eller ja det kan hon ju inte göra, insåg jag om ingen annan ändrar röst i slutet från henne?mest spännande att se om @Snurrfian vill rädda sig själv kanske ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller ja det kan hon ju inte göra, insåg jag om ingen annan ändrar röst i slutet från henne?mest spännande att se om @Snurrfian vill rädda sig själv kanske ?
Eller hon är borgmästareneller ja det kan hon ju inte göra, insåg jag om ingen annan ändrar röst i slutet från henne?
det är också en möjlighet förstås!Eller hon är borgmästaren
då blev det mer begripligt. Undrade som sagt vad jag missatJag har nog missat ett inte där. Se vad jag skrev om Q tidigare alltså att Q inte är min huvudmisstänkta.
fast då borde hon ju verkligen ändrat rösten? för att kunna ha kvar en extraröst?det är också en möjlighet förstås!
Det gjorde jag också, jag har henne knappast som god, men inte direkt högst på listan.då blev det mer begripligt. Undrade som sagt vad jag missat
Man måste vara online för att ändra..fast då borde hon ju verkligen ändrat rösten? för att kunna ha kvar en extraröst?
Fast lottning hade hon väl nått?eller ja det kan hon ju inte göra, insåg jag om ingen annan ändrar röst i slutet från henne?
ja det är sant- men varför riskera lottning om man kan undvika det ?Fast lottning hade hon väl nått?
För att ha något att prata om i väntans tiderFast förresten, varför dividerar vi om Snurrfians möjligheter att rädda sig själv när Bsf har 4 röster och Snurris 3??
Ja, jag blev helt snurrig!För att ha något att prata om i väntans tider
skrev precis detsamma !Fast förresten, varför dividerar vi om Snurrfians möjligheter att rädda sig själv när Bsf har 4 röster och Snurris 3??
det undrade jag också, jag har scrollat och letat röstlistan å undrat vad jag missade.Fast förresten, varför dividerar vi om Snurrfians möjligheter att rädda sig själv när Bsf har 4 röster och Snurris 3??
Jag går och gör en @bumpoDå går jag och tar något lugnande medan jag väntar
Nu känner jag mig okunnig...Jag går och gör en @bumpo