Tog fasta på detta uttalandet av Paddington för det tyckte jag var lite intressant , ffa med tanke på att BSF sedan också visade sig vara ulv
detta är den enda översynen jag hittar från Paddis ang BSF och den är tidigt i DL1, baserad på OT poch rolldiskussioner och regeltolkningar( det som var skrivet så långt av BSF)
Sedan har jag fått leta efter att hitta något om BSF över huvudtaget från Paddington, fann detta
samt detta , men då mer som en reflektion av att bumpo inte bryddde sig om BSFs tidiga röst på Ferrari( Lobelia).
Alltså, nog för att någon deltagare kan smyga under radarn fär en i en lek, men när Paddis gör så mycket annan bra genomgång av de flesta andra , varför inte ens reflektera över BSF ????
Jag har kollat igenom Paddis inlägg två gånger och jag hittar verkligen inget om BSF ( Har jag ändå missat något?) mer än detta
Jag tycker att det förefaller osannolikt att Paddis skulle låta en spelare helt försvinna för henne, vilket jag upplever att hon lite gjort med BSF
Mina misstankar om en luden Paddington står kvar efter denna genomgång
Jag hade inte ens hunnit reflektera över bsf
detta är den enda översynen jag hittar från Paddis ang BSF och den är tidigt i DL1, baserad på OT poch rolldiskussioner och regeltolkningar( det som var skrivet så långt av BSF)
BSF hittar frågor om rollerna samtidigt som hon hittar leken. Undrar om onda fén ingår i lyan el om denne känner till lyan. Ser visst också på På spåret.. Förtydligar regeln att man inte får använda ”jag räddar mig själv” som första teori till Asko och funderar över fördelningen sin vana trogen. Vill ha ett skepp som heter Daedalus för att det verkar tåligt.
Sedan har jag fått leta efter att hitta något om BSF över huvudtaget från Paddington, fann detta
Fast varför la fio en andraröst på Ferrari först då? BSF hade ju redan röstat på Ferrari tidigare.
Visserligen kom BSFs röst väldigt mycket tidigare men det hade väl varit publicerade röstlistor emellan så hon borde ju inte ha missat den.
samt detta , men då mer som en reflektion av att bumpo inte bryddde sig om BSFs tidiga röst på Ferrari( Lobelia).
Bumpo röstar hemlig. kan sin Harry Martinsson och tycker Aniara är det vackraste namnet på ett rymdskepp ever. Är ringrostig, å har ett spökande ex som tar upp tankarna. De enda som sticker ut är Asko och paddi, men tidiga röster gör ju det. Här reagerar jag lite – BSF röstade ju också tidigt, varför stack inte hennes röst på Ferrari ut?
Alltså, nog för att någon deltagare kan smyga under radarn fär en i en lek, men när Paddis gör så mycket annan bra genomgång av de flesta andra , varför inte ens reflektera över BSF ????
Jag har kollat igenom Paddis inlägg två gånger och jag hittar verkligen inget om BSF ( Har jag ändå missat något?) mer än detta
Jag tycker att det förefaller osannolikt att Paddis skulle låta en spelare helt försvinna för henne, vilket jag upplever att hon lite gjort med BSF
Mina misstankar om en luden Paddington står kvar efter denna genomgång