Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hänga i grupp? Vad har jag missat?Jag var först inne på att rösta på @Snurrfian som verkade hänga i grupp, men nu tycker jag att hemlig resonerar så himla konstigt.
Vad hänga i grupp? Vad har jag missat?
Haha, du gör en LenaH! Enligt ditt eget resonemang så är du alltså ond då?Snurrfian röstar på LenaH eftersom jag tror att hon försöker flörta med lyan och alltså är den onda feen
Aha då är jag med på vad du menar! Jag kopplade inte ens så långt! Som jag skrev till @hemlig tror jag det var så gick jag bara på namnet och blev sen tvungen att bildgoogla.Du skrev att det skulle bli trångt i ditt rymdskepp. Men de enda som är bekymrade över sådant är ju ulvarna som är i grupp...
Du inser att även du kommer med i den granskningen eftersom det ganska mycket ser ut som en räddningsaktion åt dig...Oavsett vilken roll hemlig har blir jag misstänksam mot fio. Är hon god så var det väldigt smidigt (men kanske lite väl uppseendeväckande) av en ulv att lägga rösten där. Är hon ond så skulle det kunna vara en alibiröst...
Oavsett vilken roll hemlig har blir jag misstänksam mot fio. Är hon god så var det väldigt smidigt (men kanske lite väl uppseendeväckande) av en ulv att lägga rösten där. Är hon ond så skulle det kunna vara en alibiröst...
Du inser att även du kommer med i den granskningen eftersom det ganska mycket ser ut som en räddningsaktion åt dig...
Nja, sista minuterna? Den första las ju en kvart före DL så det var ju hyfsat långt emellan.Oj, tre röster på hemlig rasslade in under de sista minuterna. De två första var ungefär samtidigt anar jag (är på mobilen och kan inte kolla exakt klockslag) och det skulle kunna vara slumpen ... Skulle kunna vara ulvar som snackat ihop sig lite. Lite uppenbart dock ... kanske de vill få oss tänka det
Den sista verkar lite omedveten(tiderna?) men samtidigt så var det rösten som avgjorde (Tror jag? på mobilen som sagt) och det är ju alltid något man bör iaf tänkas på. Kan ju vara en stressad god eller en stressad ond som läst i lyan typ "rösta på hemlig!!" och skyndat ändra. Hmm.
Ja självklart är det tråkigt för @Habina att ryka tidigt men samtidigt går det inte komma ifrån att det ser ut som en räddningsaktion, sen behöver det inte vara det heller men spontant så gör det mig fundersam.Faktiskt så tyckte jag lite synd om Habina oavsett vilken roll hon har. Hon har ju rykt först i flera leker nu, och hemlig s röst tyckte jag faktiskt var mer märklig än Ferrari nu när jag läste på lite till. Därav kändes det mest rättvist att röständra
Du inser att även du kommer med i den granskningen eftersom det ganska mycket ser ut som en räddningsaktion åt dig...
Sant men jag höll på med mobilens dumma nätverk och fick omstarta medan jag stod och väntade på bussen som kom - då kändes det som att tiden gick fortNja, sista minuterna? Den första las ju en kvart före DL så det var ju hyfsat långt emellan.
Ja självklart är det tråkigt för @Habina att ryka tidigt men samtidigt går det inte komma ifrån att det ser ut som en räddningsaktion, sen behöver det inte vara det heller men spontant så gör det mig fundersam.