bra, det tycker jag är suntVem har sagt att jag inte gör det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bra, det tycker jag är suntVem har sagt att jag inte gör det?
Jag tänker mycket på Bollens röst på Emtheria och Habinas emro röster. Om du är god och grundlurat oss så är det fullt möjligt att en av de är ensamvargen.ja jag var ju också inne på att TLV var ensamvargen så även jag behöver omvärdera lite ikväll...
Sedan har ju de flesta väldigt bra röststatistik eftersom det blev mer el mindre drev både igår och idag. Man får helt enkelt gå tillbaka och börja leta samband.....
Habina, Q, Paddis & Artline - har skrivit om dem tidigare och tror att de är goda. (En måste inte skriva om allting igen? Räknar bara upp dem för att inte prata mer om dem. )
Kvar är då: Mirtai, FiaM & Snurrfian. Och vi har 2 onda kvar. Alltså borde en av dessa vara god, annars är jag grundlurad. Frågan är ju då vem?
varför skulle jag grundlura er om jag är godJag tänker mycket på Bollens röst på Emtheria och Habinas emro röster. Om du är god och grundlurat oss så är det fullt möjligt att en av de är ensamvargen.
Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?Habina, Q, Paddis & Artline - har skrivit om dem tidigare och tror att de är goda. (En måste inte skriva om allting igen? Räknar bara upp dem för att inte prata mer om dem. )
Kvar är då: Mirtai, FiaM & Snurrfian. Och vi har 2 onda kvar. Alltså borde en av dessa vara god, annars är jag grundlurad. Frågan är ju då vem?
Därför du spelar riktigt bra Det känns verkligen som du letar onda med tanke på dina fantastiska teoriinlägg.varför skulle jag grundlura er om jag är god
Jag försöker gå igenom leken och hitta spår precis som ni andra.
Vad är det som gör att du håller Artline och Habina som goda?Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Och som sagt, Paddis skriver gedigna inlägg men gör det henne god?
Av de som du håller som goda är det nog bara Artline och Habina som jag kan hålla med om helt ut, de övriga gör mig väldigt fundersam överlag... Inklusive dig...
men det finns väl fortfarande ingen anledning för mig att lura er om jag är god - förutom att jag vill göra lyan och ensamvargen osäkra? Däremot om jag skulle vara ond så skulle jag förstå varför....Därför du spelar riktigt bra Det känns verkligen som du letar onda med tanke på dina fantastiska teoriinlägg.
Menar du inte att hon grundlurar oss om hon är ond i så fall?Därför du spelar riktigt bra Det känns verkligen som du letar onda med tanke på dina fantastiska teoriinlägg.
Hon är för förvirrad för att kunna vara ondVad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Av de som du håller som goda är det nog bara Artline och Habina som jag kan hålla med om helt ut, de övriga gör mig väldigt fundersam överlag... Inklusive dig...
i den leken VET jag vad som gjorde Q god (dock på helt felaktiga grunder)Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Jag tänker om du skulle vara ond. Då har du spelat riktigt bra.. Med dina teoriinlägg har jag svårt att tänka mig att du är ond så skulle du vara ond så skulle jag bli förvånad.men det finns väl fortfarande ingen anledning för mig att lura er om jag är god - förutom att jag vill göra lyan och ensamvargen osäkra? Däremot om jag skulle vara ond så skulle jag förstå varför....
Hon är för förvirrad för att kunna vara ond
Jag tror inte TLV hade anklagat henne för att vara ensamvarg om Q vore ulv. Jag tror inte heller att Q hade ställt de frågor om ensamvarg som hon gjort om hon hade den rollen.
Vad är det som gör att du kan hålla med om Artline och Habina?Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Bara så jag inte missförstår, högst upp på misstanke-listan?Alltså jag tror jag har hittat en roll till snurris efter min genomgång men högst på min lista just nu ligger Mirtai...
Om du tror att du kanske hittat en roll till snurris, är du fortfarande osäker på q då? Var hamnar hon isåfall va FiaM-Mirtai-Q?i den leken VET jag vad som gjorde Q god (dock på helt felaktiga grunder)
Däremot är jag inte säker på att Q är god i den här leken...
Bra att vi är överens Jag tror det är en god ide att lita på henne.Det är lite så jag tänker också. Jag tror inte att en ond Q hade gjort de misstagen (eller vad man ska kalla dem) som hon har gjort. Det känns mer som en Q med tidsbrist i början och nu tycker jag hon mer är som en god Q.
Men det är klart, hon har lurat mig förut.
Jamen bra att jag frågar dig om det samtidigt som du skriver det Du behöver inte svara på mitt inlägg haha!I o m Cirkus roll kan man ana att hon har siat någon - endera någon som god eller någon som är ond och det är en sak hon lämnat efter sig i sitt testamente. Utifrån det hon vet, hennes genomläsningar och hennes misstankar har hon sedan oxå dragit ett gäng slutsatser (vissa kan vara felaktiga men andra kan vara helt korrekta)
Det är upp till oss att tolka det testamentet....
Sedan kan man själv dra sina slutsatser utifrån det hon skriver, det man själv ser och interaktion mellan spelare , röstningar osv
Allt detta kokas ihop och ut kommer ett gäng tankar...
Så av de 8 som är kvar:
Jag håller Habina, Artline, Bollen åt det godare hållet
Snurrfian tror jag att jag får in i mitt pussel
Det lämnar Q, FiaM och Mirtai åt det ondare hållet där Mirtai toppar min lista för tillfället
Vad är det som gör att du litar på henne?Bra att vi är överens Jag tror det är en god ide att lita på henne.
Det jag och Bollen skrev. Sedan får jag intrycket att hon haft otur pågrund av tidsbrist istället för ondhet.Vad är det som gör att du litar på henne?