Ulvlek - Bukeleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek - Bukeleken

*trolltyg på buke*

Attans också då, och jag som fick försäkran från LL innan leken startade att fick missa några DL om körningarna ställde till det för teorier och röstning.

Go Trolls.

*trolltyg slut*

Ja, fast du vet ju att det inte var så jag menade det, så varför kontra till mig att jag gjorde det med? Att använda det i teorier mer allmänt köper jag, då ska du såklart gå på din uppfattning även om jag har en annan, men varför skriva så till mig om du inte vill ha mitt svar?

Förresten - va? :p

Nu har jag inte läst mina inlägg, men det är säkert så att jag tänkt det men inte skrivit det, vilket gör att ditt resonemang inte alls är konstigt. Och ja, med tanke på hur borta jag känner mig överlag i leken är det väl mer troligt än inte att jag haft mer i mitt huvud än jag skrivit ut.

Ja okej. Nemas problemas då längre.

Förövrigt känner jag inte alls att jag spammat den här leken. Inte alls. :angel:

Myrten, psst! Hjälp mig! (Att spamma leken alltså) :p

Ehhm.... :o Okej, men jag hade drömt att jag skrivit det redan, räknas det inte då menar du? ;)

[...] Så Myrten, eftersom jag vet att du är god åtminstone :p - vad är dina tankar?

Att ni övriga inte bör lita för mycket på mig. Det enda man vet är att jag inte har en dold agenda. Annars känner jag det som att jag... är ute och snedseglar.

Jag är skitnojig över Mammas sätt att "godförklara" mig, det känns som att hon brukar eller åtminstone ibland skriver på ett sådant sätt när hon är ond. Hur ofta gör hon sådant när hon är god?? Samtidigt så talar hennes röststatistik lite emot henne tycker jag, varför rösta så uppseendeväckande som hon har gjort om hon är ond?
Niyama då, det mesta jag reagerat på henne är hennes röst/motivering nu på Mammas. Som hon säger så, ja, vad skulle hon göra. Men jag reagerar också över hennes motivering. Det är bara något underligt med den.

Tror dock inte att jag kommer vara aktiv och teoria en massa ikväll, utan tar det imorgon.

Om Niyamas röst känner jag mig som om jag upprepar det jag kritiserade Mammas för - d v s dålig känsla.

Om Mammas - så vet jag inte. Mina misstankar kvarstår. Att hon skulle "valts" in i lyan är ju en teori, men den väcktes av den där märkligt motiverade rösten på mig. Samtidigt brukar ju Mammas aldrig ha problem att motivera sina röster, även om hon är ond. Det jag var inne på var samspel mellan er två och nu är det väl ändå så att det bara finns ett troll kvar?

Om dig - så är jag också misstänksam. Käka Mammas första natten känns som en sak du mycket väl skulle kunna göra. Sen måste jag se närmare på - vad kallade du det - walls of text.

Haha! Jag tycker du missar att skriva en massa saker :p

Men vad var det du tyckte att jag visste att du inte menade?

Att ni övriga inte bör lita för mycket på mig. Det enda man vet är att jag inte har en dold agenda. Annars känner jag det som att jag... är ute och snedseglar.

Ja alltså, jag vill mest bara ha dina tankar för att jag vet att du är god, inte för att jag nödvändigtvis kommer följa dom. Tillägg; Jag vill ha Niyamas och Mammas tankar också, men jag litar inte på att någon av dom är ärliga. Jag vet åtminstone att du ÄR ärlig.

Spam, spam - är det någon mer än jag som saknar den gamla ROFL- smileyn? Den här är ju inte alls lika kul! Detsamma gäller den eek-smileyn.

Obs att jag inte godförklarar Sasse bara för att jag gör henne till viljes!

Det här är ju klart ulvigt, försöker du dölja dina konstigheter i textmassa? Och få mig att hjälpa dig???:D

Precis, måste dölja *manisk* Jag skrev ju dessutom rätt mycket i mina "walls of texts" så det kan ju hända att ni inte orkar läsa dom :angel: :p

Precis, måste dölja *manisk* Jag skrev ju dessutom rätt mycket i mina "walls of texts" så det kan ju hända att ni inte orkar läsa dom :angel: :p

Mitt största problem just nu är att jag känner att jag måste gå igenom dem ordentligt imorgon.

Jag gillade inte alls den gamla ROFL-smileyn, använder hellre den som finns nu. Jag gillar dessutom grönt. Älskar grönt. Dras till grönt. Om en hunk skulle gå runt med grön tröja hade jag varit över honom på ett ögonblick typ.

Men håller med om eek-smileyn.

Glöm inte att införskaffa godis - sockerkickar! ;)

Edit: Nej men seriöst, sorry att jag spammar tråden med en massa OT. Jag är skittrött, orkar inte teoria och gå igenom tråden nu, men kan inte heller lämna tråden för jag har inget annat att göra.

Jag gillade inte alls den gamla ROFL-smileyn, använder hellre den som finns nu. Jag gillar dessutom grönt. Älskar grönt. Dras till grönt. Om en hunk skulle gå runt med grön tröja hade jag varit över honom på ett ögonblick typ.

Men håller med om eek-smileyn.

Jag läste HULK. Tänkte "Vafan tröja, han är väl grön så det förslår i alla fall."

Själv är jag mer fan av rosa. Om inte annat är det tydligen osannolikt provocerande med feminister (som jag) i rosa. Det gör ju att jag har ÄNNU mer rosa på mig.

Jag tyckte att jag skrivit ut att jag inte tvärvänt utan att jag menat på ett annat vis, därför tyckte jag att du var lite "på" i ditt svar, när du redan borde ha vetat vad jag menade. Men nu hade jag ju inte skrivit ut det, så då är det ju inte så konstigt. :p

Jag läste HULK. Tänkte "Vafan tröja, han är väl grön så det förslår i alla fall."

:rofl: Vem tänder på en hulk? :p

Jag tyckte att jag skrivit ut att jag inte tvärvänt utan att jag menat på ett annat vis, därför tyckte jag att du var lite "på" i ditt svar, när du redan borde ha vetat vad jag menade. Men nu hade jag ju inte skrivit ut det, så då är det ju inte så konstigt. :p

Haha! Nä, jag känner inte dig riktigt så bra att jag kan gå in i ditt huvud :p

Du? Du skrev ju att du gillar grönt precis? :confused: :D

Hahah, tack och lov för det. Att du inte går in i mitt huvud alltså. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar