ULVLEK: Firefly

Men även om det var under 15 minuter så känns det ganska snabbt att öka från noll till tre röster under första DL O_o
Fast det beror ju på vad som framkommer? Habina ifrågasatte rösten och hemligs svar var ju lite kategoriskt och då stärktes väl inte hemligs aktier.

Kan förstås vara så att fio är ond och vill försöka få ut två goda direkt, först hemlig (om hon visar sig vara god förstås) och sedan mig (genom att det ser ut som en räddningsaktion av mig). Om det nu är ok att jag kallar mig själv god. ;)
Det är också en tanke som kan vara värd att fundera på! Men jag tänker inte godförklara dig för det! ;)

fio röstar först på ferrari men när det verkar som att det står mellan ferrari och Habina och hemlig (det var tio minuter mellan fios röst och de andra två så jag tror att hon såg dem) så ändrar fio till hemlig.
Varför?
Är fio god så borde hon vara tämligen säker på att hemlig är ond men detta är bara första DL så jag vet inte riktigt hur det skulle gå till.
Andra alternativet är att hon är ond .. :cautious:

Nja alltså som god är det ju helt omöjligt att veta nu i DL1 vem som är ond och vem som är god.

Fast det beror ju på vad som framkommer? Habina ifrågasatte rösten och hemligs svar var ju lite kategoriskt och då stärktes väl inte hemligs aktier.
Hm, måste erkänna att jag inte läst hemligs senaste inlägg så noga då jag reagerade mera på de tre rösterna. Men mycket beror ju på vad som framkommer när LL uppdaterar - blir intressant.

Uppdatering

När Serenity satte kursen mot planeten Canton märkte passagerarna ombord på Firefly att Jayne var ännu mer lättretlig än vanligt. Han försökte till och med slingra sig ur att följa med och utföra uppdraget. Till sist gick han med på att följa med - rustad med den bästa förklädnad han kunde skrapa ihop.

Men väl på plats visade det sig att Jaynes förra besök på Canton hade fått helt motsatt effekt mot vad han hade trott...

En egen themesong, idoldyrkan, sprit och kvinnor i överflöd - aldrig skulle han lämna den här planeten!

Serenity fick flyga vidare med en man mindre i besättningen.

hemlig var Jayne Cobb - Bybo

Som ond brukar man inte vilja utmärka sig så som @fio gjorde och att rädda en lyamedlem är väl numera lite gammalmodigt? ;)

Fast åas så är fio känd för att spela lite high chapparall liksom så hon skulle väl kunna komma undan med det.

Som ond brukar man inte vilja utmärka sig så som @fio gjorde och att rädda en lyamedlem är väl numera lite gammalmodigt? ;)

Fast åas så är fio känd för att spela lite high chapparall liksom så hon skulle väl kunna komma undan med det.

Nä, det tror (haha, vet) jag att fio inte gjort. Däremot tror jag absolut att hon kan få för sig att prova att "rädda" mig och vända misstankarna mot mig.

Men (och det är ett stort MEN) hon skulle förstås kunna vara en god, som tyckte hemlig var skummare än ferrari och att det var synd om mig som återigen var på väg att ryka i lynch...

NattDL 10.00

e74415eb228e0adf5bcbca27e3f56899_zpsjmfphrc5.jpg

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar