Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast alltså, ok att du kanske inte hann in alls mellan DLs den sista dagen om du inte hade internet den kvällen när du parkerade, men iaf den första dagen hade du ju kunnat rösta innan du åkte iväg men sket i det? Om man vet att man kanske inte hinner in på dagen/kvällen får man rösta på kvällen efter DL?
Fast alltså, ok att du kanske inte hann in alls mellan DLs den sista dagen om du inte hade internet den kvällen när du parkerade, men iaf den första dagen hade du ju kunnat rösta innan du åkte iväg men sket i det? Om man vet att man kanske inte hinner in på dagen/kvällen får man rösta på kvällen efter DL?
Alltså, såklart att det kan hända ibland. Det har hänt mig med, så jag är ju liksom inte omedveten så. Men när man går in i en lek med inställningen att man kommer att missa ett par DLs så är det väl lika bra att rösta i förebyggande syfte sas, om man vet att det kan hända?
Alltså, såklart att det kan hända ibland. Det har hänt mig med, så jag är ju liksom inte omedveten så. Men när man går in i en lek med inställningen att man kommer att missa ett par DLs så är det väl lika bra att rösta i förebyggande syfte sas, om man vet att det kan hända?
Pega - jag hoppas att du inte körde mellan 03 och 21? Det låter ju helt horribelt! (För att inte tala om olagligt, är det inet du som åker på smällen om du kör olagligt, även om det är för att din chef är kass?)
Reaktionen på att Mammas käkades
Ja, men det var ju det jag resonerade om. Du viftade bort det, var det för att du var ond och Pega din kollega eller var det för att du inte tyckte att den var bra? Vad är det du frågar om egentligen?
Måste bara fråga LL varför jag blev kickad när jag fick ok att missa några DL innan lekstarten?
Kändes lite snopet när jag startade upp datorn igår kväll.