Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Hemma.
Jag är jätteglad över att vi vann! Måste plussa Niyama som är så duktig! Även om det inte räckte hela vägen denna gång, men det var nära. Tack också till Mammas och Sasse! Trots att ingen av oss litade på den andra vann logiken en seger. Och tack till alla som var aktiva och framför allt Paddan!
Angående kickandet av Pega: Paddi gjorde helt rätt.Personligen har jag fattat ett beslut att om jag inte har en aning om vem som kan vara ond kommer jag att rösta på inaktiva spelare. Så var det sagt!
men Sasses walls of texts!
Måste bara fråga LL varför jag blev kickad när jag fick ok att missa några DL innan lekstarten?
Kändes lite snopet när jag startade upp datorn igår kväll.
Och Paddan, kag är hemskt förtjust i din nya bild![]()
Anledningen var inte att du missat två DL. Men när jag kikade på din aktivitet så hade du inte varit online mellan 14.30 då du lade rösten dag 2 och kl 21.00 dag 3. Hade du varit in och skrivit ngt däremellan så hade jag inte kickat dig.
Ansåg att det skulle vara väldigt svårt för folk att teori om dig när du inte varit aktiv.
Vad var det nu för fel på dom då?![]()
För övrigt - Paddi, dina uppdateringar var väldigt roliga!![]()
Sedan bara älskar jag texten på den också![]()
![]()