Haha, ingår det dejt med dig också så är det väl okBtw, glömde ju skriva att du spelat skitbra!!!
Men nu har du en dejt m cirkus toalett så jag får spola ned dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ingår det dejt med dig också så är det väl okBtw, glömde ju skriva att du spelat skitbra!!!
Haha, ingår det dejt med dig också så är det väl ok
intressant nytolkning av uttrycket att "spola ner mig på cirkus toalett!Btw, glömde ju skriva att du spelat skitbra!!!
Jag har kalar varje fredag och Paddi har en stående inbjudan - så det är bara att taxa in så kan ni ehurrm dejta min toa och varann och mig och ...och
jag var mer nyfiken på "och...och"så det är bara att taxa in så kan ni ehurrm dejta min toa och varann och mig och ...och
jag var mer nyfiken på "och...och"
men jag skrev ju i leken att jag skulle spola ner henne i Cirkus toalett om hon lurade mig..intressant nytolkning av uttrycket att "spola ner mig på cirkus toalett!
man tar helt sonika och spolar ner den som lurat en istället
Det märks att det gick vilt till igår....Hmm, jag undrar om inte cirkus intagit lite dunderhoning och på så vis gjort sig svårbegriplig...
cirkus har alltså KALAS varje fredag
ja det gäller ju att stå för det man lovarmen jag skrev ju i leken att jag skulle spola ner henne i Cirkus toalett om hon lurade mig..
Ja, eller hurja det gäller ju att stå för det man lovar