1. Bumpo Har jag inte fått grepp om än
2. Paddington Röstar på Habina då hon påstår att bara ondingar känner sig jagade. Är det en alibi-röst såhär i början?
3. Habina Påstår att hon kommer bli jagad i framtiden. Är det en hint om att hon är ond?
4. LenaH Signalerar hon till onda fen att visa sig för att hon själv är i lyan?
5. fio Lekte inte med barbies som liten och har ägt ett rymdskepp. Säger mig inte så mycket
6. hemlig That's me och jag är förvirrad även i denna lek
7. Blacksmithfarm Nyfiken på onda fens kunskap om lyan. Letar hon som lyamedlem efter onda fen?
Tror dock genom detta att hon är en god genom att hon försöker räkna ut antalet goda/onda.
8. Asko Pratar om en joker. Vet inte riktigt vad det betyder, kan det vara en hint till lyan? Pratar också väldigt mycket om fen och undrar dessutom varför man skulle vara glad på hennes rymdskepp. Betyder det att hon är på onda sidan?
9. quarter4ever Väldigt intresserad av lyan och onda fen (se citatet). Röstar på fio för att denne skrivit att hon inte lekt med barbies? Känns som en väldigt konstig motivering för mig.
10. Ferrari Inte fått nån uppfattning om hennes roll än
11. Snurrfian Har jag inte sett så mycket av. Har valt ett litet rymdskepp med många detaljer. Ren slump eller är hon en "ensam" roll som tex onda fen?
12. bollen__ Har jag inte fått nån större uppfattning om än.
Edit: lagt till ett par ord om q4's citat.