ULVLEK: Firefly

delvis ja, men det kan ju vara ngn annan som kan vara biktad också det behöver inte vara bsf.
Det är ju flera av er som inte fått röster och som inte misstänkt varandra om man kollar till samstämmigheten igår. Så det behöver inte betyda att det är bsf som biktat sig eller att det ens skett en bikt.
jag resonerar så här ,
om man håller någon för troligen god = den kan inte ha biktat sig
om man misstänker någon= kan inte ha biktat sig

utan tider men en röstlista

LenaH röstar på Paddington
Lobelia röstar på Paddington¨
Snurrfian röstar på Paddington

paddington 3

hur menar du nu?
menar du att man håller sig helt neutral om ngn har biktat sig?
enligt rollbeskrivningen får man inte misstänka eller rösta p en biktad ulv, men jag skulle aldrig i livet hålla någon som troligt GOD som jag visste var ulv via en bikt utan nog hålla den för neutral , ja

Jag blir stressad av det här känner jag. :nailbiting:

Habina röstar på paddington

Då hon varit svår att få grepp om under hela leken och det brukar inte en god paddington vara plus att hon var snabb att haka på mig när jag röstade på snurrfian.

det är en möjlighet, men om det skett en bikt så tror jag att den skett tidigare i leken.
och det kommer jag fram till genom att läsa hur alla tycker om varandra att så inte skett, om det inte var BSF som biktade sig....
dvs genom att så många uttrycker misstankar på ett ganska rakt sätt, samt eller tendera hålla dem som kanske goda

Nåja jag hade ett syfte med denna frågestund och den får mig inget längre just nu.

Jag finner inget som skulle tala för Paddingtons godhet, tvärtom har hon haft en hel del som jag har hajat till för
En hel del felaktigheter som återkommer i hennes sammanställningar
samt en ovanligt liten teori-kommentering, jag saknar en del av hennes egna reflektioner helt enkelt.
Och dessutom för att samla rösterna
quarter4ever röstar på Paddington

Habina röstar på Paddington

paddington 5

jag hoppas att kartan kommer att klarna för några av er när jag åker. Eftersom jag inte har haft den tid jag brukar så har jag inte kunnat gräva riktigt som jag velat.

Jag har inte sett ngt idag som får mig att ändra mina tankar iaf, jag fortsätter hålla Snurrfian som mest misstänkt. Jag tror att Q/Lobelia hittade ett misstag av Snurrfian när hon nämnde hemlig, och jag tycker Lobelia hittade mycket när hon grävde om denna tidigare

Paddington röstar på Snurrfian

Så himla svår lek utan någon tillgänglig info öht !
Jag menar vi är 6 kvar
och förutom mig själv kan jag inte hitta någon annan som jag helt kan tro är god
Så svårt brukar det inte vara så här sent i leken, att alla andra fortfarande är misstänkta i olika grad.....

Habina röstar på Paddington
Paddington röstar på Snurrfian

paddington 5
snurrfian 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar