ULVLEK: Firefly

hm kan inte riktigt släppa detta än
alltså jag ser ingenstas att du förklarar din slutsats

det var min fråga här : edit: se det fetade längst ner i mitt citerade inlägg..
jag vet inte vad du menade med mitt första citat om dig å vad jag ska svara om det?

När det gäller Lobelia å varöfr jag tror hon kan vara ngt på spåret är för att jag redan från det att du (var det Q1?) gjorde mig uppmärksam på hennes uttalande om hemlig och sedan är det lite andra småsaker också som fått mig att fundera över henne.

och ja angående dig å fio var du fel ute. MEN skillnaden är att du kom direkt in i leken och gjorde en total-Q "all-in" som du gjorde förra leken jag var med i också och även om ajg tycker det är fel sätt att gå på om man inte är säker på sin sak så tror jag inte du skulle gjort det som ulv

sedan så skulle ja vilja se lite mer än bara en liten reflektion av er tre om varandra, eller om jag inte är kvar så kan kanske någon annan se till att det lyfts?

@Lobelia- vad tror du om Paddington och Snurrfian? Om någon av dem inte finns med på din misstänktalista, vem eller vilka halkar in där istället?

@Paddington vad tror du Lobelia och snurrfian ? Om någon av dem inte finns med på din misstänktalista, vem eller vilka halkar in där istället?

@Snurrfian vad tror du om Paddington och Lobelia ? Om någon av dem inte finns med på din misstänktalista, vem eller vilka halkar in där istället?
jag vill försöka hinna läsa igenom vad som hänt idag (så mycket som det går) innan jag bestämmer mig helt. Men efter att jag har kommit så här långt så tror jag fortfarande mer på Snurrfians ondhet än Lobelias utifrån tidigare tankar samt för jag tycker att Lobelia har ställt en hel del bra frågor till LenaH om hur denne egentligen tänker.

eftersom tanken att BSF kan ha varit biktad har slagit mig så funderar jag lite mer över paddingtons och Lobelias osynliga behandling av BSF igår och under leken efter DL1
detta var en fundering jag hade igår och resonerade kring inatt:

Av de två så har dock Lobelia lagt denna innan lynchen och den faller ju under att misstänka ändå tycker jag?

@Paddington hur ser du på att prästen kan ha fått en bikt?
tror du att det är möjligt att det redan varit eller tror du att den är kvar i leken?
Angående bikten så har jag ingen aning. Det är möjligt men isf tror jag det skedde ganska så tidigt i leken om ngn skulle välja att bikta sig senare så blir det väl ganska så obvious om ngn ändrar tankar mitt uppe i leken.

Angående bikten så har jag ingen aning. Det är möjligt men isf tror jag det skedde ganska så tidigt i leken om ngn skulle välja att bikta sig senare så blir det väl ganska så obvious om ngn ändrar tankar mitt uppe i leken.
intressant !
Så du har en fundering om att BSF kan ha biktat sig?

Förresten - varför jag tror att @quarter4ever är god skrev jag ju ovan. Att hon jagade fio på det sätt hon gjorde hade kunnat vara en perfekt täckmantel om hon varit fén men det visade hon sig ju tämligen omgående inte vara.
@quarter4ever förstår faktiskt inte dig här - du sätter mig åt onda hållet för att jag skrev att jag höll dig åt godare hållet, men du håller LenaH som god men hon skrev samma sak?
Dina tankar går inte helt ihop tycker jag.

den enda som inte hade misstankar ( alt godförklaringar, vilja till att hållas som god )från någon igår var BSF och det var från dig och Lobrlia. Lobelia har dock angett att den rad jag hittade som hon skrev var en misstanke, och i så fall lämnar det bara dig och snurrfian -alla andra har antingen misstänkt andra i varierande grad alt hållt som kanske god och det var igår den första ulven åkte...
För mig säger detta att OM någon igår var biktad så var det BSF pga det jag skrivit ovan.....
Håller du med om detta resonemanget?

den enda som inte hade misstankar ( alt godförklaringar, vilja till att hållas som god )från någon igår var BSF och det var från dig och Lobrlia. Lobelia har dock angett att den rad jag hittade som hon skrev var en misstanke, och i så fall lämnar det bara dig och snurrfian -alla andra har antingen misstänkt i varierande grad och det var igår de första ulven åkte...
För mig säger detta att OM någon igår var biktad så var det BSF pga det jag skrivit ovan.....
Håller du med om detta resonemanget?
delvis ja, men det kan ju vara ngn annan som kan vara biktad också det behöver inte vara bsf.
Det är ju flera av er som inte fått röster och som inte misstänkt varandra om man kollar till samstämmigheten igår. Så det behöver inte betyda att det är bsf som biktat sig eller att det ens skett en bikt.

Jag håller på och försöker få ungarna i säng så jag passar på att lägga in min röst, antagligen hinner jag tillbaka till datorn men man vet aldrig med mina kära huliganer... :cautious: :love:

Det tar emot att hålla med @Lobelia som jag håller som ond att vi måste samla våra röster och det gör mig lite nervös att jag kanske har fel och Paddington är god, men samtidigt så finns det en del som talar för att Paddington är ulv, och det smartaste är att samla våra röster där. Men om Paddington är ulv och leken ändå fortsätter så håller åtminstone jag att Lobelia är den nästa att granska.
Snurrfian röstar på Paddington eftersom jag tror att hon är ulv och försökte rädda sin ulvkollega BSF igår genom att rösta på mig efter att Habina som jag tror gjorde en förtäckt BOP röstade på mig. Mycket talar för att hon har en kollega och att det är Lobelia.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar