Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
ja jag var ju också inne på att TLV var ensamvargen så även jag behöver omvärdera lite ikväll...

Sedan har ju de flesta väldigt bra röststatistik eftersom det blev mer el mindre drev både igår och idag. Man får helt enkelt gå tillbaka och börja leta samband.....
Jag tänker mycket på Bollens röst på Emtheria och Habinas emro röster. Om du är god och grundlurat oss så är det fullt möjligt att en av de är ensamvargen.

Efter dagens röstning så känns det som ulven (?) Mirtai gjorde ett försök att få ut bollen istället för TLV. Hon hade nog hoppats att några av oss skulle hänga på där.

Habina, Q, Paddis & Artline - har skrivit om dem tidigare och tror att de är goda. (En måste inte skriva om allting igen? Räknar bara upp dem för att inte prata mer om dem. :p )

Kvar är då: Mirtai, FiaM & Snurrfian. Och vi har 2 onda kvar. Alltså borde en av dessa vara god, annars är jag grundlurad. Frågan är ju då vem?

Alltså jag tror jag har hittat en roll till snurris efter min genomgång men högst på min lista just nu ligger Mirtai...

Habina, Q, Paddis & Artline - har skrivit om dem tidigare och tror att de är goda. (En måste inte skriva om allting igen? Räknar bara upp dem för att inte prata mer om dem. :p )

Kvar är då: Mirtai, FiaM & Snurrfian. Och vi har 2 onda kvar. Alltså borde en av dessa vara god, annars är jag grundlurad. Frågan är ju då vem?
Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? :D Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Och som sagt, Paddis skriver gedigna inlägg men gör det henne god?
Av de som du håller som goda är det nog bara Artline och Habina som jag kan hålla med om helt ut, de övriga gör mig väldigt fundersam överlag... Inklusive dig...

Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? :D Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Av de som du håller som goda är det nog bara Artline och Habina som jag kan hålla med om helt ut, de övriga gör mig väldigt fundersam överlag... Inklusive dig...
Vad är det som gör att du håller Artline och Habina som goda?

Därför du spelar riktigt bra :) Det känns verkligen som du letar onda med tanke på dina fantastiska teoriinlägg.
men det finns väl fortfarande ingen anledning för mig att lura er om jag är god - förutom att jag vill göra lyan och ensamvargen osäkra? Däremot om jag skulle vara ond så skulle jag förstå varför....

Hon är för förvirrad för att kunna vara ond :p

Jag tror inte TLV hade anklagat henne för att vara ensamvarg om Q vore ulv. Jag tror inte heller att Q hade ställt de frågor om ensamvarg som hon gjort om hon hade den rollen.

i den leken VET jag vad som gjorde Q god (dock på helt felaktiga grunder)
Däremot är jag inte säker på att Q är god i den här leken...

men det finns väl fortfarande ingen anledning för mig att lura er om jag är god - förutom att jag vill göra lyan och ensamvargen osäkra? Däremot om jag skulle vara ond så skulle jag förstå varför....
Jag tänker om du skulle vara ond. Då har du spelat riktigt bra.. Med dina teoriinlägg har jag svårt att tänka mig att du är ond så skulle du vara ond så skulle jag bli förvånad.

Hon är för förvirrad för att kunna vara ond :p

Jag tror inte TLV hade anklagat henne för att vara ensamvarg om Q vore ulv. Jag tror inte heller att Q hade ställt de frågor om ensamvarg som hon gjort om hon hade den rollen.

Det är lite så jag tänker också. Jag tror inte att en ond Q hade gjort de misstagen (eller vad man ska kalla dem) som hon har gjort. Det känns mer som en Q med tidsbrist i början och nu tycker jag hon mer är som en god Q.
Men det är klart, hon har lurat mig förut.

Vad är det som gör att du kan hålla med om Artline och Habina?
Jag har svårt att se Paddington som hon spelar nu, i lyan. Därför vågar jag hålla henne åt det goda hållet. Jag tycker att hon passar in i mitt pussel. Varför passar hon inte in i ditt?

I o m Cirkus roll kan man ana att hon har siat någon - endera någon som god eller någon som är ond och det är en sak hon lämnat efter sig i sitt testamente. Utifrån det hon vet, hennes genomläsningar och hennes misstankar har hon sedan oxå dragit ett gäng slutsatser (vissa kan vara felaktiga men andra kan vara helt korrekta)

Det är upp till oss att tolka det testamentet....

Sedan kan man själv dra sina slutsatser utifrån det hon skriver, det man själv ser och interaktion mellan spelare , röstningar osv

Allt detta kokas ihop och ut kommer ett gäng tankar...

Så av de 8 som är kvar:
Jag håller Habina, Artline, Bollen åt det godare hållet
Snurrfian tror jag att jag får in i mitt pussel

Det lämnar Q, FiaM och Mirtai åt det ondare hållet där Mirtai toppar min lista för tillfället

Alltså jag tror jag har hittat en roll till snurris efter min genomgång men högst på min lista just nu ligger Mirtai...
Bara så jag inte missförstår, högst upp på misstanke-listan?
i den leken VET jag vad som gjorde Q god (dock på helt felaktiga grunder)
Däremot är jag inte säker på att Q är god i den här leken...
Om du tror att du kanske hittat en roll till snurris, är du fortfarande osäker på q då? Var hamnar hon isåfall va FiaM-Mirtai-Q?

Det är lite så jag tänker också. Jag tror inte att en ond Q hade gjort de misstagen (eller vad man ska kalla dem) som hon har gjort. Det känns mer som en Q med tidsbrist i början och nu tycker jag hon mer är som en god Q.
Men det är klart, hon har lurat mig förut.
Bra att vi är överens :) Jag tror det är en god ide att lita på henne.

I o m Cirkus roll kan man ana att hon har siat någon - endera någon som god eller någon som är ond och det är en sak hon lämnat efter sig i sitt testamente. Utifrån det hon vet, hennes genomläsningar och hennes misstankar har hon sedan oxå dragit ett gäng slutsatser (vissa kan vara felaktiga men andra kan vara helt korrekta)

Det är upp till oss att tolka det testamentet....

Sedan kan man själv dra sina slutsatser utifrån det hon skriver, det man själv ser och interaktion mellan spelare , röstningar osv

Allt detta kokas ihop och ut kommer ett gäng tankar...

Så av de 8 som är kvar:
Jag håller Habina, Artline, Bollen åt det godare hållet
Snurrfian tror jag att jag får in i mitt pussel

Det lämnar Q, FiaM och Mirtai åt det ondare hållet där Mirtai toppar min lista för tillfället
Jamen bra att jag frågar dig om det samtidigt som du skriver det :p Du behöver inte svara på mitt inlägg haha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar