Förresten - varför jag tror att @quarter4ever är god skrev jag ju ovan. Att hon jagade fio på det sätt hon gjorde hade kunnat vara en perfekt täckmantel om hon varit fén men det visade hon sig ju tämligen omgående inte vara.Nej du anvämde inte ordet godförklarad, det är det nästan ingen som gör i samband med sina godförklaringar.
Jag har roat mig att gå igenom dina inlägg och du ägnar dig mest åt korta tillrop, att konstatera att information saknas och några korta mycket torftiga teorier. Dina goda pressenterar du i samma stil. Jag har samlat de inlägg jag hittat som haft något matnyttigt.
Helt enig, fio är oberäknelig och ulvarna brukar snarare vara snabba att offra någon än att skydda.
Några snabba observation också konstaterandet om ingen information.
En berättigad fråga till Habina.
Förstår varför folk misstänker Habina men osäker på grundorsaken.
Återigen, konstaterande om brist på information.
Helt enig med lena här.
Går på känsla och saknar information.
Första egentliga misstanken.
Tycker Habina är normalskum, och inte ondskum, men helt utan motivering.
Det första egentliga teoriinlägget, det har inte vad man kan benämna ingående analys, knappt teorier. Och det eviga tjatet om bristen på info.
Sammantaget, det är helt omöjligt att bemöta LenaHs teorier då de knappt existerar och likaså följa tankegångarna som lett till att folk sätts som onda/goda.
Jag finner inget direkt skumt med Lena utom hennes säkerhet på vem som är ond och vem som är god. Jag efterlyser lite mer på benen vad som ligger bakom. Det är okcås perfekt spel för att undvika misstanke. Massor av inlägg med lmycket lite substans.
@Habina har känts frustrerad och det gjorde att jag upplevde henne som god och med röständringen igår stärkte hon definitivt sina aktier.
Jag har spelat "i par" med Habina som goda förut och vågar helt enkelt tro att det upprepar sig nu.
Asko kan vi väl lämna därhän eftersom hon ju var bevisat god.
När jag då hittat tre goda kompisar så lämnar det då tre kvar och där bör det alltså finnas två ulvar. Ibland letar jag hellre goda än onda, ffa när det inte finns någon info i leken.