Inte så mycket som hänt än förutom lite rolldiskussioner, samt svar på den obligatoriska frågan...
Alla verkar ha hittat hit iaf
Asko verkar vara i fin form och är aktiv och frågar - kul med taggad tillbakavändare
BSF i vanlig ordning frågar och räknar, samt förtydligar - säger inget om hennes roll dock
LenaH var förgrymmad på mig för att jag knep Millennium Falcon före henne och tog lite tjurigt Decennuim Egale bara för att vara värst antar jag
Paddington verkar mer fokuserad på att LLa med tema Liftarens guide till galaxen än denna leken
Habina är redan inställd på att alla ska jaga efter henne
fio verkar ha ägt ett eget rymdskepp? Lekte kanske inte med barbies och hästar som liten mao
bumpo känner sig ringrostig och gillar namnet på Aniara
Ferrari har aviserat dåligt med tid idag
Snurrfian behövde sova efter ryggvärk
bollen__ är på föreläsning
hemlig har problem med att få in annan färg på OT och har ont i huvudet
Q ( jag själv ) har full markservice hemma med två magsjuka barn och är upptagen av melodifestivalen ikväll - och ber till Gud att jag ska slippa bli smittad själv !
Alla verkar ha hittat hit iaf
Asko verkar vara i fin form och är aktiv och frågar - kul med taggad tillbakavändare
BSF i vanlig ordning frågar och räknar, samt förtydligar - säger inget om hennes roll dock
LenaH var förgrymmad på mig för att jag knep Millennium Falcon före henne och tog lite tjurigt Decennuim Egale bara för att vara värst antar jag
Paddington verkar mer fokuserad på att LLa med tema Liftarens guide till galaxen än denna leken
Habina är redan inställd på att alla ska jaga efter henne
fio verkar ha ägt ett eget rymdskepp? Lekte kanske inte med barbies och hästar som liten mao
bumpo känner sig ringrostig och gillar namnet på Aniara
Ferrari har aviserat dåligt med tid idag
Snurrfian behövde sova efter ryggvärk
bollen__ är på föreläsning
hemlig har problem med att få in annan färg på OT och har ont i huvudet
Q ( jag själv ) har full markservice hemma med två magsjuka barn och är upptagen av melodifestivalen ikväll - och ber till Gud att jag ska slippa bli smittad själv !
Senast ändrad: