??? Blopper med färgerna?Snurrfian slutligen, gjorde en "blooper" med färgerna vilket gör att jag lutar åt att hon kan vara god. Men även här kan jag självklart ha fel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
??? Blopper med färgerna?Snurrfian slutligen, gjorde en "blooper" med färgerna vilket gör att jag lutar åt att hon kan vara god. Men även här kan jag självklart ha fel...
Kämpa på kära hustru!NattDL 8.00
Uppdatering
Som om det inte var nog med att Alliansskeppet fortfarande höll Wash i arrest började även en annan gammal fiende närma sig Firefly. Det var den grymme superskurken Adelai Niska som var ute efter Mal efter att Mal vägrat slutföra ett jobb åt honom. Och att Mal grillade Niskas främsta kumpan rakt i en av Serenitys motorer hade knappast hjälpt.
Nu kom Niska in med full entourage och beordrade Mal att följa med till hans skepp för att "göra rätt för sig". Zoe höjde sitt vapen men Mal stoppade henne. Det var bara honom Niska ville ha, men om de andra började göra motstånd skulle de gå samma öde till mötes, så han följde rakryggad med över till Niskas skepp.
LenaH var Captain Malcolm Reynolds - Borgmästare
??? Blopper med färgerna?
Med tanke på att jag är helt nojjig vid det här laget men hur kan du vara säker på att det bara är en ond kvar? Jag har förra leken i färskt minne och sånt här får mig att reagerar... Jäkla Q sluta spela skum om du inte är det!Så summa av det hela alla är fortfarande möjliga att vara den sista onda
jag funderar så härMed tanke på att jag är helt nojjig vid det här laget men hur kan du vara säker på att det bara är en ond kvar? Jag har förra leken i färskt minne och sånt här får mig att reagerar... Jäkla Q sluta spela skum om du inte är det!
Hm. Ok LenaH var BM.
Jag får medge att jag hade en annan som trolig sådan...
Jag har fått lite bekymmer här med att jag har två kandidater till en roll, och jag tror jag fattar varför LenaH hade Snurrfian som så misstänkt och Habina som inte misstänkt. Jag undrar jag om det inte är så att det är någon av de två som luras ändå? frågan är i så fall vem?
Eller så är det jag som läser in för mycket i vad de skrivit under leken? Så båda är goda ändå?
För min del handlar det om reaktioner på funderingar kring onda fén jag själv uttryckt under leken eller de själva skrivit runt ikring det
alternativet är ju att det är Lobelia som är den sista ulven om de ovan är goda båda två?
Så summa av det hela alla är fortfarande möjliga att vara den sista onda