jag har exakt samma funderingJag blir mer övertygad om bollen__2:s godhet efter att mirtai och TeamLundVer röstade på henne. Frågan är om Mirtai gjorde bort sig när hon skrev att hon inte gillade att TeamLundVer röstade på samma som henne? Hm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har exakt samma funderingJag blir mer övertygad om bollen__2:s godhet efter att mirtai och TeamLundVer röstade på henne. Frågan är om Mirtai gjorde bort sig när hon skrev att hon inte gillade att TeamLundVer röstade på samma som henne? Hm...
Vad gör @quarter4ever god? Eller för att referera till en tidigare lek, när blev Q god? Nog för att hon verkar leta och skriver men är det verkligen något som talar för hennes godhet?
Och som sagt, Paddis skriver gedigna inlägg men gör det henne god?
Av de som du håller som goda är det nog bara Artline och Habina som jag kan hålla med om helt ut, de övriga gör mig väldigt fundersam överlag... Inklusive dig...
Eehm, tack?! Ärsch jag vet inte. Men om Paddi tror sig hittat en god roll åt henne så kan man ju hoppas att paddi har rätt..Om du bara har de att välja på, så skulle jag spontant säga Snurrfian. Men när jag gick tillbaka för att läsa vad det var som gav mig den känslan, så hittar jag det inte. Så jag var inte så hjälpsam där tyvärr.
Eehm, tack?! Ärsch jag vet inte. Men om Paddi tror sig hittat en god roll åt henne så kan man ju hoppas att paddi har rätt..
Pga. cirkus? Och där spelar väl inte ensamvargen in..?!Tycker ni glömmer ensamvargen när ni godförklar.
Som någon sa. Paddan borde vara god när hon lägger ner sin själ i leken.
Men jag blir fundersam hur hon kan ha mig som god när vi tycker helt olika om vissa deltagare.
Pga. cirkus? Och där spelar väl inte ensamvargen in..?!
Kanske skulle ha specat vilken fråga jag svarade på också. Jag tror att Paddan håller dig som god pga cirkus roll. Och då behöver vi inte oroa oss för att du är ensamvarg..är du med?Cirkus? Va?
Jag tänker på habinas godförklaring av dig bland annat.
Att du inte är i lyan kan jag köpa. Men du kan fortfarande vara ensamvarg
Alltså det var den meningen om dig själv jag kommenteradeKanske skulle ha specat vilken fråga jag svarade på också. Jag tror att Paddan håller dig som god pga cirkus roll. Och då behöver vi inte oroa oss för att du är ensamvarg..är du med?
Bara för att någon tycker annorlunda än mig gör inte jag håller dem åt det onda hållet, endera är de ute å cyklar eller så är det jag som är det om vissa deltagare....Men jag blir fundersam hur hon kan ha mig som god när vi tycker helt olika om vissa deltagare.
Jag hoppas att ni inte tror det här är min nya vana - för det är det INTE!!!Men håller iaf Paddington som god pga hennes inlägg, som är ovanligt många för att vara från henne dessutom
Bara för att någon tycker annorlunda än mig gör inte jag håller dem åt det onda hållet, endera är de ute å cyklar eller så är det jag som är det om vissa deltagare....
Därför jag vill ha input och förstå allas teorier och inte bara se vilka namn de håller åt ett visst håll. Jag har inga problem att ändra mig om jag upptäckt att jag missuppfattat något (men det behövs argument till det)
B2, Snurrfian och Habina är jag också lite osäker på än. När det gäller B2 och Habina så beror det främst på att jag tycker att vissa har godförklarat dem lite för lätt. Jag håller dem som neutrala än så länge.
sådär nu är fotograferingen klar!!!!sen har inget hänt sedan igår som får mig att ändra mina tankar om kvarvarande deltagare, dock tycker jag Qs lista är väldigt intressant och skulle vilja se mer teorier runt varför just de tre ligger i topp hos henne, för jag håller inte riktigt med....
Artline har jag omvärderat från igår, jag tror inte längre att hon är ensamvargen, men vet inte heller för all del att hon är god men står för närvarande som neutral med ett litet öga på sig. Dock är hon inte högst på min misstankelista av de deltagare som är kvar.
Utan kvar på min lista med mest osäkra har jag:
Mirtai
Habina
bollen__2
inte FiaM, men jag kan svara på det ocksåSå vad anser du om Habina som röstar på emro tre lyncher i rad (jag vet att du inte vill godförklara ngn bara utifrån det), men hon lägger även första rösten på TLV igår?
typisktUppdatering
Den konstanta tropiska värmen börjar ta ordentligt på våra deltagare. Vattnet har nästan samma temperatur som resten av arenan, men Finnick tycker ändå om att förvinna ner under ytan och låtsas att han är hemma i distrikt 4. Han känner sig inte osäker, han vet att han är ytterst skicklig, speciellt när han är i sitt rätta element.
Precis i skogbrynet sitter en av karriäristerna och betraktar nattbadaren med stor uppmärksamhet. I vanliga fall skulle Gloss inte våga ge sig på honom i vattnet, men han vet att om han ska ha någon chans att ta ut de andra måste han plocka dem när de är själv. Och Finnick ser nästan för avslappnad och självsäker ut där han plaskar omkring. När han för en sekund ställer sig upp ser Gloss sin chans och slungar iväg spjutet mot hans ryggtavla.
quarter4ever var Finnick - ängel