Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Myrten förresten, har du skrivit några alls teorier om Niyama? Tycker mig ha sett att du kommenterat alla andra. Vad anser du om henne?
Men hallå - du gör ju precis samma sak! Jag sitter ju och idiotförklarar mig själv varje gång du skriver något gott om mig, att jag låter mig luras. Och nu är jag säker på att du kommer att asgarva när du läser det här: "Bwaaahahaa, du skulle bara veta! " samtidigt som du PMar LL om att käka mig.
[...]
Är det kanske Mammas och Niyama som är kollegor? [...]
Är Niyama trots allt ond och har "lett in mig" på att SoffiProppi är misstänkt pga detta (Niyama påpekade det först har jag för mig).
Haha, jag blir helt nojig av att du liksom "köper" vad jag skrivit om SoffiProppi och tänker att jag nog är helt fel ute.
För övrigt känns detta inte bra alls
Fullt möjligt det också i min bok. Jag avskyr (!!!!) när jag tycker att Niyama känns god!
Jag köpte väl inte det, har för mig att vi var rätt mycket i maskopi av att reagera över SoffiProppi då. Men har för mig att du var den som kommenterade det först ändå
Tillägg: Din kommentar här känns inte heller bra