ULVLEK: Firefly

Blacksmithfarm ändrar röst till Snurrfian

eftersom jag vill rädda mig själv, och då är det bättre med en röst där. Sedan har Snurrfian mest varit i försvarsläge, kanske för att hon är ond och känner behov att försvara sig sas?

DL 3
19:58 Asko röstar på Blacksmithfarm
20:17 quarter4ever röstar på Blacksmithfarm
20:19 Snurrfian röstar på quarter4ever
20:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:29 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever

20:37 Habina röstar på snurrfian
20:50 Paddington röstar på Snurrfian
20:52 Lobelia röstar på snurrfian
20:54 Habina ändrar röst till blacksmithfarm

Blacksmithfarm 4

quarter4ever 2
Snurrfian 2

DL 3
19:58 Asko röstar på Blacksmithfarm
20:17 quarter4ever röstar på Blacksmithfarm
20:19 Snurrfian röstar på quarter4ever
20:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm

20:29 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
20:37 Habina röstar på snurrfian

20.50 Paddington röstar på Snurrfian
20.52 Lobelia röstar på snurrfian
20.54 Habina ändrar röst till blacksmithfarm
20.55 Blacksmithfarm ändrar röst till Snurrfian

Blacksmithfarm 4

quarter4ever 1
Snurrfian 3

hur skulle det kunna betyda att hon är något på spåret?
I så fall är väl Snurrfian lika mycket något på spåret om mig då hon ju är så totalt inne på mig idag?
I så fall var jag också något på spåret ang fio igår- jag hade ju helfel?
Att någon fokuserar på en person kan betyda att de har rätt, det kan också betyda att de har helfel, som denna leken är nu så finns det ingen god roll kvar i leken som kan ge någon info för att kunna vara "någon/ något på spåret" som man ju lite fint brukar skriva när man tex misstänker att någon har siat någon?

Därmed inte sagt att jag inte håller snurrfian som väldigt misstänkt, hon har skrivit en hel del, och agerat så jag har ifrågasatt varför. Men undrar som sagt hur du kom fram till det jag citerade ?
Alltså jag vet hur du kan gå all in när du verkligen tror på något och det gjorde du igår med hull och hår. När du är ond upplever jag dig som lite mer återhållsam faktiskt och jag tror inte du dragit igång så hårt med dina misstankar då. Du hade nog fortfarande röstat lika men lite mer nedtonat.

Därav att jag nog håller dig åt det godare hållet även om jag inte tror att du har rätt i allt du skriver.

Just nu verkar det stå mellan BSF och Q och med snurris som outsider.

Q är min huvudmisstänkta
Att lägga min röst på BSF som jag knappt reflekterat över känns fel och det skaver att det blivit så många röster där så jag får falla tillbaks till Snurris.

Lobelia röstar på snurrfian. Hon reagerar oproportionellt på mina misstankar och verkar vilja sprida misstankar till höger och vänster.
om Q är din huvudmisstänkte - varför röstar du då på Snurrfian?
Vad har jag missat?

nervous.gif

Det är spännande på läktaren - bara så ni vet att vi har inte en enda jävla aning

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden