Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste erkänna att jag vet inte var jag har B2, det kan vara så att hon verkligen är lurvig men jag är inte säker på det, skulle även vilja ha svar från henne på hur hon ser på Mirtai och Snurrfian nu, hon var ju efter dem som B1 och släppte dem direkt när hon kom tillbaka som B2 med en kommentar om att hon skulle återkomma till dem senare vid behov, eller hur hon uttryckte sig?
Jag har svarat dig!

Röster
Mirtai
röstar Snurrfian/bollen, EmmaN, emro, bollen2
cirkus röstar Mirtai, Emtherlia, emro
Emro
röstar Habina, Klara, cirkus

Paddington röstar Mirtai, emro, emro, TLV
Lobelia röstar Quarter4ever
bollen__ röstar Snurrfian/Mirtai

Habina röstar på emro, emro, emro, TLV
FiaM röstar Koppen, Q4, emro, TLV
Artline röstar TeamLundver, EmmaN, emro, TLV
EmmaN röstar Klara, Mirtai
Emtherlia röstar Lobelia, Q4/Artline

Snurrfian röstar bollen_, Q4, emro, TLV
Klara röstar på bollen__, Emtherlia
quarter4ever röstar på klara, klara, Artline, TLV
Teamlundver
röstar koppen, Klara, emro, Bollen2
koppen/bollen2 röstar missar, emtherlia, emro, TLV

Hoppas jag fått alla rätt nu....

Senast ändrad:
Röster
Mirtai
röstar Snurrfian/bollen, EmmaN, emro, bollen2
cirkus röstar Mirtai, Emtherlia, emro
Emro
röstar Habina, Klara, cirkus
Paddington röstar Mirtai, emro, emro, TLV
Lobelia
röstar Quarter4ever
bollen__ röstar Snurrfian/Mirtai
Habina röstar på emro, emro, emro, TLV
FiaM röstar Koppen, Q4, emro, TLV
Artline röstar TeamLundver, EmmaN, emro, TLV
EmmaN röstar Klara, Mirtai
Emtherlia röstar Lobelia, Q4/Artline
Snurrfian röstar bollen_, Q4, emro, TLV
Klara röstar på bollen__, Emtherlia
quarter4ever röstar på klara, klara, Artline, TLV
Teamlundver
röstar koppen, Klara, emro, Bollen2
koppen/bollen2 röstar missar, emtherlia, emro, TLV

Hoppas jag fått alla rätt nu....
Jag och Q borde vara fetade också :D

Kvarvarande deltagare
Mirtai
Habina
quarter4ever
FiaM
Bollen2
Artline
Snurrfian
Paddington

8st kvar
2 onda (1ulv + 1 ensamvarg)

6 goda
Tvilling
Ängel
borgmästare
Spion
Sponsor
Mentor

Har inte riktigt energi att läsa igenom nattens diskussion(har skummat igenom). Är det något ni vill ha svar på får du gärna länka inlägget.

Tråkigt att bli av med cirkus. Med tanke på att hon verkade osäker inför andra lynchen så tror jag hon siade en god. Jag kan inte tänka mig att cirkus skulle vänta med sian.

De tre jag litar mest på
FiaM - Jag kan inte tänka mig att hon som ulv hade pekat ut Q som borgmästaren. Tror hon var ärlig i sina tankar. Hade hon varit ulv så hade hon hållit det för sig själv.
Snurrfian - Jag tror inte hon hade skrivit som hon gjorde om cirkus i första lynchen om hon hade varit ond. Jag tror hon var ärlig i det hon sa efter rösten på Q.
quarter4ever - Jag tror att ulvarna trodde hon var ensamvarg så jag tror inte hon är ulv. Jag tror inte hon är ensamvarg heller för då hade hon nog inte ställt de frågorna utan försökt hinta på annat sätt. Sedan tror jag inte att hon som ond hade röstat på mig utan hon hade nog försökt smälta in bland emro rösterna eller gått på mig hårdare tidigare.

De två jag är tveksam till om de är ulvar.
Habina - Kan inte tänka mig henne som ulv om hon inte är fullständigt galen. Så god, ensamvarg eller galen? O_o. Tror inte hon och emro diskussionen hade sett ut som den gjorde om de var ulvar ihop så jag tror inte hon är galen.
Paddington - Med tanke på hur mycket energi hon lägger på teoriinläggen och diskussionen om mig i natt så vore hon också galen om hon vore ulv. Jag vet inte vad jag ska tycka om henne men är hon god så hoppas jag hon känner sig klarare efter natten :)

Dessa tre blir över och som jag behöver fundera mer på.
Mirtai
bollen2
TeamLundVer
Har inte riktigt energi att läsa igenom nattens diskussion(har skummat igenom). Är det något ni vill ha svar på får du gärna länka inlägget.

Tråkigt att bli av med cirkus. Med tanke på att hon verkade osäker inför andra lynchen så tror jag hon siade en god. Jag kan inte tänka mig att cirkus skulle vänta med sian.

De tre jag litar mest på
FiaM - Jag kan inte tänka mig att hon som ulv hade pekat ut Q som borgmästaren. Tror hon var ärlig i sina tankar. Hade hon varit ulv så hade hon hållit det för sig själv.
Snurrfian - Jag tror inte hon hade skrivit som hon gjorde om cirkus i första lynchen om hon hade varit ond. Jag tror hon var ärlig i det hon sa efter rösten på Q.
quarter4ever - Jag tror att ulvarna trodde hon var ensamvarg så jag tror inte hon är ulv. Jag tror inte hon är ensamvarg heller för då hade hon nog inte ställt de frågorna utan försökt hinta på annat sätt. Sedan tror jag inte att hon som ond hade röstat på mig utan hon hade nog försökt smälta in bland emro rösterna eller gått på mig hårdare tidigare.

De två jag är tveksam till om de är ulvar.
Habina - Kan inte tänka mig henne som ulv om hon inte är fullständigt galen. Så god, ensamvarg eller galen? O_o. Tror inte hon och emro diskussionen hade sett ut som den gjorde om de var ulvar ihop så jag tror inte hon är galen.
Paddington - Med tanke på hur mycket energi hon lägger på teoriinläggen och diskussionen om mig i natt så vore hon också galen om hon vore ulv. Jag vet inte vad jag ska tycka om henne men är hon god så hoppas jag hon känner sig klarare efter natten :)

Dessa tre blir över och som jag behöver fundera mer på.
Mirtai
bollen2
TeamLundVer

@Paddington

Jag tror väl fortfarande något sådant här. Är bollen god så måste jag omvärdera någon annan. Nu när vi vet att TLV inte var ensamvarg så är det fullt möjligt att någon med bra röststatistik kan ha den rollen.

Habina, Q, Paddis & Artline - har skrivit om dem tidigare och tror att de är goda. (En måste inte skriva om allting igen? Räknar bara upp dem för att inte prata mer om dem. :p )

Kvar är då: Mirtai, FiaM & Snurrfian. Och vi har 2 onda kvar. Alltså borde en av dessa vara god, annars är jag grundlurad. Frågan är ju då vem?

@Paddington

Jag tror väl fortfarande något sådant här. Är bollen god så måste jag omvärdera någon annan. Nu när vi vet att TLV inte var ensamvarg så är det fullt möjligt att någon med bra röststatistik kan ha den rollen.
ja jag var ju också inne på att TLV var ensamvargen så även jag behöver omvärdera lite ikväll...

Sedan har ju de flesta väldigt bra röststatistik eftersom det blev mer el mindre drev både igår och idag. Man får helt enkelt gå tillbaka och börja leta samband.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar