Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 4
15:36 Habina röstar på TeamLundVer
21:42 Mirtai röstar på bollen__
21:54 Paddington röstar på TeamLundVer
21:55 Artline röstar på TeamLundVer
21:55 TeamLundVer röstar på bollen__
21:55 quarter4ever röstar på TeamLundVer
21:56 Snurrfian röstar på TeamLundVer

TLV: 5
bollen__: 2

Jag har verkligen ingen bra kandidat som jag känner mig säker på idag. Jag är tveksam till de i mina ögon enkla godförklaringarna av Habina.

Det är något med TeamLundVer som skaver och jag tycker att hennes röst på B2 är intressant då jag tyckte att hon verkade vara inne på att hålla henne som god baserat på hennes röster och sedan svängde väldigt fort. Visst det kan vara så att hon inte tänkt på möjligheten till alibiröst men...

FiaM röstar på TeamLundVer

bollen_2 röstar på TeamLundVer
Hon lanserade teorin om att Q skulle vara ensamvargen. Något jag har ytterst svårt att se att Q skulle vara. Kanske är det så att hon själv är vargen men ville få ögonen på q och slinka undan själv.
Hon släppte Emro lätt istället för att gå på henne, när Emro hade feltolkat Habina, hon följde ju henne men sen så släppte hon det när hon insåg att det var en feltolkning.
Också såklart, rösten på mig idag. Ser inte varför jag inte skulle lägga min röst på henne idag faktiskt.

DL 4
15:36 Habina röstar på TeamLundVer
21:42 Mirtai röstar på bollen__
21:54 Paddington röstar på TeamLundVer
21:55 Artline röstar på TeamLundVer
21:55 TeamLundVer röstar på bollen__
21:55 quarter4ever röstar på TeamLundVer
21:56 Snurrfian röstar på TeamLundVer
21:59 FiaM röstar på TeamLundVer
21:59 bollen__ röstar på TeamLundVer

TLV: 7
bollen__: 2

Alltså, det faktum att TLV också lägger sin röst på b2 gör mig ju :nailbiting: Tycker verkligen b2 är skum men nu känns det allt annat än bra!

Jag måste erkänna att jag vet inte var jag har B2, det kan vara så att hon verkligen är lurvig men jag är inte säker på det, skulle även vilja ha svar från henne på hur hon ser på Mirtai och Snurrfian nu, hon var ju efter dem som B1 och släppte dem direkt när hon kom tillbaka som B2 med en kommentar om att hon skulle återkomma till dem senare vid behov, eller hur hon uttryckte sig?

hade det varit bättre om någon av oss andra röstat på B2? :confused:

Haha, eftersom jag tycker b2 är skum hade det ju varit bra om ni tyckt som jag :)

Det jag menade var att eftersom det verkar som TLV ska åka och hon är skum så funderar jag på varför hon väljer att följa min röst. Är det för att peka ut mig? Att rädda sig själv känns ju kört så tänker att det måste finnas en anledning till hennes röst

Jag funderar på om hon hade hoppas på att jag och FiaM också skulle ha röstat där. Vilket gör mig nojig över jag är osäker på bollen.
Habina hittade ett samband med ett inlägg från Emtherlia och sedan bollens röst på den samme som hon tycker visar på att bollen ska vara åt det godare hållet. Vad tror du om det?

Uppdatering

Peeta är ute i djungeln och försöker hitta ett bra träd att tappa på vatten när han stöter på Brutus från Karriäristlyan de hamnar i en tuff närkamp som Peeta till slut går segrande ur.

TeamLundVer var Brutus - ulv

Quarter-Quell-wallpapers-5.jpg

Habina hittade ett samband med ett inlägg från Emtherlia och sedan bollens röst på den samme som hon tycker visar på att bollen ska vara åt det godare hållet. Vad tror du om det?
Jag tycker inte Emtherlia inlägget behöver säga något. Rösten kan även vara en alibiröst.

Jag har för få onda. Är bollen god. Vilka är då onda?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 879
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 799
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 194
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka