Jag också ..Nu känner jag mig okunnig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också ..Nu känner jag mig okunnig...
Uppdatering
När Serenity lyfter från nästa planet där Book fått återhämta sig på ett mindre sjukhus har en fripassagerare smitit ombord. Just som de ska styra tillbaka mot Jiangyin för att leta upp River hoppar han ut bakom lastpallarna med en pistol riktad mot Simon. Det visar sig vara en av Alliansen agenter som känt igen skeppet och är ute efter Simon och River. Mal finner sig dock snabbt och tar upp sin egen pistol mot Simon. Medans Mal låtsas förhandla om att få ta del av lösensumman för Simon smyger sig Zoe upp bakom agenten och fäller honom med ett slag mot bakhuvudet.
Blacksmithfarm var Lawrence Dobson - Ulv
MUHAHAHA!!Uppdatering
När Serenity lyfter från nästa planet där Book fått återhämta sig på ett mindre sjukhus har en fripassagerare smitit ombord. Just som de ska styra tillbaka mot Jiangyin för att leta upp River hoppar han ut bakom lastpallarna med en pistol riktad mot Simon. Det visar sig vara en av Alliansen agenter som känt igen skeppet och är ute efter Simon och River. Mal finner sig dock snabbt och tar upp sin egen pistol mot Simon. Medans Mal låtsas förhandla om att få ta del av lösensumman för Simon smyger sig Zoe upp bakom agenten och fäller honom med ett slag mot bakhuvudet.
Blacksmithfarm var Lawrence Dobson - Ulv
Varför känns det som att det är du som säger just det där till oss?NattDL 8.00
Tolkar jag det rätt att du godförklarar alla som röstat på BSF?Ok, mina reflektioner från kvällens lynch: Jag tror att det stod mellan två onda, Bsf och @Snurrfian . Återstår för mig att bena ut vem av @Lobelia och @Paddington som är den tredje.
Spontant fick jag bättre vibbar av L än av P när jag läste teoriinläggen, dock borde jag gå och lägga mig så jag överlåter till @quarter4ever att bena ut varför.
Om jag orkar/hinner/kan före nattDL imorgon så ska jag försöka men jag vet att jag inte är på topp 5.30 med telefonen på tunnelbanan.
alltså jag förstår varför du misstänker Snurrfian för jag tror också att hon är ond, men jag förstår inte varför du håller mig som en av lyamedlemmarnaOk, mina reflektioner från kvällens lynch: Jag tror att det stod mellan två onda, Bsf och @Snurrfian . Återstår för mig att bena ut vem av @Lobelia och @Paddington som är den tredje.
Spontant fick jag bättre vibbar av L än av P när jag läste teoriinläggen, dock borde jag gå och lägga mig så jag överlåter till @quarter4ever att bena ut varför.
Om jag orkar/hinner/kan före nattDL imorgon så ska jag försöka men jag vet att jag inte är på topp 5.30 med telefonen på tunnelbanan.
intressant noteringTolkar jag det rätt att du godförklarar alla som röstat på BSF?
Det gjorde jag väl redan innan lynchen?Tolkar jag det rätt att du godförklarar alla som röstat på BSF?
Och det när du menar på att alla som röstade på onda utom Snurris. Hur skiljer du folk åt då.?Tolkar jag det rätt att du godförklarar alla som röstat på BSF?
Är det? Läser ingen mina teoriinlägg?intressant notering
Oavsett vilket så undrar jag varför.Det gjorde jag väl redan innan lynchen?
jag är inte fullt lika säker som du angående snurrfians ondhet , men absolut att hon kan vara ond, men ser ett helt annat alternativ till att så många röster hamnade på snurrfian.Ok, mina reflektioner från kvällens lynch: Jag tror att det stod mellan två onda, Bsf och @Snurrfian . Återstår för mig att bena ut vem av @Lobelia och @Paddington som är den tredje.