem, inte att de verkligen är misstänkta. MT är bland mina misstänkta i lyan

Mirtai är alltid skum i mina ögon, röstmotiveringen mot mig var direkt svag "För jag tycker hon resonerar konstigt när hon vänder på det jag skriver när jag inte misstänker henne för något"

Hon misstänker alltså inte mig för något och röstar på mig för att jag frågar vad hon menar med sina teorier. Framförallt den att jag garanterat skulle ta chansen att rösta på någon i lyan som jag kunde få alibi. Hittills har hon inte svarat på detta. Jag vände inget mot henne jag bara undrade vad hon menar.

Mirtai är en potentiell kandidat i lyan i mina ögon.

Ferrari är den sista av dem jag tycker är mest skum, hon är undanglidande, röstar sent (och en gång med motivering att den hon röstade på skulle komma att rösta sent något ironiskt). På det hela taget har hon inte kommit med mycket utan hakar mest på. Typiskt ulvigt beteende, i synnerhet en nybörjar ulv.

På det hela taget så vill jag se mer av er alla, vem ni misstänker och varför.


Cirkus har jag hållit åt det goda hållet ett tag nu och hennes drivande mot Habina är ännu ett kvitto, få ulvar sticker ut på det viset men det är klart, Cirkus har lurat mig för, och det ordentligt.

Q uppträder också som hon brukar när hon är god och vänder på varje sten, mest håller jag dock henne åt det godare hållet för att flera av de som jag tror är ulvar misstänker henne. Kanske kan det vända om de ger mig kött på benen kring sina misstankar men tillsvidare så har jag starkare misstankar och fler än 3 får inte plats i lyan. Jag har redan för många där.
 
På det hela taget är MT undanglidande och hänger mest på. Frågan är om de som hon sätter i lyan inte mest är utvalda för att de kan vara möjligt att få support att få ut dem, inte att de verkligen är misstänkta.
jag fattar inte riktigt hur du menar här? Klargör gärna! se min fetning
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 463
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 333
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp