Jo så tolkade jag det, men hon skrev någonstans att om hon varit i lyan hade hon käkat dig
Jo, så jag var rätt övertygad om att hon var god eller ond fe redan från början av leken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo så tolkade jag det, men hon skrev någonstans att om hon varit i lyan hade hon käkat dig
Och BSF som jag knappt noterat, det är klart ett tecken på att hon glidit med....jag känner lite såhär att den jag ändå tycker känns vääääldigt medglidande och inte kommit med sitt vanliga grävande så är det BSF
Jag vet att du har varit sjuk, jag har också varit det under leken. Men någon liten tanke borde ha kunnat komma med tycker jag ändå
Jag kör vidare i min nya vana att rösta i tid ( kors i taket !) och ser istället till att möjligen ändra min röst om något annat framkommer , som jag kan hålla med om.
quarter4ever röstar på blacksmithfarm
då hennes brist på egna teorier kan betyda att hon är en ulv som bara hänger med i andras tankar istället för att gräva själv
jag har aldrig någonsin påstått att snurrfian skulle kunnat vara onda fen!Nu vet vi att Snurrfian inte var onda fén som Q skriver, men det känns som Snurrfian reagerar lite för mycket på Qs inlägg?
Har jag missat något men @quarter4ever misstänkte väl aldrig @Snurrfian för att vara fén?Nu vet vi att Snurrfian inte var onda fén som Q skriver,
Haha!jag har aldrig någonsin påstått att snurrfian skulle kunnat vara onda fen!
antingen en ulv eller en god roll är de alternativ jag haft på henne !
Ganska spritt, den här röstningen är intressantast hittills. Även om jag kanske uppskattat om goda samlade sina röster för säkerhets skull.DL 3
19:58 Asko röstar på Blacksmithfarm
20:17 quarter4ever röstar på Blacksmithfarm
20:19 Snurrfian röstar på quarter4ever
20:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:29 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
20:37 Habina röstar på snurrfian
Blacksmithfarm 3
quarter4ever 2
Snurrfian 1
Att jag plötsligt fick en illabådande känsla om att bsf och Q satt i lyan och fnissade åt mig?Q menade att om du var ulv, så skulle det kunna vara något du tänkt skriva i lyan men råkat skriva här. Men eftersom det skedde efter dl så stämde det inte.
Ganska spritt, den här röstningen är intressantast hittills. Även om jag kanske uppskattat om goda samlade sina röster för säkerhets skull.
Att jag plötsligt fick en illabådande känsla om att bsf och Q satt i lyan och fnissade åt mig?
... hey Q försökte du erkänna att jag borde ha skrivit det i lyan då du sitter där?
Rädda för fan inte mig, ni klarar er bättre utan mig
sorry, det gick lite fort på slutet när jag gick igenom Snurrfians citat och såg ditt det här citatet fladdra förbi i ett av hennes inlägg och hann inte läsa det ordentligtjag har aldrig någonsin påstått att snurrfian skulle kunnat vara onda fen!
antingen en ulv eller en god roll är de alternativ jag haft på henne !
tja du säger inte heller varken då eller nu i efterhand att jag hade kanske fel om fio för att jag antog något om dig ( om vilken roll du skulle kunna ha- ) och det reagerar jag lite på nu om inte annat.
Jag framför ju ganska klart att spioninfo borde kunna vara det som onda fen hade tagit efter DL1 som första hyss och inte särskilt svårt då att räkna ut vilken roll jag då kunde tro att du hade ? fine om det inte hanns med under DL, men sedan? Vi väntade ju rätt länge på uppdateringen och någon liten fundering om att jag var ute och cyklade ang fio som onda fén om du vore god skulle ju kunnat vara på sin plats
Och jag är lite ambivalent här för det går att se protester som indikerar på att den rollen inte är din, så det känns lite som antingen eller i den funderingen.
håller med om att goda borde samla sina röster....Ganska spritt, den här röstningen är intressantast hittills. Även om jag kanske uppskattat om goda samlade sina röster för säkerhets skull.
Supersäker är jag bara om det finns en sia inblandad och det vet vi ju att det inte gör. Snurrfian känns lika ok att rösta på före mig men jag tror jag vill behålla q.Är du supersäker på blacksmithfarm? Jag hinner ändra i sådana fall...
Jag tror det är alibisamlande från något håll. Jag tror nog att det står mellan två onda.jag blir mycket misstänksam på rösterna på snurrfian nu- det får jag lov att säga!