ULVLEK: Firefly

En annan tanke slog mig nu... Kan fio vara ulv och försöka rädda någon annan ulv? *kollar röstlistan*

Nä, det skulle vara om fio gjort en tabbe och röstat på Ferrari utan att inse att hon var en kollega och därmed lagt upp henne för lottning med mig och hemlig.

Det är något som JAG lätt skulle göra som ond. Men fio? :confused: :crazy:

Q har haft möte med Ulrik inatt och känner sig allt annat än pigg idag :yuck:
Har iaf ögnat igenom det som skedde igår och får återkomma efter DL om jag är kvar då och möjligen fått någon ljus idé om det hela - behöver läsa om igen på datorn om inte annat ( läst från telefonen nu då lillpojken haft datorn för att kunna se film i sängen )
Båda pojkarna mår betydligt bättre och då är det givetvist min tur att bli sjuk :wtf: (# hatamagsjukan !!!)

Har iaf ögnat igenom det som skedde igår och får återkomma efter DL om jag är kvar då och möjligen fått någon ljus idé om det hela - behöver läsa om igen på datorn om inte annat ( läst från telefonen nu då lillpojken haft datorn för att kunna se film i sängen )
Båda pojkarna mår betydligt bättre och då är det givetvist min tur att bli sjuk :wtf: (# hatamagsjukan !!!)

:down: Hoppas det är snabbt övergående. Krya på dig!

Hälsningar hon som hade magsjuka 2-3 ggr/år när hon tvingades pendla med tunnelbana och nu inte ens minns när hon var magsjuk senast... :o

Så här i efter hand så undrar jag lite över rösterna på Hemlig, jag måste nog ta och kolla vad det var folk reagerade på... :cautious:

Jag reagerar lite på denna kommentaren av snurrfian eftersom den kommer före resultatet av lynchen är känt ( dvs vilken roll hemlig hade ) visste snurrfian att hemlig mest troligt var god ?

Se det positiva i det, bra sätt att snabbbanta ;)

Krya på dig :heart

Uppdatering

Sedan de efterlysta flyktingarna kom ombord på Serenity verkade det som att de bara rörde sig längre och längre ut mot universums utkant. De flesta ombord blev mer avslappnade ju längre bort från Alliansens långa arm de rörde sig, men det fanns en person som inte var speciellt nöjd. Inara hade inte kunnat boka något jobb på flera månader - här ute i vildmarken fanns det knappast några respektabla kunder som hade råd med hennes tjänster. Trots att hon trivdes på Serenity och hade många vänner började hon fundera på om det inte var dags att lämna skeppet, åtminstone för ett tag. Bortsett från bristen på jobb började hon redan bli mer inblandad i deras affärer än hon borde, och lite tid iväg kanske kunde vara en bra idé för att få lite perspektiv.

Nästa gång de stannade till vid en någorlunda mer trafikerad ytterplanet tog Inara farväl av de andra och lämnade Serenity för att vänta på ett förbipasserande skepp som kunde ta henne tillbaka till civilisationen.

tumblr_mdgmoiKK5C1rh231mo5_250_zpsgzib4ooj.gif

tumblr_n6i14rMH161qdsgwxo5_r4_250_zpsdxa4tqkx.gif

quarter4ever var Inara - Spionläring

Uppdatering

Sedan de efterlysta flyktingarna kom ombord på Serenity verkade det som att de bara rörde sig längre och längre ut mot universums utkant. De flesta ombord blev mer avslappnade ju längre bort från Alliansens långa arm de rörde sig, men det fanns en person som inte var speciellt nöjd. Inara hade inte kunnat boka något jobb på flera månader - här ute i vildmarken fanns det knappast några respektabla kunder som hade råd med hennes tjänster. Trots att hon trivdes på Serenity och hade många vänner började hon fundera på om det inte var dags att lämna skeppet, åtminstone för ett tag. Bortsett från bristen på jobb började hon redan bli mer inblandad i deras affärer än hon borde, och lite tid iväg kanske kunde vara en bra idé för att få lite perspektiv.

Nästa gång de stannade till vid en någorlunda mer trafikerad ytterplanet tog Inara farväl av de andra och lämnade Serenity för att vänta på ett förbipasserande skepp som kunde ta henne tillbaka till civilisationen.

tumblr_mdgmoiKK5C1rh231mo5_250_zpsgzib4ooj.gif

tumblr_n6i14rMH161qdsgwxo5_r4_250_zpsdxa4tqkx.gif

quarter4ever var Inara - Spionläring
Har ju varit med länge de senaste lekarna så fair enough. Kör hårt goda !!

Jag reagerar lite på denna kommentaren av snurrfian eftersom den kommer före resultatet av lynchen är känt ( dvs vilken roll hemlig hade ) visste snurrfian att hemlig mest troligt var god ?
Nu hade visst ulveländena redan hunnit käka dig men jag känner ändå att jag vill förklara vad jag menar, jag blev fundersam på om jag hade missat något ang Hemlig, att jag alltså borde ha uppmärksammat något som faktiskt gjorde henne ond.

Krya på dig! :heart

@Paddington s röst på Habina, om jag fattar rollistan rätt så är det väl de onda som jagar i den här leken? Och de goda som flyr? Men å andra sidan så brukar ulvar känna sig jagade så det kanske är det hon går efter?

jag kan inte temat, jag tänkte mer på leken "här å nu".
Sedan var det inte precis en stark teori..... :angel:

(eller så är den preeeeecis lika bra som min "God med stort G"-teori :idea: ;), men det visar sig väl längre fram i leken)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar