ULVLEK: Firefly

Uppdatering

När Serenity lyfter från nästa planet där Book fått återhämta sig på ett mindre sjukhus har en fripassagerare smitit ombord. Just som de ska styra tillbaka mot Jiangyin för att leta upp River hoppar han ut bakom lastpallarna med en pistol riktad mot Simon. Det visar sig vara en av Alliansen agenter som känt igen skeppet och är ute efter Simon och River. Mal finner sig dock snabbt och tar upp sin egen pistol mot Simon. Medans Mal låtsas förhandla om att få ta del av lösensumman för Simon smyger sig Zoe upp bakom agenten och fäller honom med ett slag mot bakhuvudet.

Blacksmithfarm var Lawrence Dobson - Ulv

ruB5T_zpsbbabdfud.gif

wKRyH_zpsqkl6n3gt.gif

Uppdatering

När Serenity lyfter från nästa planet där Book fått återhämta sig på ett mindre sjukhus har en fripassagerare smitit ombord. Just som de ska styra tillbaka mot Jiangyin för att leta upp River hoppar han ut bakom lastpallarna med en pistol riktad mot Simon. Det visar sig vara en av Alliansen agenter som känt igen skeppet och är ute efter Simon och River. Mal finner sig dock snabbt och tar upp sin egen pistol mot Simon. Medans Mal låtsas förhandla om att få ta del av lösensumman för Simon smyger sig Zoe upp bakom agenten och fäller honom med ett slag mot bakhuvudet.

ruB5T_zpsbbabdfud.gif

wKRyH_zpsqkl6n3gt.gif

YEZ!!!

Uppdatering

ruB5T_zpsbbabdfud.gif

wKRyH_zpsqkl6n3gt.gif
MUHAHAHA!!
yay.gif

DL 1
13.54 Asko röstar på Paddington
14.23 Blacksmithfarm röstar på (Ferrari)Lobelia
16.31 Paddington röstar på Habina
17.23 quarter4ever1 röstar på fio
19.45 hemlig röstar på Habina
20:03 Lobelia (Ferrari) röstar på Blacksmithfarm
20:39 Fio röstar på (Ferrari) Lobelia
20:45 Habina röstar på hemlig
20:49 Bumpo röstar på hemlig
20:51 LenaH röstar på quarter4ever1
20:58 Snurrfian röstar på LenaH
20:58 Fio ändrar röst till hemlig

DL2 21.00
16.25 Snurrfian röstar på asko
17.23 Asko röstar på Fio
19.54 Lobelia röstar på Snurrfian
20.35 Fio röstar på Asko
20.42 Habina röstar på bumpo
20.53 Paddington röstar på Habina
21.00 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.04 quarter4ever2 röstar på fio
21.15 Blacksmithfarm röstar på fio

DL 3
19:58 Asko röstar på Blacksmithfarm
20:17 quarter4ever röstar på Blacksmithfarm
20:19 Snurrfian röstar på quarter4ever
20:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:29 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
20:37 Habina röstar på snurrfian
20.50 Paddington röstar på Snurrfian
20.52 Lobelia röstar på snurrfian
20.54 Habina ändrar röst till blacksmithfarm
20.55 Blacksmithfarm ändrar röst till Snurrfian

Ok, mina reflektioner från kvällens lynch: Jag tror att det stod mellan två onda, Bsf och @Snurrfian . Återstår för mig att bena ut vem av @Lobelia och @Paddington som är den tredje.
Spontant fick jag bättre vibbar av L än av P när jag läste teoriinläggen, dock borde jag gå och lägga mig så jag överlåter till @quarter4ever att bena ut varför. ;)
Om jag orkar/hinner/kan före nattDL imorgon så ska jag försöka men jag vet att jag inte är på topp 5.30 med telefonen på tunnelbanan.

Ok, mina reflektioner från kvällens lynch: Jag tror att det stod mellan två onda, Bsf och @Snurrfian . Återstår för mig att bena ut vem av @Lobelia och @Paddington som är den tredje.
Spontant fick jag bättre vibbar av L än av P när jag läste teoriinläggen, dock borde jag gå och lägga mig så jag överlåter till @quarter4ever att bena ut varför. ;)
Om jag orkar/hinner/kan före nattDL imorgon så ska jag försöka men jag vet att jag inte är på topp 5.30 med telefonen på tunnelbanan.
Tolkar jag det rätt att du godförklarar alla som röstat på BSF?

alltså jag förstår varför du misstänker Snurrfian för jag tror också att hon är ond, men jag förstår inte varför du håller mig som en av lyamedlemmarna

jag är inte fullt lika säker som du angående snurrfians ondhet , men absolut att hon kan vara ond, men ser ett helt annat alternativ till att så många röster hamnade på snurrfian.
Däremot är jag lite säkrare på din( LenaH) godhet just nu, även om man inte kan vara helt säker förstås utan sior.
Jag är mer inne på att både Lobelia och Paddington kan vara onda rent spontant,
Habina har dock stärkt sina aktier något , under förutsättning då att snurrfian inte är ond trots allt? fast då ser jag å andra sidan ingen vits med att ändra röst ( om habina vore ond)

Asko känns också som jag haft rätt känsla av leken igenom, dvs att hon mest troligt inte är ond.
Detta var mina snabba spontana tankar

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar