Gabby_Ossi
Trådstartare
DL1 Lördag kl 21.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mitt i melodifestivalen...DL1 Lördag kl 21.00
Jag är stolt över att jag tog frågan om Svartskägg (tack vare Pirates of the Caribbean-filmerna...)Hittat hit, fått min roll, orkar inget mer ikväll.
Men min älskling Jesper vann På spåret!
Du kan skriva färgnamnet med, på engelska; Red, blue, violet, lilac osv (efter likhetstecknet)Försöker välja annan där med mobilen men man måste visst skriva in nr själv så vi får se vad det blir.
Hittat hit men har migrän så ska ta mig i säng nu.
Imorgon finns risk att jag är trött men ska försöka komma in efter lunch och sen innan DL.
Såhär, fast på engelska då (men skriver man det så syns ju inte koden i inlägget)Du kan skriva färgnamnet med, på engelska; Red, blue, violet, lilac osv (efter likhetstecknet)
Jag är stolt över att jag tog frågan om Svartskägg (tack vare Pirates of the Caribbean-filmerna...)
Jag borde ha gjort det, men hade inte koll på - han jag glömt namnet på, kattbrorsan... Marie, Tolouse och ?Och jag tog Toulouse tack vare Aristocats
Berlioz!!! heter hanJag borde ha gjort det, men hade inte koll på - han jag glömt namnet på, kattbrorsan... Marie, Tolouse och ?
Tog nästan Nassau på slop-hinten, men var inte helt säker då.
Jag tog också den! Men tack vare en manga jag följer, blev mäkta stolt jag ocksåJag är stolt över att jag tog frågan om Svartskägg (tack vare Pirates of the Caribbean-filmerna...)
Förlåt för inte ordentligt citat men sitter på mobilen.Någon ur Alliansen kan valfri natt välja att bikta sig för Book. Book får då veta att spelaren tillhör Alliansen, men får inte rösta på eller misstänka denne. Präst
Så ulvarna behöver inte tänka på henne (tvärtom, en fördel då de goda är egentligen en mindre god än vad som syns så länge hon är kvar i leken) men de goda måste få bort henne (förutom alla ulvar) innan de kan vinna?Saffron ingår inte i lyan.
Jag tror nog att ulvarna tänker på henne för de vill ju inte råka käka henne.Så ulvarna behöver inte tänka på henne (tvärtom, en fördel då de goda är egentligen en mindre god än vad som syns så länge hon är kvar i leken) men de goda måste få bort henne (förutom alla ulvar) innan de kan vinna?
Hm vet inte vad jag ska tycka om det
(jag debatterade lite med mig själv om jag skulle skriva "de goda" eller "vi goda" men tänkte att man skulle hänga upp sig på det oavsett så skitsamma )
Så man måste om det är kort tid kvar till dl och man har inte röstat tidigare men ser att man är på väg att åka ut skriva först ett röstinlägg och sedan snabbt ändra till att rädda sig själv?Saffron ingår inte i lyan.
Har man tidigare lagt en röst där man ger en teori om varför man misstänker någon är det OK att endast motivera nya rösten med att man vill rädda sig själv, men då måste man alltså ange detta som motivering till sin röständring. Och bara "rädda mig själv" är inte godkänt som enda teori på en "förstaröst".
Jo, men ingen stor skada skedd väl ... Men det kanske jämnar ut sig då.Jag tror nog att ulvarna tänker på henne för de vill ju inte råka käka henne.
Så man måste om det är kort tid kvar till dl och man har inte röstat tidigare men ser att man är på väg att åka ut skriva först ett röstinlägg och sedan snabbt ändra till att rädda sig själv?
Bara för att klargöra.
Den onda fén kan ställa till med en hel massa jävelskap för goda så jag tror inte lyan vill käka upp henne om de kan undvika det.Jo, men ingen stor skada skedd väl ... Men det kanske jämnar ut sig då.
Nja, första rösten får inte endast motiveras med att du räddar dig själv, du måste ha en mer utförlig teori än så -uppfattar jag det som, eller hur @Gabby_Ossi ?Så man måste om det är kort tid kvar till dl och man har inte röstat tidigare men ser att man är på väg att åka ut skriva först ett röstinlägg och sedan snabbt ändra till att rädda sig själv?
Bara för att klargöra.