jag fattade NOLL när jag läste lekar det blev helt annat när jag var med
Ja i början fattade jag inget alls men betydligt mer nu ändå. Hur vet man när det kommer en ny lek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja i början fattade jag inget alls men betydligt mer nu ändå. Hur vet man när det kommer en ny lek?
man går in i Varulvslekarnas anmälningstråd! Och håller koll.
och anmäler sig
Det står bra i början av den om hur en massa saker funkar
Men om du hade varit ond hade det varit ett bra försök.Tja vad var det jag sa?
Ibland har man rätt och ibland har man fel
Men det var uppenbart att både bollen och Artline hade info tidigt i leken och det troligaste var ju att det var ensamvargen och spionen som visste något då. Jag behövde bara nåt dygn till på mig att sortera ut vem som var vem av dem
skulle aldrig göra så som ond...Men om du hade varit ond hade det varit ett bra försök.
skulle aldrig göra så som ond...
Bah! Inte skulle väl jag lämna walk-over eller vad säger du @Gabby_Ossi haha! Några desperata PM senare...Jag skrev till cirkus igår att det liknar walkover från de onda igår innan bollen lyckades få FiaM utröstad
Jag var faktiskt säker att du var god innan jag fick spionraden. Den fick jag ju till DL3 men då försökte jag att inte använda det haha!skulle aldrig göra så som ond...
Hehe, nah jag hade ju inte så bra koll på när jag skulle få käka - paddi hade ju skrivit att hon trodde det var den här natten så jag tänkte att hon nog hade koll men sen frågade jag Gabby och insåg ju att jag måste försöka hålla kvar Mirtai. Och så hoppades jag att hon skulle äta digTycker det var mest synd om mig Trodde helt klart du var ulv som ville ha ut Fia så du kunde äta som du ville på natten.
Men kul att du vågade chansa och helt otroligt att du fick med dig paddan och Habina
ärsch då nu har du ju skakat av dig rostenTack för leken även om jag inte gjorde årets bästa insats .
ärsch då nu har du ju skakat av dig rosten
Fast nu hinner jag ju inte leka igen på ett år :P
ja jag förstår det, tyckte bara det var syndHar tyvärr riktigt tråkiga arbetstider så det går inte ihop sig på något vettigt sätt.
i vissa lekar är jag helt lost fastän jag spelat i några år nu....Haha, det tog mig typ tio lekar innan jag fattade någonting...
I vanlig ordning med 5 olika alternativ ?Tja vad var det jag sa?
Ibland har man rätt och ibland har man fel
Men det var uppenbart att både bollen och Artline hade info tidigt i leken och det troligaste var ju att det var ensamvargen och spionen som visste något då. Jag behövde bara nåt dygn till på mig att sortera ut vem som var vem av dem
Btw, glömde ju skriva att du spelat skitbra!!!Hehe, nah jag hade ju inte så bra koll på när jag skulle få käka - paddi hade ju skrivit att hon trodde det var den här natten så jag tänkte att hon nog hade koll men sen frågade jag Gabby och insåg ju att jag måste försöka hålla kvar Mirtai. Och så hoppades jag att hon skulle äta dig
Jag var så sjukt osäker om du hade tagit ut spioninfon eller inte. Hade ju varit avslöjad direkt då iom sian.
Men utan sian hade det ju aldrig gått..och när Habina velade ville jag göra en.. @Hedinn var det väl?! JAG HAR JU SIAT HENNE! haha.
Nja tror nog att jag denna gången hade just de två rollerna på dem det var bara arbetet att fatta vem som var vem som tog lite tid ....I vanlig ordning med 5 olika alternativ ?