Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... Jag avskyr att du säger detJag tror det är alibisamlande från något håll. Jag tror nog att det står mellan två onda.
Ah, det var jag som ville UUUUT från den här lekennej nej inte det utan:
Fast då borde väl några röstat på mig istället ? men men visst kan det vara så med , men jag vill lämna öppet för ett annan alternativ där trots allt....Jag tror det är alibisamlande från något håll. Jag tror nog att det står mellan två onda.
Jag tror att @Habina är den jag kan lita på mest just nu för att hon verkar minst lika aningslös som jag
Fast om du är god och åker ut så skulle det ju inte vara alibisamlande?Fast då borde väl några röstat på mig istället ? men men visst kan det vara så med , men jag vill lämna öppet för ett annan alternativ där trots allt....
Alltså jag vet hur du kan gå all in när du verkligen tror på något och det gjorde du igår med hull och hår. När du är ond upplever jag dig som lite mer återhållsam faktiskt och jag tror inte du dragit igång så hårt med dina misstankar då. Du hade nog fortfarande röstat lika men lite mer nedtonat.hur skulle det kunna betyda att hon är något på spåret?
I så fall är väl Snurrfian lika mycket något på spåret om mig då hon ju är så totalt inne på mig idag?
I så fall var jag också något på spåret ang fio igår- jag hade ju helfel?
Att någon fokuserar på en person kan betyda att de har rätt, det kan också betyda att de har helfel, som denna leken är nu så finns det ingen god roll kvar i leken som kan ge någon info för att kunna vara "någon/ något på spåret" som man ju lite fint brukar skriva när man tex misstänker att någon har siat någon?
Därmed inte sagt att jag inte håller snurrfian som väldigt misstänkt, hon har skrivit en hel del, och agerat så jag har ifrågasatt varför. Men undrar som sagt hur du kom fram till det jag citerade ?
Jag tror inte de törs just nu. Hellre offra en för att ta chansen att framstå som god. Spännande!Fast då borde väl några röstat på mig istället ? men men visst kan det vara så med , men jag vill lämna öppet för ett annan alternativ där trots allt....
om Q är din huvudmisstänkte - varför röstar du då på Snurrfian?Just nu verkar det stå mellan BSF och Q och med snurris som outsider.
Q är min huvudmisstänkta
Att lägga min röst på BSF som jag knappt reflekterat över känns fel och det skaver att det blivit så många röster där så jag får falla tillbaks till Snurris.
Lobelia röstar på snurrfian. Hon reagerar oproportionellt på mina misstankar och verkar vilja sprida misstankar till höger och vänster.
Det här är jag ----->
Jag har nog missat ett inte där. Se vad jag skrev om Q tidigare alltså att Q inte är min huvudmisstänkta.om Q är din huvudmisstänkte - varför röstar du då på Snurrfian?
Vad har jag missat?
u are enjoying this u bastards
Det är spännande på läktaren - bara så ni vet att vi har inte en enda jävla aning
Nä, mest att se om jag har rätt!mest spännande att se om @Snurrfian vill rädda sig själv kanske ?