Q har haft möte med Ulrik inatt och känner sig allt annat än pigg idag
(# hatamagsjukan !!!)
Krya på dig!
magsjuka är absolut det värsta jag vet också, finns inget värre uurk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Q har haft möte med Ulrik inatt och känner sig allt annat än pigg idag
(# hatamagsjukan !!!)
tänker du att det finns ett samband mellan Ferrari och Fio? För det slog mig som en möjlig tanke, jag stirrade mig lite blind på att det skulle kunna vara en räddning av Habina men det skulle ju även kunna vara en räddning av Ferrari men då rätt diskret istället, eller nåja inte lika uppenbar.Har läst ikapp leken nu. Jag kan förstå att hemligs röst gjorde att hon fick en del röster emot sig då den var identisk med min egen och min teori inte var särskilt bra från början. Jag trodde ju inte att någon skulle hänga på den.
De som röstade på hemlig var Habina, bumpo och fio.
Fios röständring står ut som fler noterat, men jag tror att det är något fio hade kunnat göra oavsett vilken roll hon har.
Funderar vidare: Innan röständringen kom så var det tre personer som låg i riskzonen:
Ferrari 2
Habina 2 (som även röstat på hemlig)
hemlig 2
Med fios ändring så blev det:
Ferrari 1
Habina2
hemlig 3
utan ändring hade det blivit lottning
Jag funderar över om lyan verkligen hade outat sig så redan i DL1 genom att två av medlemmarna skulle röstat på en och samma person och att en av dem ändrar röst för att "rädda" en kollega som låg uppe för lottning. Det känns lite långsökt eller lite "klumpigt?". En av de som röstade på hemlig skulle kunna vara ulv men jag tror inte att två av dem är det. Det gör att jag har lite svårt att se ett ev samband mellan fio och Habina.
gör att jag undrar varför hon inte vill att vi ska fokusera på den första omröstningen och hur hon kan veta att det skulle kunna vara fem onda, känns inte det nästan orimligt många när ulvarna dessutom har möjligheten att bikta sig?Men hur som haver så ska jag försöka att inte fokusera för mycket på den här omröstningen då det är bara dl1 och det finns ev. fem onda lösa. Får vara försiktig!
tänker du att det finns ett samband mellan Ferrari och Fio? För det slog mig som en möjlig tanke, jag stirrade mig lite blind på att det skulle kunna vara en räddning av Habina men det skulle ju även kunna vara en räddning av Ferrari men då rätt diskret istället, eller nåja inte lika uppenbar.
jag hänger inte riktigt med, vad får dig att misstänka Habina förutom fios röständring?Habina vet jag inte riktigt var jag har, det känns som lite väl uppenbar räddning av henne igår och Hemlig var lite skum, skulle det kunna vara så som hon själv skriver att lyan försöker få ut ytterligare en god? God eller ond, det är frågan...
Fio blir jag inte riktigt klok på heller, det är ett väldigt vågat drag om hon är ond att försöka rädda någon och då uppenbarligen rösta ut en god, men samtidigt så är inte Fio rädd för att göra oväntade grejer heller... Och om det är så som Habina pekar på så är ju frågan om man ska syna Fio istället för Habina.
Jag hoppas verkligen inte att de är 4 i lyan + fé för då kan leken vara slut ikväll. :sAntalet onda, som jag skrev ett eventuellt innan då det självklart inte är helt säkert ännu, kommer av BSFs (var det väl?) uppskattning av antalet ulvar + fé.
Det är rätt - kul is the missionBleh, jag känner nu att det där adrenalinet som fanns under första dagen börjar försvinna nu. Då blir jag mera vårdslös och vette sjutton om jag orkar läsa igenom mera ordentligt. Men nåja, jag har varnat er och detta ska ju vara kul så jag får skaka bort det och försöka ha kul!
seriöst, jag är verkligen inte bra på detta och avskyr pressen att hitta något att rösta efter - får ha ett mantra på "ha kul, hitta kul, ha bara kul, det ska vara kul"
Matte är inte min starka sida men ju färre onda desto bättre så jag säger inte emotJag hoppas verkligen inte att de är 4 i lyan + fé för då kan leken vara slut ikväll. :s
Det känns troligare med 4 onda sammanlagt.