Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fast du vet ju att det inte var så jag menade det, så varför kontra till mig att jag gjorde det med? Att använda det i teorier mer allmänt köper jag, då ska du såklart gå på din uppfattning även om jag har en annan, men varför skriva så till mig om du inte vill ha mitt svar?
Ja men skrev väl det i inlägget innan, att det inte var så jag menade? Eller va?
[...] Så Myrten, eftersom jag vet att du är god åtminstone - vad är dina tankar?
Jag är skitnojig över Mammas sätt att "godförklara" mig, det känns som att hon brukar eller åtminstone ibland skriver på ett sådant sätt när hon är ond. Hur ofta gör hon sådant när hon är god?? Samtidigt så talar hennes röststatistik lite emot henne tycker jag, varför rösta så uppseendeväckande som hon har gjort om hon är ond?
Niyama då, det mesta jag reagerat på henne är hennes röst/motivering nu på Mammas. Som hon säger så, ja, vad skulle hon göra. Men jag reagerar också över hennes motivering. Det är bara något underligt med den.
Tror dock inte att jag kommer vara aktiv och teoria en massa ikväll, utan tar det imorgon.
Att ni övriga inte bör lita för mycket på mig. Det enda man vet är att jag inte har en dold agenda. Annars känner jag det som att jag... är ute och snedseglar.
Myrten, psst! Hjälp mig! (Att spamma leken alltså)
Det här är ju klart ulvigt, försöker du dölja dina konstigheter i textmassa? Och få mig att hjälpa dig???
Precis, måste dölja *manisk* Jag skrev ju dessutom rätt mycket i mina "walls of texts" så det kan ju hända att ni inte orkar läsa dom
Jag gillade inte alls den gamla ROFL-smileyn, använder hellre den som finns nu. Jag gillar dessutom grönt. Älskar grönt. Dras till grönt. Om en hunk skulle gå runt med grön tröja hade jag varit över honom på ett ögonblick typ.
Men håller med om eek-smileyn.
Jag läste HULK. Tänkte "Vafan tröja, han är väl grön så det förslår i alla fall."
Jag tyckte att jag skrivit ut att jag inte tvärvänt utan att jag menat på ett annat vis, därför tyckte jag att du var lite "på" i ditt svar, när du redan borde ha vetat vad jag menade. Men nu hade jag ju inte skrivit ut det, så då är det ju inte så konstigt.