nyfiken bara
Varför skulle jag vara ulv om paddington är det ?
För att du en kvart innan dl börjar försöka gräva och få fram att hon är prästen och att blacksmithfarm biktat sig till henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nyfiken bara
? hänger inte riktigt med i din tanke här?För att du en kvart innan dl börjar försöka gräva och få fram att hon är prästen och att blacksmithfarm biktat sig till henne.
vad tror du om @Habina då?Även om jag inte uppskattade sättet @Lobelia granskade mig på (hur man uttrycker sig är väsentligt även om det är en lek, jag är fortfarande Lena bakom skärmen) så tycker jag att det snarare talar FÖR hennes godhet än tvärtom.
Jag tror inte att en ond Lobelia hade kört ett sånt race helt enkelt.
För mig blir nästa ulv till rakning @Snurrfian om jag får vara med imorgon.
? hänger inte riktigt med i din tanke här?
Och btw så frågade jag om detta tidigt imorse, då det slog mig att det kunde finnas en möjlighet varför inte BSF var med i Lobelias och Paddis sammanställningar, förutom att de skulle velat hålla en lyakamrat utanför strålkastarna , vilket var det jag hade i huvudet under nattens granskning.....
sedan har varken Lobelia el Paddis varit inne förrän nu till kvällen så svårt att få upp det innan de svarat, eller hur?
Bra att få ut en ulv, men det betyder även att det finns en kvar antar jag? @Habina vad tror du?
gjorde jag?Du försökte få oss att inte rösta på paddi...
gjorde jag?
Jag sökte en viss respons som jag inte fick från Paddis och då var det lätt att rösta sedan på paddis....
Återigen- gjorde jag ?Fast du framställde det som att du började fundera på om hon kunde vara präst. Dvs förvirra inför dl. Därav min fundering kring att du kunde vara ond.
Röständringen igår är det största reella pluset i kanten.vad tror du om @Habina då?
Jag tyckte hon var väldigt snabb till att vilja få mig till ulv om paddis var det ? hängde inte riktigt med på hur hon tänkte där heller ?
Tänk att Paddington visst kunde vara ond !!!
De undrar jag också men i och för sig har jag själv en del tankar i den riktningen.nyfiken bara
Jag hann inte, Lena var heller inte med när BSF åkte och kanske någon till. Jag tänkte kolla på BSF efter lynchen eftersom flera tog upp intressanta saker men hon dog ju.? hänger inte riktigt med i din tanke här?
Och btw så frågade jag om detta tidigt imorse, då det slog mig att det kunde finnas en möjlighet varför inte BSF var med i Lobelias och Paddis sammanställningar, förutom att de skulle velat hålla en lyakamrat utanför strålkastarna , vilket var det jag hade i huvudet under nattens granskning.....
sedan har varken Lobelia el Paddis varit inne förrän nu till kvällen så svårt att få upp det innan de svarat, eller hur?