Som jag ser det så finns det två anledningar till att lyan käkar ngn, rätta mig gärna om jag har fel. Bägge anledningarna förutsätter att lyan tror att den de käkar är god och inte är skyddad för natten.
Ena anledningen är att personen i fråga är för nära sanningen och att man av rädsla för att fler ska hänga på käkar denne. Om så är fallet så förstår jag dina tankar om mig.
Den andra anledningen är att personen ifråga för vettiga men felaktiga teorier och att käkandet av densamme ger stöd åt dennes teorier och på så sätt tar bort uppmärksamheten ifrån andra mer korrekta teorier.
Vilken av de ovanstående som är korrekt vet bara de i lyan och/eller ensamvargen beroende på ur nattens käk egentligen utspelade sig men jag finner det anmärkningsvärt att du utan att ens reflektera över vilken anledning som är korrekt direkt påstår att det är den första. Framförallt i ett läge där cirkus tidigare skrivit att hon tror hon blir käk. Borde inte lyan funderat lite kring vilket substansvärde hennes testamente kommer få då?
Vidare återgår du till att jag utan att fundera själv direkt hoppade på Emros uttalande om dig. Detta har stötts och blötts i mängder av Padd och jag trodde faktiskt att den frågan var utredd. Om inte så hade det kanske varit en idé att tagga mig med dina funderingar så att jag hade kunnat bemöta dem?
Som det är nu så driftade du precis över från neutral plus till ett stort frågetecken. De förenklingar du gör stämmer inte alls överens med hur jag minns att du spelar som god.